Popularne recenzje bijatyk
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Bijatyki. Znajdziesz tu ponad 30 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja gry Dragon Ball Sparking! ZERO - czysta, niezobowiązująca frajda z masą fanservice’u
recenzja gry10 października 2024
Im bliżej premiery Dragon Balla Sparking! ZERO, tym gra coraz bardziej sprawia wrażenie produkcji, do której fani Goku będą wzdychać przez lata. Ogromna liczba postaci, świetnie wystylizowana grafika oraz klasyczna rozgrywka - sprawdźmy, czy to wystarczy.
Recenzja gry Dragon Ball Sparking! ZERO - czysta, niezobowiązująca frajda z masą fanservice’uRecenzja gry Tekken 8 - żarty się skończyły
recenzja gry23 stycznia 2024
Tekken 8 zaprasza na ring, a sam walczy o miano najlepszej bijatyki obecnej generacji. Ma duże szanse na zwycięstwo – twórcy nie idą na żadne kompromisy. Pora więc kolejny raz stanąć do rywalizacji o tytuł Króla Żelaznej Pięści – tym razem naprawdę warto.
Recenzja gry Tekken 8 - żarty się skończyłyRecenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy reset
recenzja gry18 września 2023
Mortal Kombat 1 rozpoczyna nowa erę smoczej serii i wkracza w świeżą linię czasową, gdzie historia przebiega niby nieco inaczej, a mimo wszystko wiele rzeczy pozostało po staremu. Pora rozpocząć kolejną edycję krwawego turnieju.
Recenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy resetRecenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót króla
recenzja gry4 czerwca 2017
Walki w Tekkenie 7 są tak samo przyjemne jak zawsze. I to najlepsze, co można powiedzieć o tej bijatyce. Niestety, cała otoczka towarzysząca starciom wypada blado – nie tylko na tle konkurencji, ale też poprzednich odsłon cyklu.
Recenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót królaRecenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatyki
recenzja gry22 stycznia 2018
FighterZ spełni wszystkie marzenia fanów Dragon Balla, oferując przepiękne, świetnie wyglądające walki, przystępny system walki i tony fanserwisu oraz nawiązań do kultowego anime.
Recenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatykiRecenzja gry Mortal Kombat 11 – przyczajony smok, ukryty grind
recenzja gry24 kwietnia 2019
Od Mortal Kombat 11 dostałem to, czego chciałem – świetny dobór postaci, efektowny tryb fabularny, przyjemny system walki i krwistą oprawę wizualną. W gratisie niestety podarowano mi też promujący grind i momentami frustrujący system progresji.
Recenzja gry Mortal Kombat 11 – przyczajony smok, ukryty grindRecenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPG
recenzja gry19 maja 2017
Injustice 2 naprawia błędy poprzedniej części, wprowadza nowatorskie pomysły i łączy przystępność z głębią systemu walki. W efekcie uzyskujemy pozycję wartą zainteresowania dla każdego fana bijatyk.
Recenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPGRecenzja gry Mortal Kombat X - słynny smok dostał lekkiej zadyszki
recenzja gry20 kwietnia 2015
Mortal Kombat X robi dwa kroki wstecz i jeden do przodu w stosunku do odsłony z 2011 roku, a mimo to okazuje się godnym reprezentantem kultowej smoczej serii.
Recenzja gry Mortal Kombat X - słynny smok dostał lekkiej zadyszkiDef Jam: Icon - recenzja gry
recenzja gry10 kwietnia 2007
Ogólnie mówiąc Def Jam: Icon jest całkiem przyjemną bijatyką, w którą z przyjemnością pograją osoby niespecjalnie przepadające za spędzaniem wielu godzin na wkuwaniu na pamięć kombosów i rewersali.
Def Jam: Icon - recenzja gryRecenzja gry Injustice: Gods Among Us od twórców Mortal Kombat
recenzja gry19 kwietnia 2013
Po Mortal Kombat z 2011 roku studio NetherRealm wróciło do pierwszej ligi twórców bijatyk. W recenzji sprawdzamy, czy kolejna gra Eda Boona, Injustice: Gods Among Us, obroni ten tytuł.
Recenzja gry Injustice: Gods Among Us od twórców Mortal KombatStreet Fighter IV - recenzja gry na PC
recenzja gry16 lipca 2009
Gracze pecetowi nareszcie doczekali się wyśmienitej bijatyki, którą można odpalić bez konieczności korzystania z emulatorów innych platform. Street Fighter IV to najlepsza obecnie gra walki na PC.
