Popularne recenzje gier zręcznościowych 3
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Zręcznościowe. Znajdziesz tu ponad 140 tekstów spełniających te kryteria.
Kostucha: Just One Fix - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2003
„Kostucha: Just One Fix” to gra zręcznościowa/platformowa powstała w Rzeszowskim Laboratorium Komputerowym „Avalon”, znanym zarówno tym graczom, którzy preferują wydane przez tę firmę przygodówki jak i gry zręcznościowe.
Kostucha: Just One Fix - recenzja gryCrimson Skies - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2000
Microsoft w branży symulatorów znany jest głównie z serii Flight Simulatorów, dosyć poważnie podchodzących do kwestii realizmu lotniczego. Dlatego dla wielu zaskoczeniem może być gra Crimson Skies,którą zaliczyć należy raczej do grona gier zręcznościowych
Crimson Skies - recenzja gryRayman M - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2002
Rayman M to kolejna cześć znanej serii familino-zręcznościowej „Rayman”, stworzona z myślą o rozgrywce wieloosobowej. Największą innowacją Rayman M jest wprowadzenie trybu multiplayer dla czterech graczy.
Rayman M - recenzja gryDaxter - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2006
Debiut na PSP najlepszej platformówki z PlayStation 2 udowadnia, że możliwości obu konsol są rzeczywiście porównywalne. Daxter na handhelda Sony doskonale sprzedaje się w USA. Dlaczego? My już wiemy.
Daxter - recenzja grySpider-Man 2: The Game - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
Głównym wrogiem Spiderman’a, a w wolnych chwilach Petera Parkera, będzie tym razem totalnie zwariowany, przetrącony psychicznie lub, jak kto woli, apokaliptycznie pokręcony Doctor Octopus.
Spider-Man 2: The Game - recenzja gryMadagascar - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2005
Madagascar to gra oparta na jeszcze cieplutkiej licencji filmowej. Czy czworo zwierzęcych bohaterów zdołało przejąć umysły dzieci? Czy Madagascar utrzymało wysoki poziom, jaki narzucił obraz kinowy? Recenzja prawdę Ci powie.
Madagascar - recenzja gryAsterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC
recenzja gry3 sierpnia 2005
Mamy Europę z czasów przed narodzeniem Chrystusa. Cesarstwo Rzymskie opanowało już całą Europę. No, prawie całą, wszak mieszkańcy niewielkiej galijskiej wioski wciąż stawiają opór potężnemu Cezarowi.
Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PCRecenzja gry Shadwen - skradanki bazującej na pomyśle z Superhota
recenzja gry19 maja 2016
Shadwen miało być innowacyjną skradanką, w której czas biegnie tylko wtedy, kiedy sterowana postać się porusza. Miało być, ale dobre chęci to za mało. Frozenbyte niepotrzebnie rozmienia się na drobne.
Recenzja gry Shadwen - skradanki bazującej na pomyśle z SuperhotaRecenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu
recenzja gry4 kwietnia 2017
Yooka-Laylee przywołuje czasy świetności firmy Rare i konsoli Nintendo 64. Jednak od tamtej pory minęło kilkanaście lat – czy świat jest gotowy na powrót do tak oldskulowej formuły platformówki 3D?
Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bóluRecenzja gry RiME – twórcy Ico mają godnych naśladowców
recenzja gry25 maja 2017
Produkcja hiszpańskiego studia pod pastelową oprawą skrywa intrygującą i grającą na emocjach opowieść oraz sporą różnorodność, której nie psują drobne problemy związane z rozgrywką.
Recenzja gry RiME – twórcy Ico mają godnych naśladowcówRecenzja Luigi’s Mansion 3 – gry, która was nie interesuje, ale z którą świetnie byście się bawili
recenzja gry28 października 2019
Przyjaciele ze świata Mario i Luigiego trzykrotnie odwiedzali nawiedzoną posiadłość i wciąż nie nauczyli się, że to nie najlepszy pomysł na urlop. I dobrze! Bo Luigi's Mansion 3 to dobra kontynuacja na platformie Nintendo Switch.
Recenzja Luigi’s Mansion 3 – gry, która was nie interesuje, ale z którą świetnie byście się bawiliRecenzja gry WarioWare: Get It Together! - każda sekunda na wagę złota
recenzja gry8 września 2021
WarioWare: Get It Together! jest dość ciekawym rozwinięciem klasycznej formuły. Pod nowymi mechanikami kryje się stara zasada – zrób to w kilka sekund lub zgiń! Na graczy z największym refleksem czeka nagroda w postaci wyśmienitej rozrywki.
