Wycinanie zawartości z gier (i wydawanie jej potem jako płatnego dodatku). Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Wycinanie zawartości z gier (i wydawanie jej potem jako płatnego dodatku)
- Gry, w których to irytowało: Torment: Tides of Numenera, seria The Elder Scrolls
- Gry, w których zrobiono to dobrze: seria Wiedźmin, Across The Obelisk
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: nie
Kiedy inXile ogłosiło plany produkcji kontynuacji Tormenta, środowisko fanów międzywymiarowych podróży Bezimiennego i jego towarzyszy przez kolejne sfery zostało wprowadzone w ekstazę. Twórcy prześcigali się w pomysłach na uczynienie z gry produkcji ambitniejszej i większej niż cokolwiek, co powstało wcześniej. I nie ukrywam, sam dałem się na to nabrać.
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie