Eksploracja domu Architekta - mapa | Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) | Thief poradnik Thief Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019 7474 Następna Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) Przedostanie się do wnętrza posiadłości Poprzednia Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) Dotarcie do domu Architekta Ważne punkty na mapieWariant A: Główne wejście – Lokalizacja głównego wejścia do posiadłości Architekta. W okolicy na stałe przebywa dwóch wartowników, a dwóch kolejnych podróżuje po ogrodzie. Wariant B: Górny balkonik – Lokalizacja drzwi znajdujących się na balkoniku nad głównym wejściem. W okolicy przebywa wartownik z kuszą, którego należy umiejętnie ominąć. Wariant C: Rusztowania – Lokalizacja rusztowań, na które główny bohater może się wspiąć i skorzystać z tunelu prowadzącego do sypialni na pierwszym piętrze posiadłości. Wariant D: Zejście do piwnicy – Lokalizacja drabiny znajdującej się w sekretnym pomieszczeniu, która prowadzi do piwnicy posiadłości. Tajne wejście – Musisz skorzystać z tego przejścia żeby dotrzeć do ostatniej lokacji posiadłości. Legenda Thief - Dom Architekta Ważne punkty na mapie Przeciwnicy i psy Eksploracja domu Architekta - mapaPowyższa mapa prezentuje trzy główne poziomy posiadłości Architekta (piwnica, parter i pierwsze piętro) oraz otaczający willę ogród, przy którym rozpoczyna się zmagania. Główny bohater dysponuje dość dużą swobodą w kwestii sposobu przedostania się do wnętrza posiadłości i ona sama skrywa zresztą wiele sekretów, tak więc warto ją dokładnie zbadać. Szczegółowe omówienie każdego z zaprezentowanych na mapie obszarów znajduje się na trzech kolejnych stronach poradnika. Następna Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) Przedostanie się do wnętrza posiadłości Poprzednia Rozdział 4 (Przyjaciel w potrzebie) Dotarcie do domu Architekta