Recenzja gry WarioWare: Get It Together! - każda sekunda na wagę złotaRecenzja gry The Legend of Zelda: Link's Awakening - nowoczesny oldschool z szacunkiem dla oryginału
recenzja gry25 września 2019
Gier z serii The Legend of Zelda nigdy za wiele. Tym razem Nintendo po raz kolejny sięga w przeszłość, by przywrócić blask jednej z najlepszych mobilnych przygód Linka, powstałej w 1993 roku na Game Boya Link’s Awakening.
Recenzja gry The Legend of Zelda: Link's Awakening - nowoczesny oldschool z szacunkiem dla oryginałuRecenzja gry Super Mario Run - bardzo dobra, ale krótka
recenzja gry19 grudnia 2016
Decyzja Nintendo o wypuszczeniu Super Mario Run w cenie 45 zł podzieliła graczy. Dla jednych to zbyt wiele, dla innych w sam raz. Rzecz jednak w tym, że gra się broni, a magia Wielkiego N wprost wylewa się z ekranu. To dobry prognostyk na przyszłość.
Recenzja gry Super Mario Run - bardzo dobra, ale krótkaRecenzja gry Rocket League - piłka nożna na dopalaczu
recenzja gry24 lipca 2015
Kochamy piłkę nożną, kochamy samochody – czy pokochamy Rocket League, grę, która łączy te dwie rzeczy?
Recenzja gry Rocket League - piłka nożna na dopalaczuRecenzja gry Angry Birds 2 – ptaki się sprzedały
recenzja gry2 sierpnia 2015
Po kilku głównych i pobocznych odsłonach serii Angry Birds, firma Rovio zdecydowała się wydać część drugą (yhm…), w której największa nowinka nie do końca jest tym, czego oczekiwali gracze.
Recenzja gry Angry Birds 2 – ptaki się sprzedałyRecenzja gry Rayman Adventures – eksperyment Ubisoftu z free-to-play
recenzja gry7 grudnia 2015
Po dwóch latach oczekiwania wreszcie pojawiła się nowa odsłona przygód wesołego Raymana – tym razem mobilna. Co ciekawe, Ubisoft zastosował w grze nietypowy model free-to-play, który ma swoje wady, jak i zalety.
Recenzja gry Rayman Adventures – eksperyment Ubisoftu z free-to-playRecenzja gry The Way – przywracanie życia w pixel arcie
recenzja gry30 maja 2016
Sięgnięcie do wzorców z kultowych gier typu Another World czy Flashback godne jest pochwały. Czy to tylko chwyt marketingowy czy też twórcom The Way faktycznie udało się wskrzesić ducha tych wielkich produkcji pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych?
Recenzja gry The Way – przywracanie życia w pixel arciePsychonauts - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2005
Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.
Psychonauts - recenzja gryUrodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gry
recenzja gry22 września 2005
Gra powstała ku uciesze najmniejszych. Gdyby pominąć kwestię dłużyzn i braku rodzimej licencji, Urodzinowe Przygody Kubusia można by zaliczyć do udanych produkcji dziecięcych.
Urodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gryShrek 2: Team Action - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2005
„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.
Shrek 2: Team Action - recenzja gryGarfield - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2005
Kult jednego z najlepszych, stripowych komiksów w historii tej formy sztuki najpierw został sprowadzony na ziemię przez mizerną, hollywoodzką ekranizację, by teraz dobiła go „licencjonowana” gra komputerowa.
Garfield - recenzja gryI-Ninja - recenzja gry
recenzja gry28 stycznia 2005
„I-Ninja” to bardzo solidny tytuł, który powinien zadowolić zarówno miłośników klasycznych konsolowych zręcznościówek, jak i zatwardziałych PeCetowców. Gra nie nudzi się po kilkunastu minutach zabawy.
I-Ninja - recenzja gryMetal Slug Advance - recenzja gry
recenzja gry4 lutego 2005
Metal Slug należy do strzelanin, w których naszym głównym celem jest parcie naprzód, oraz wybijanie kolejnych fal przeciwników. Wydawać by się mogło, że nie ma że nie ma w tym niczego ciekawego. A jednak – seria ta ma setki tysięcy fanów na całym świecie.
Metal Slug Advance - recenzja gry