Recenzje gier PC 103
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Kangurek KAO - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2001
Kangurek Kao to gra przeznaczona w założeniu dla dzieci, przyciągająca kolorową grafiką oraz nieskomplikowaną, ale wciągającą fabułą. Czy uda jej się podbić serca dzieci? Tego nie wiemy, ale możemy zaprezentować wrażenia naszego recenzenta.
Kangurek KAO - recenzja gryShogun: Total War - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2001
Jest rok 1530. Przez ostatnie 200 lat Japonią rządził szogunat Ashikaga, ze stolicą w Kyoto. Niedawna wojna oninów pokazała, że Ashikaga nie mają już władzy nad wielkimi klanami.Nadszedł czas, by nowy wojownik sięgnął po tytuł Szoguna.Czy będziesz nim ty?
Shogun: Total War - recenzja gryTony Hawk's Pro Skater 2 - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2001
„Tony Hawk’s Pro Skater 2” jest kontynuacją gry sportowej firmowanej nazwiskiem najsłynniejszego skatera Tony Hawka. Głównym tematem gry jest oczwiście akrobatyczna jazda na deskorolce, która ostatnio zdobywa w naszym kraju coraz większą popularność.
Tony Hawk's Pro Skater 2 - recenzja gryAmerican McGee's Alice - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2001
Kraina Czarów jest w niebezpieczeństwie. Musisz wrócić do niej, Alicjo, i to nie tylko po to by zmierzyć się z okrutną Królową, ale również po to, by odzyskać po przeżytej tragedii spokój ducha i wewnętrzną równowagę.Polecamy lekturę recenzji i samą grę.
American McGee's Alice - recenzja gryIn Cold Blood - recenzja gry
recenzja gry20 lutego 2001
„In Cold Blood” to typowa gra action-adventure. Twoim zadaniem jako tajnego agenta MI6 jest odnalezienie zaginionego przyjaciela gdzieś na terenach jednej z republik radzieckich. Ale jak sam się przekonasz sprawy potoczą się w zupełnie innym kierunku ...
In Cold Blood - recenzja gryClive Barker's Undying - recenzja gry
recenzja gry19 lutego 2001
Clive Barker – angielski autor powieści grozy – postanowił swoją wizję horroru zaprezentować w postaci gry „Undying”. Konwencja gry akcji jest tylko pretekstem do wciągnięcia gracza w mroczny i przerażający świat rodziny Covenantów. Jaki dało to efekt?
Clive Barker's Undying - recenzja gryGround Control: Dark Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2001
Ostatnio na rynku pojawił się dodatek do GC - Dark Conspiracy. Dodaje on kilka dodatkowych typów jednostek, jednak zasadniczą różnicą pomiędzy grą podstawową a dodatkiem jest fakt iż do walki zostaje wprowadzona kolejna strona konfliktu.
Ground Control: Dark Conspiracy - recenzja gryZeus: Pan Olimpu - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2001
Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.
Zeus: Pan Olimpu - recenzja gryWarhammer 40,000: Rites of War - recenzja gry
recenzja gry14 lutego 2001
Po raz kolejny programiści SSI postanowili wykorzystać sprawdzony pomysł, zastosowany w serii „generalskiej” łącząc go z realiami znanymi wszystkim fanom WARHAMMER 40K. W wyniku tego połączenia otrzymaliśmy kolejną, dobrą i solidną strategię turową.
Warhammer 40,000: Rites of War - recenzja gryKurka Wodna - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2001
Kurka Wodna - niska cena, możliwość gry poprzez Internet to niewątpliwe atuty tej gry. A jak prezentują się pozostałe cechy najnowszej produkcji z TopWare? Zapraszam do recenzji.
Kurka Wodna - recenzja gryTomb Raider 5: Chronicles - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2001
Chociaż z zakończenia poprzedniej części cyklu pt. Tomb Raider: Last Revelation można było wnioskować, że była to zarazem ostatnia część serii to mimo tego jak zwykle w okolicach gwiazdki do sklepów trafiła kolejna - już piąta odsłona przygód Lary Croft.
Tomb Raider 5: Chronicles - recenzja gryBlair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2001
Po bardzo dobrej części pierwszej mamy możliwość zapoznać się z kolejną pozycją z serii Blair Witch, tym razem utrzymanej bardziej w konwencji gier akcji niż przygodówek. Czy zmiana ta wyszła grze na dobre? Przekonajcie się sami...
