Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Początek | Prolog w Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Początek

W apartamencie do odnalezienia jest wiele skarbów - Początek | Prolog w Thief - Thief - poradnik do gry
W apartamencie do odnalezienia jest wiele skarbów

Gra rozpoczyna się w niewielkim apartamencie [Auldale Bridge - Apartment]. Zignoruj osobę leżącą na łóżku i dokładnie zbadaj całe to mieszkanie, zabierając nie tylko przedmioty leżące na widoku, ale także zaglądając do wszystkich interaktywnych szafek i pojemników. Do odnalezienia są: kielich (Cup - 6G), filiżanka (Tea Cup - 4G), podstawka (Saucer - 4G), nóż (Knife - 6G), zegarek (Pocket Watch - 20G), pióro (Pen - 4G), nożyczki (Scissors - 5G), manierka (Flask - 8G), portret (Pocket Portrait - 10G), świecznik (Candlestick - 15G), perfumy (Perfume Bottle - 7G) oraz sakiewka (Coin Purse - 17G). Po splądrowaniu apartamentu skieruj się w stronę jedynej otwartej okiennicy.

Przejdź do wąskiej drewnianej belce, docierając do zamkniętej okiennicy - Początek | Prolog w Thief - Thief - poradnik do gry

Przejdź do wąskiej drewnianej belce, docierając do zamkniętej okiennicy. Przytrzymaj i następnie zacznij rytmicznie wciskać przycisk/klawisz interakcji, przyczyniając się do otwarcia okiennicy i odblokowując sobie dostęp do poddasza nowego budynku [Auldale Bridge - Attic]. Udaj się w prawo i zwróć uwagę na rozwieszone klatki z ptakami. W tym konkretnym przypadku nie musisz się pilnować, aczkolwiek w dalszej części gry należy w takich sytuacjach powoli poruszać się i unikać zderzania się z klatkami, bo odgłosy ptaków mogą zaalarmować okoliczne postacie. Podejdź do zawieszonego na ścianie obrazu i zacznij go badać, szukając miejsca, w którym widoczny na ekranie biały okrąg podświetli się (powyższy obrazek). Wciśnij przycisk/klawisz interakcji, korzystając tym samym z tajnego przełącznika i odsłaniając ukryty za obrazem sejf.

Uwaga - Lokalizacje interaktywnych przełączników są za każdym razem losowane, ale ich odnajdywanie nie jest kłopotliwe.

Mini-gra związana z otwieraniem zamków jest bardzo prosta - Początek | Prolog w Thief - Thief - poradnik do gry
Mini-gra związana z otwieraniem zamków jest bardzo prosta

Teraz czeka Cię samouczek z otwierania zamków. Jest to na szczęście mało skomplikowany proces - należy za każdym razem wykonywać ruchy myszką lub gałką analogową pada do momentu, w którym okrąg podświetli się. Wciśnięcie przycisku/klawisza interakcji odblokuje część zamka i w tym przypadku musisz w sumie wykonać trzy takie czynności. Nagrodą za otwarcie sejfu będzie możliwość wejścia w posiadanie pierwszego unikalnego sekretu, a mianowicie naszyjnika (Unique Loot - The Glittering Plumage).

Uwaga - Warto poćwiczyć szybkie otwieranie zamków, bo w późniejszych etapach niejednokrotnie będziesz się musiał śpieszyć żeby nie zostać przez kogoś zauważonym.

Uwaga - Wszystkie "specjalne znajdźki" możesz przeglądać otwierając dziennik głównego bohatera.

Drewniana belka, w którą musi trafić strzała z liną - Początek | Prolog w Thief - Thief - poradnik do gry
Drewniana belka, w którą musi trafić strzała z liną

Skieruj się w stronę nowo odblokowanej okiennicy, docierając na okoliczne dachy [Auldale Bridge - Thieves' Highway]. Przejdź po kładce, przedostając się do skrzynki, w której pozostawiono strzałę ze sznurem (Rope Arrow). Wybierz łuk z inwentarza i wyceluj w znajdujący się nad Garrettem interaktywny zaczep. Po udanej akcji doskocz do liny i zacznij się po niej wspinać, docierając docelowo do miejsca spotkania z Erin.