Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Zbadanie głównej sali katedry

Jedną z osób patrolujących katedrę jest wartownik z kuszą - Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Jedną z osób patrolujących katedrę jest wartownik z kuszą

Główna sala katedry, podobnie jak odwiedzany niedawno dziedziniec, jest niestety pilnowana przez wielu przeciwników. Są to zarówno strażnicy wyposażeni w kusze i broń białą jak i cywile, którzy również mogą wszcząć alarm na widok głównego bohatera. Pewnym ułatwieniem jest z kolei to, że nie musisz już obawiać się rozbłysków piorunów, skuteczniej działając dzięki temu z ukrycia. Niezależnie od wybranego wcześniej przejścia (od strony przedsionka lub od strony sali z dzwonnicą) powinieneś na sam początek znaleźć się we wschodniej części dolnego poziomu katedry. Musisz tu uważać na co najmniej dwóch wartowników, w tym na przeciwnika z kuszą podróżującego po całej tej okolicy. Oprócz chowania się w cieniu rozglądaj się też za rozmieszczonymi po całej katedrze szafami, chowając się w nich gdy tylko zauważysz zmierzającego w Twoją stronę przeciwnika.

Dolny poziom katedry musisz badać przemieszczając się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara - Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Dolny poziom katedry musisz badać przemieszczając się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara. Oznacza to niestety spore kłopoty, albowiem w północnej części katedry znajduje się pokazana na powyższym obrazku dwupoziomowa konstrukcja i wrogowie zatrzymujący się przy balkoniku na górnym poziomie mogą w łatwy sposób dostrzec Garretta nawet z większej odległości. Pamiętaj więc o tym żeby w miarę możliwości przez cały czas pozostawać w cieniu i nie bój się też pomagać sobie ślizgiem (Swoop) do sprawnego przemykania pomiędzy oświetlonymi obszarami.

Pułapki z północnego pomieszczenia możesz wyłączyć dzięki sabotowaniu pobliskiej skrzynki - Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Pułapki z północnego pomieszczenia możesz wyłączyć dzięki sabotowaniu pobliskiej skrzynki

W trakcie badania dolnego poziomu północnej konstrukcji uważaj przede wszystkim na wspomnianych wcześniej cywilów, bo spotkasz tu co najmniej jednego z nich. Pewnym ułatwieniem jest z kolei to, że jeden z okolicznych wartowników powinien uciąć sobie drzemkę. Polecam rozejrzeć się po tej okolicy za skrzynką wyłączającą pułapki (wymagane użycie szczypiec do cięcia drutu) i następnie zajrzeć do niewielkiego północnego pomieszczenia. Garrett może w tym miejscu użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow) i z jej pomocą przedostać się do sekretnej komnaty. Musisz mianowicie użyć drugiej liny (jest ona już rozwinięta) i zjechać po niej na sam dół. W tajnej komnacie znajduje się skrzynia zawierająca monety (Pile of Coins - 2x20G), wybuchową strzałę (Blast Arrow) i naczynie (Ancient Vessel - 48G).

Skorzystanie z lin to jedna metod dotarcia na górny poziom północnej konstrukcji - Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Skorzystanie z lin to jedna metod dotarcia na górny poziom północnej konstrukcji

Na górny poziom północnej konstrukcji możesz przedostać się na kilka sposobów. Jeżeli dotarłeś do opisanej wcześniej północnej komnaty to wystarczy zeskoczyć w odpowiednim miejscu na niżej położony balkonik. Oprócz tego możesz skorzystać ze schodów (nie polecam tego rozwiązania) i rozwinąć jeszcze jedną linę we wschodniej części katedry (na północ od wejścia prowadzącego do przedsionka). Polecam w miarę możliwości przeszukać całą wschodnią i północną część katedry (dolny i górny poziom). Oprócz okradzenia przeciwników z ich sakiewek (Coin Purse - 12+3+12+12+12+32+7+9G) możesz też odnaleźć w tej okolicy dwa pucharki (Cup - 2+6G), dwie sakiewki (Coin Purse - 11+19G), dwa świeczniki (Candlestick - 2x15G), dwa otwieracze do listów (Letter Opener - 2x3G), broszkę (Brooch - 25G), strzałę ze sznurem (Rope Arrow), monety (Pile of Coins - 20+5+5G), portret (Pocket Portrait - 10G) i list (Smuggler's Letter).