Blair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gryGift - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2001
The Gift jest najnowszym dziełem ludzi z francuskiej firmy Cryo. Mają oni na swoim koncie wiele bardzo udanych produkcji, tak więc gracze przyzwyczajeni są, że można od nich oczekiwać czegoś naprawdę ciekawego. Podobnie jest i tym razem.
Gift - recenzja gryUltima Online: Renaissance - recenzja gry
recenzja gry7 lutego 2001
Ultima Online nazywana jest "dziadkiem" wszystkich sieciowych gier RPG. Pierwszy wirtualny Avatar pojawił się w wykreowanym przez Origin świecie ponad 4 lata temu i od tego czasu gra cieszy się nieustanną popularnością.
Ultima Online: Renaissance - recenzja gryKingdom Under Fire - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2001
Pomimo upływu lat, duch Warcrafta - mega przeboju ze stajni Blizzarda, nadal drzemie w wielu dzisiejszych produktach. Jako ostatni, jego sukces postanowili powtórzyć twórcy Kingdom Under Fire. Czy się powiodło? Zapraszam do recenzji.
Kingdom Under Fire - recenzja gryHeroes of Might & Magic III: The Shadow of Death - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2001
Shadow of Death to drugi oficjalny dodatek do Heroes of Might and Magic 3. Pomimo długiego czasu oczekiwania i pewnych braków dodatek ten nadal można uznać za pozycję w miarę udaną za sprawą kilku wprowadzonych do niego zmian i ulepszeń.
Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death - recenzja gryKroniki Czarnego Księżyca - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2001
Mimo że Kroniki Czarnego Księżyca nie są grą wybitną, powalającą na kolana olśniewającą grafiką itp. ma w sobie to „coś” co pozwala nam spędzić przy niej wiele godzin dobrze się bawiąc.
Kroniki Czarnego Księżyca - recenzja gryWarhammer 40,000: Chaos Gate - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2001
Strategiczna gra turowa ze stajni SSI pozwalająca wcielić się w dowódcę okrętu Ultramarines – żołnierzy i zakonników walczących w imieniu Imperatora ze wszelkimi przejawami chaosu. Świetny klimat i muzyka wciągną nas w mroczne uniwersum WARHAMMER 40K
Warhammer 40,000: Chaos Gate - recenzja gryHeroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry
recenzja gry30 stycznia 2001
Jako kontynuacja wspaniałej serii Heroes of Might and Magic, Armageddon’s Blade przedstawia sobą sporą wartość dla gracza, lecz jeżeli popatrzeć na grę pod kątem - co nowego w świecie naszych Bohaterów - to niestety raczej zawodzi.
Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gryHomeworld: Cataclysm - recenzja gry
recenzja gry26 stycznia 2001
Homeworld: Cataclysm należy, podobnie jak pierwsza część, do gier typu RTS ( Real Time Strategy ) i rozgrywa się w środowisku 3D. Nie wiem czy można go nazwać sequel’em czy zwykłym mission-packiem. Zmiany nie są rewolucyjne, ale jest ich sporo.
Homeworld: Cataclysm - recenzja gryGunman Chronicles - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2001
Recenzja najnowszej gry FPP opartej o troszkę stary już silnik Half-Life. Ciekawa fabuła plus rozbudowana konfiguracja broni oraz nowinki takie jak prowadzenie czołgu powinny jednak przyciągnąć wielbicieli gatunku.
Gunman Chronicles - recenzja gryStar Trek Deep Space Nine: The Fallen - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2001
Ostatni rok to prawdziwy wysyp tytułów spod znaku Star Treka. Po latach posuchy i średniej jakości przygodówkach przyszedł czas na produkcje z prawdziwego zdarzenia. Do jednej z nich należy wydany ostatnio Deep Space Nine-The Fallen.
Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - recenzja gryClose Combat V: Invasion Normandy - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2001
Jest to nowa odsłona zasłużonej serii gier traktującej o walkach II wojny światowej. Tym razem przenosi nas w miejsce największej operacji desantowej – Normandii. Czy podzieli ona losy nieudanej poprzedniczki, czy stanie się przebojem – zobaczcie sami.
Close Combat V: Invasion Normandy - recenzja gryVampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2001
Powstańcie dzieci nocy, albowiem znów nadeszła ta straszna chwila, że zagrożone zdradą są święte reguły Maskarady. Wszystkie wartości, którymi do tej pory kierowaliśmy się we współżyciu z ludźmi zostały narażone na zgubę i zatracenie.
Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry