Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

A Grave Matter (Grobowa sprawa)

Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]

Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu piątego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy targowej [Stonemarket - Market Street] odwiedzanej między innymi w drodze do miejsca rozpoczęcia szóstego rozdziału kampanii - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy targowej [Stonemarket - Market Street] odwiedzanej między innymi w drodze do miejsca rozpoczęcia szóstego rozdziału kampanii. Więcej informacji na temat sugerowanego sposobu dotarcia do tej okolicy odnajdziesz na stronie Dotarcie do posiadłości barona Northcresta w Auldale. Przed wyruszeniem w podróż radzę upewnić się, że Garrett dysponuje co najmniej jedną strzałą ze sznurem (Rope Arrow), kluczem (Wrench) oraz szczypcami do cięcia drutu (Wirecutter), albowiem przedmioty te przydadzą się w zaliczeniu misji.

Przedostanie się do magazynu z poszukiwanymi prochami nie będzie łatwe, aczkolwiek gra pozwoli ci skorzystać z jednego z dwóch różnych przejść - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Przedostanie się do magazynu z poszukiwanymi prochami nie będzie łatwe, aczkolwiek gra pozwoli ci skorzystać z jednego z dwóch różnych przejść. Pierwszy wariant zachowania zakłada rozpoczęcie przemarszu na północny-wschód od celu podróży, czyli w lokacji [Stonemarket - Watch Station Plaza] (uwaga na okolicznego wartownika!). Zlokalizuj pokazane na powyższym obrazku przejście, docierając do szybu wentylacyjnego, do którego możesz sobie odblokować dostęp dzięki wykorzystaniu klucza (Wrench). Po przejściu przez szyb znajdziesz się na nowym placu [Stonemarket - Watch Customs Yard] i będziesz musiał skręcić na zachód, docierając do okiennicy magazynu, do której można się łatwo wspiąć.

Drugi wariant zachowania zakłada zatrzymanie się w niewielkim tunelu łączącym główną część dzielnicy Barons Way South z dzielnicą targową (Market Street), czyli dokładnie na północ od celu podróży - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Drugi wariant zachowania zakłada zatrzymanie się w niewielkim tunelu łączącym główną część dzielnicy Baron's Way South z dzielnicą targową (Market Street), czyli dokładnie na północ od celu podróży. Popatrz do góry i użyj strzały ze sznurem (Rope Arrow) w pokazanym na dołączonym screenie miejscu. Zanim złapiesz się strzały i rozpoczniesz wspinaczkę upewnij się oczywiście, że nikt nie spogląda w stronę Garretta.

Uważaj na płyty naciskowe, ostrożnie je omijając - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Uważaj na płyty naciskowe, ostrożnie je omijając

Wspięcie się po linie [Stonemarket - Watch Customs Office] nie załatwi sprawy, albowiem znajdziesz się w pomieszczeniu z czterema płytami naciskowymi aktywującymi pułapki. Kucnij i zacznij omijać pułapki poprzez przemieszczanie się slalomem (warto dodatkowo pomagać sobie koncentracją do lokalizowania płyt naciskowych). Jeśli chcesz możesz na sam koniec użyć szczypiec do cięcia (Wirecutter) na lewej skrzynce, ale nie jest to wymagane. Obowiązkowe będzie natomiast użycie wytrychów do otwarcia dobrze zabezpieczonych drzwi.

Urna - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Urna

Niezależnie od wybranej ścieżki powinieneś dotrzeć do głównego pomieszczenia magazynu [Stonemarket - Watch Customs Office], które należy oczywiście dokładnie zbadać. Do odnalezienia są tu otwieracz do listów (Letter Opener - 3G), atrament (Ink Bottle - 8G), dwa pióra (Pen - 4+10G), manierkę (Flask - 4G) i rejestr (Stonemarket - Register of Stolen Goods). Poszukiwana urna z prochami (Grandfather's Ashes - 50G) jest w jednej z zamkniętych szafek. Opisywane zlecenie dobiegnie w tym momencie końca.