Artefakty skalowalne jedynie w chwili zdobycia. Najbardziej irytujące mechaniki w RPG-ach
Spis treści
Artefakty skalowalne jedynie w chwili zdobycia
- Gry, w których to irytowało: Divinity: Original Sin 2, Battle Chasers: Nightwar
- Gry, w których zrobiono to dobrze: Darkest Dungeon, Neverwinter Nights 2: Maska zdrajcy
- Czy uczynienie tego elementu bardziej przyjaznym graczom stało się branżową normą: nie
Kolejnym z elementów mechanicznych, w przypadku którego nie zawiedli twórcy Darkest Dungeon, jest możliwość ulepszania ekwipunku wraz ze wzrostem doświadczenia. Zaklinanie oręża z kolei mocno ułatwia życie graczom, którzy chcą poznać historię tytułowej maski zdrajcy z dodatku do Neverwinter Nights.
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie