Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Druga część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Druga część podróży do wieży zegarowej

Gazeta - Druga część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Gazeta

Zacznij od zbadania nowej gazety (Newspaper - Lockdown!). Udaj się teraz w stronę zamkniętej okiennicy i w poznany już wcześniej sposób ją podważ, doprowadzając do odblokowania dalszego przejścia [Stonemarket - Townhouse]. Udaj się od razu do nowych drzwi i otwórz je, wkraczając do większego obszaru [Stonemarket - Blackfurrow].

Możesz okraść jednego ze strażników - Druga część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Możesz okraść jednego ze strażników

Uważaj na dwóch wartowników rozstawionych po prawej stronie. Jeden z nich ma przy sobie dwie sakiewki (Coin Purse - 7+5G) i jeśli chcesz je ukraść to musisz rzucić butelką lub jakimś innym obiektem żeby zachęcić przeciwnika z latarnią do wybrania się na patrol. Po udanej kradzieży ponownie schowaj się, zaczekaj aż strażnik powróci i rozpocznij dość liniowy przemarsz. Zatrzymaj się przy jednym z kolejnym narożników i zauważ, że wartownicy rozmawiają z kobietą. Mają oni przy sobie sakiewki (Coin Purse - 5+5G), które dobrze byłoby jak najszybciej ukraść, zanim dotrą do swojego posterunku.

Wybranie górnych kładek po raz kolejny ułatwi ci uniknięcie wykrycia - Druga część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) - Thief - poradnik do gry
Wybranie górnych kładek po raz kolejny ułatwi ci uniknięcie wykrycia

W dalszej części przemarszu pojawi się okazja do tego żeby wspiąć się z użyciem pazura po lewej rurze i zdecydowanie warto rozważyć ten pomysł, albowiem dzięki górnym kładkom będziesz mógł łatwo omijać kolejnych strażników. Jeżeli wcześniej nie ukradłeś wrogom dwóch sakiewek to teraz okaże się to znacznie trudniejsze - możesz ponownie wspomóc się rzucanym obiektem, użyć łuku do spuszczenia znajdujących się nad nimi desek lub wycelować strzałą wodną w pochodnię i zaryzykować działania z ukrycia. Do oznaczonego punktu docelowego najlepiej jest dotrzeć jedną z dwóch górnych ścieżek, albowiem pozwoli ci to ominąć ostatnich dwóch przeciwników (oni nie mają już przy sobie złota).