Eksploracja domu Architekta - mapa | Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) | Thief poradnik Thief
Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019
Ważne punkty na mapie
Wariant A: Główne wejście – Lokalizacja głównego wejścia do posiadłości Architekta. W okolicy na stałe przebywa dwóch wartowników, a dwóch kolejnych podróżuje po ogrodzie.
Wariant B: Górny balkonik – Lokalizacja drzwi znajdujących się na balkoniku nad głównym wejściem. W okolicy przebywa wartownik z kuszą, którego należy umiejętnie ominąć.
Wariant C: Rusztowania – Lokalizacja rusztowań, na które główny bohater może się wspiąć i skorzystać z tunelu prowadzącego do sypialni na pierwszym piętrze posiadłości.
Wariant D: Zejście do piwnicy – Lokalizacja drabiny znajdującej się w sekretnym pomieszczeniu, która prowadzi do piwnicy posiadłości.
Tajne wejście – Musisz skorzystać z tego przejścia żeby dotrzeć do ostatniej lokacji posiadłości.
Legenda Thief - Dom Architekta
Ważne punkty na mapie
Przeciwnicy i psy
Eksploracja domu Architekta - mapa
Powyższa mapa prezentuje trzy główne poziomy posiadłości Architekta (piwnica, parter i pierwsze piętro) oraz otaczający willę ogród, przy którym rozpoczyna się zmagania. Główny bohater dysponuje dość dużą swobodą w kwestii sposobu przedostania się do wnętrza posiadłości i ona sama skrywa zresztą wiele sekretów, tak więc warto ją dokładnie zbadać. Szczegółowe omówienie każdego z zaprezentowanych na mapie obszarów znajduje się na trzech kolejnych stronach poradnika.