Brak obozu / bazy wypadowej. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Brak obozu / bazy wypadowej
- Gry, w których to irytowało: Świątynia Pierwotnego Zła, Fallout 2
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Dragon Age, Pathfinder: Wrath of The Righteous
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: raczej tak
Decyzja o tym, kto ma z nami podróżować, a kto musi obejść się smakiem, najczęściej nie należy do łatwych. Szczególnie gdy może nam towarzyszyć jedynie dwóch lub trzech bohaterów, a ci, którym nie uda się dołączyć do drużyny, odchodzą na zawsze.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie