Konieczność grindowania. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Konieczność grindowania
- Gry, w których to irytowało: Earthlock, Elden Ring
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Tower of Time, Disco Elysium
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: nie
Grind wcale nie musi być udręką – w niektórych przypadkach satysfakcja ze zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia wynagradza trudy związane z walką. Aby jednak tak się stało, gracze powinni być wcześniej przygotowani na to, że produkcja, w której biorą się za bary z nieprzebranymi hordami wrogów, nie jest możliwa do przejścia w inny sposób.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie