Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Thief - Katedra
Thief - Katedra
Skorzystanie z tego wejścia sprawi, że eksplorację wnętrza katedry rozpoczniesz na dolnym poziomie. Nie jest to polecany wariant, bo nie będziesz mógł zabrać kilku przedmiotów z górnego poziomu.
Skorzystanie z tego wejścia sprawi, że eksplorację wnętrza katedry rozpoczniesz na górnym poziomie. Jest to lepszy wariant zachowania, bo będziesz mógł zabrać wszystkie przedmioty z katedry.
Eksploracja katedry rozpocznie się w tym właśnie miejscu jeśli wcześniej wybrałeś wejście 1.
Eksploracja katedry rozpocznie się w tym właśnie miejscu jeśli wcześniej wybrałeś wejście 2.
Jeżeli wybrałeś pierwszy punkt startu to musisz uderzyć w dzwon i ominąć wrogów, którzy wejdą do sali. Jeżeli wybrałeś drugi punkt startu to możesz użyć dźwigni do zbadania opcjonalnego bocznego pomieszczenia.
Dźwignia przyzywająca windę. Użycie jej jest jednym z dwóch sposobów dotarcia na sam dół szybu.
Lina, po której Garrett może zjechać na dół. Użycie jej pozwoli głównemu bohaterowi wylądować na dachu windy i jest to jeden z dwóch sposobów dotarcia na sam dół szybu.
Wąskie przejście między skrzyniami prowadzące do głównej sali katedry.
Miejsce, w którym Garrett może wdrapać się na skrzynie.
Miejsce, w którym Garrett może użyć strzały ze sznurem.
Powiększ mapę

Eksploracja dziedzińca i katedry - mapa | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Najważniejsze punkty na mapie

Wejście 1 – Skorzystanie z tego wejścia sprawi, że eksplorację wnętrza katedry rozpoczniesz na dolnym poziomie. Nie jest to polecany wariant, bo nie będziesz mógł zabrać kilku przedmiotów z górnego poziomu.

Wejście 2 – Skorzystanie z tego wejścia sprawi, że eksplorację wnętrza katedry rozpoczniesz na górnym poziomie. Jest to lepszy wariant zachowania, bo będziesz mógł zabrać wszystkie przedmioty z katedry.

Start 1 – Eksploracja katedry rozpocznie się w tym właśnie miejscu jeśli wcześniej wybrałeś wejście 1.

Start 2 – Eksploracja katedry rozpocznie się w tym właśnie miejscu jeśli wcześniej wybrałeś wejście 2.

Dzwon i dźwignia – Jeżeli wybrałeś pierwszy punkt startu to musisz uderzyć w dzwon i ominąć wrogów, którzy wejdą do sali. Jeżeli wybrałeś drugi punkt startu to możesz użyć dźwigni do zbadania opcjonalnego bocznego pomieszczenia.

Dźwignia – Dźwignia przyzywająca windę. Użycie jej jest jednym z dwóch sposobów dotarcia na sam dół szybu.

Lina – Lina, po której Garrett może zjechać na dół. Użycie jej pozwoli głównemu bohaterowi wylądować na dachu windy i jest to jeden z dwóch sposobów dotarcia na sam dół szybu.

Legenda Thief - Katedra

Najważniejsze punkty na mapie

Eksploracja dziedzińca i katedry - mapa

Powyższa mapa prezentuje trzy startowe obszary siódmego rozdziału gry, a mianowicie dziedziniec i dwa poziomy katedry (górny i dolny). Polecam dokładnie zapoznać się z oznaczeniami na mapie, tak by wybrać najlepsze wejście do katedry i nie pogubić się w trakcie eksploracji jej wnętrza. Szczegółowe omówienie każdego z trzech zaprezentowanych na mapie obszarów znajduje się oczywiście na kolejnych stronach poradnika.