Popularne recenzje gier PC 76
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry
recenzja gry29 października 2007
Barrow Hill to gra przygodowa, która miała swoją premierę niespełna rok temu. Lada moment doczeka się ona polonizacji i trafi na nasze półki sklepowe.
Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gryJourney to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gry
recenzja gry27 października 2005
Większość z nas zna tę wspaniałą powieść Czarodzieja z Nantes. Może nie jest ona aż tak popularna, jak 20 tysięcy mil podmorskiej podróży czy W 80 dni dookoła świata, jednakże nowatorski wówczas pomysł załogowej wyprawy na Księżyc wciąż jest na fali.
Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gryBattlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2006
Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.
Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gryCrysis - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2007
Zapomina się, że to gra. Crysis wymaga myślenia, nagradza za nie i pozwala uwierzyć, że jest się częścią tamtego świata. A to, wbrew pozorom, udaje się nielicznym. Nieźle, jak na FPS-a.
Crysis - recenzja gryGlory of the Roman Empire - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2006
Założenia są bardzo podobne do stosowanych w innych grach typu „city building”. Czasem trzeba rozwinąć miasto, czasem wybudować coś konkretnego. Tu nad gubernatorem nie stoi z batem Cezar, pojawiają się tylko sugestie doradcy.
Glory of the Roman Empire - recenzja gryCommand & Conquer: The First Decade - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2006
Command & Conquer: The First Decade podsumowuje dziesięcioletnią historię serii i umożliwia ponowne zagłębienie się w zmagania pomiędzy zwaśnionymi frakcjami. Kompilacja oferuje niemal wszystkie produkcje z cyklu oraz liczne bonusy.
Command & Conquer: The First Decade - recenzja gryEmergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2006
Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.
Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gryGTR 2 FIA GT Racing Game - recenzja gry
recenzja gry27 września 2006
GTR 2 nie jest już tak odkrywczy jak poprzednie ścigałki firmy SimBin. Nie zmienia to jednak faktu, iż gra ta potrafi zapewnić dużo frajdy na bardzo wysokim poziomie.
GTR 2 FIA GT Racing Game - recenzja gryThe Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gry
recenzja gry19 czerwca 2006
Sceptycy twierdzą, że cudów nie ma, optymiści wręcz przeciwnie. Na cud jednakże zakrawa fakt, że jeden z tygodników, głównie skierowany do piękniejszej części populacji homo sapiens, do swojego majowego wydania włączył dodatek, bonus w postaci gry.
The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gryCSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2007
Trzy wymiary zbrodni potrafią zapewnić całkiem solidną porcję rozrywki, zakładając jednak, iż preferuje się taki spokojny typ zabawy.
CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gryMaelstrom - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2007
Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.
Maelstrom - recenzja gryEuropa Universalis III - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2007
EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.
Europa Universalis III - recenzja gryBlack & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2006
Największym plusem Wojny Bogów jest wprowadzenie do rozgrywki złowrogiego boga. Ponadto otrzymujemy nowego chowańca i... tak naprawdę niewiele więcej.
Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gryŚwiątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2004
Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gryMassive Assault - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2004
Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.
Massive Assault - recenzja gryWyprawa na Północ - recenzja gry
recenzja gry25 lutego 2004
Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża...
Wyprawa na Północ - recenzja gryHard Truck 18 Wheels of Steel - recenzja gry
recenzja gry15 lipca 2003
Hard Truck 18 Wheels of Steel to, jak można się domyśleć z samego tytułu, symulacja prowadzenia ogromnego, osiemnastokołowego, amerykańskiego samochodu ciężarowego.
Hard Truck 18 Wheels of Steel - recenzja grySherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2005
„Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring” to wyjątkowo udana przygodówka. To trudny i dość wymagający tytuł, ale z całą pewnością udany.
Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gryGrumpa - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2003
Przyjemna gra familijno-przygodowa stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Główną bohaterką owej produkcji jest odważna i nieustraszona biedronka, tytułowa Grumpa.
Grumpa - recenzja gryLords of EverQuest - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2004
„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.
Lords of EverQuest - recenzja gryAmerican Conquest: Odwet - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2004
Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.
American Conquest: Odwet - recenzja gryMedal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry
recenzja gry28 listopada 2003
"Breakthrough" to drugi, oficjalny, dodatek do słynnej gry akcji/FPP “Medal of Honor: Allied Assault”. Tym razem stajemy się sierżantem Armii Amerykańskiej Johnem Bakerem, a zawarta w „Breakthrough” kampania poprowadzi nas od walk w Afryce Północnej...
Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gryBreath of Fire IV - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2003
Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.
Breath of Fire IV - recenzja gryKostucha: Just One Fix - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2003
„Kostucha: Just One Fix” to gra zręcznościowa/platformowa powstała w Rzeszowskim Laboratorium Komputerowym „Avalon”, znanym zarówno tym graczom, którzy preferują wydane przez tę firmę przygodówki jak i gry zręcznościowe.
Kostucha: Just One Fix - recenzja gry