Street Fighter IV - recenzja gry na PCMortal Kombat - recenzja gry
recenzja gry27 kwietnia 2011
Mortal Kombat powraca w wielkim stylu – gra znowu jest bezkompromisowa, brutalna i szalenie wciągająca. Jakie niespodzianki przygotowali twórcy ze studia NetherRealm?
Mortal Kombat - recenzja gryTekken 5 - recenzja gry
recenzja gry15 lipca 2005
Rok 2005 przyniósł „czarnuli” więcej killerów, niż wszystkim pozostałym platformom razem wziętym. Pieczętująca 10-lecie serii, piąta część Tekkena utwierdza tylko w przekonaniu o wciąż zdecydowanej hegemonii Sony na rynku konsol.
Tekken 5 - recenzja gryRecenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanów
recenzja gry27 lutego 2015
Konsole nowej generacji dostały pierwszą grę z serii Dragon Ball. Choć deweloperzy obiecywali złote góry, zwłaszcza w kwestii scenariusza, produkt wypada dużo poniżej oczekiwań.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanówRecenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowości
recenzja gry2 listopada 2016
Druga odsłona serii Dragon Ball: Xenoverse stawia na sprawdzone wcześniej rozwiązania, ale trudno uznać to za pozytyw. Od sequela takiej gry oczekujemy zdecydowanie więcej.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowościRecenzja gry Soulcalibur VI – reanimacja skończona, legenda ożyła
recenzja gry17 października 2018
Największym przeciwnikiem twórców Soulcalibura VI był mocno ograniczony budżet. Widać jednak, że zrobili oni co mogli, by wycisnąć z niego jak najwięcej, tworząc najlepszą odsłonę cyklu od lat.
Recenzja gry Soulcalibur VI – reanimacja skończona, legenda ożyłaRecenzja gry Arms – bijatyka według Nintendo
recenzja gry10 czerwca 2017
Początkowo Arms robi wrażenie trochę bardziej przekombinowanej gry ruchowej rodem z Wii Sports czy Sports Champions, by przy bliższym poznaniu okazać się zaskakująco świeżą i ciekawą bijatyką.
Recenzja gry Arms – bijatyka według NintendoRecenzja gry Street Fighter V: Arcade Edition – najlepsza bijatyka na rynku
recenzja gry18 stycznia 2018
Po dwóch latach od rozczarowującej premiery, piąty Street Fighter w końcu staje się tytułem, którym powinien być od początku – wspaniałą bijatyką, wypełnioną po brzegi zawartością i oferującą świetny system walki.
Recenzja gry Street Fighter V: Arcade Edition – najlepsza bijatyka na rynkuRecenzja gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 - kotlet odgrzany
recenzja gry11 lutego 2016
To już szóste spotkanie z serią Ultimate Ninja Storm. Czy tym razem ekipa CyberConnect2 stanęła na wysokości zadania i dostarczyła grę, którą można uznać jako godne zwieńczenie cyklu?
Recenzja gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 - kotlet odgrzanyRag Doll Kung Fu - recenzja gry
recenzja gry24 listopada 2005
Mark Healey, pracownik Lionhead Studios, wpadł na pomysł stworzenia dość innowacyjnej gry, a prace nad nią realizował po godzinach, zostając dłużej w pracy. Nie ma to, jak po ciężkim dniu pisania gier dla firmy, odprężyć się przy własnym produkcie.
Rag Doll Kung Fu - recenzja grySoulcalibur III - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2006
Czwarta część jednej z najpopularniejszych na świecie serii mordobić. Czy zawsze olśniewająca technicznie seria wytrzymała próbę czasu na ciągle tej samej generacji konsol? Odpowiedź w recenzji.
Soulcalibur III - recenzja gryDead or Alive 4 - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Plastikowe twarze, ogromne, falujące biusty i seksowna bielizna. Czyżby kolejny magazyn dla prawdziwych facetów? Możliwe, gdyby nie jeden drobny szczegół. Posiadaczki wymienionych walorów okopują się nawzajem po wszystkich płaszczyznach.
Dead or Alive 4 - recenzja gryTekken: Dark Resurrection - recenzja gry
recenzja gry11 września 2006
Dobrze podejrzewacie, że niniejsza recenzja będzie zlepkiem pochwał i zachwytów. Sześć magicznych literek składających się w słowo „Tekken” zobowiązuje.
Tekken: Dark Resurrection - recenzja gryDef Jam: Fight for NY: The Takeover - recenzja gry
recenzja gry28 września 2006
Grze Def Jam: Fight for NY: The Takeover wydanej przez Electronics Arts bliżej jest raczej do konwersji niż oryginalności. Na szczęście nie wszystkie przeniesienia ze stacjonarnych konsol są robione na odczepnego.
Def Jam: Fight for NY: The Takeover - recenzja gry