Niekończące się generyczne lochy. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Niekończące się generyczne lochy
- Gry, w których to irytowało: The Elder Scrolls IV: Oblivion, Lionheart
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Darkest Dungeon, Tower of Time
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: tak
Fakt, że dostajemy czegoś bardzo dużo, wcale nie oznacza, że musimy się z tego cieszyć. Twórcy takiego Obliviona nie szczędzili megabajtów, by zafundować nam podróż po niekończących się lochach Cyrodiil. Pierwsza wyprawa do podziemi potrafiła wprawdzie dostarczyć wiele emocji, każda następna jednak coraz bardziej nudziła powtarzalnością.
Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie