Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt III - Karthal Dunstan Poprzednia Akt III - Karthal Bracia w Zbrodni Garnizon Czarnej Straży - Porozmawiaj by wywołać dywersję. Początek Podziemi Klucz na następny poziom Drzwi otwierające przejście na niższy poziom Początek Poziomu Dźwignia podnosząca kraty po drugeiej stronie rozgałęzienia Kraty otwarte przez dźwignię Boss minotaur który upuszcza klucz Drzwi do których pasuje klucz który wypada z bossa Kraty - Dźwignia jest obok Więzień, do jego uwolnienia potrzeba postaci z dużą Mocą. Kanały którymi można uciec. Okruch Ciemności WyzwolenieMając już wszystkie potrzebne ci informacje oraz klucz do kanałów jesteś gotów włamać się do miejscowego garnizonu w celu uwolnienia Informatora Morgana. Podobno twoi towarzysze w tym czasie odwrócą uwagę części żołnierzy. Dowódca Straży przed wejściem do Garnizonu Ruszaj do Slumsów i tam zacznij rozmowę z kapitanem Czarnych Strażników(1). Nieważne, co mu powiesz nagły pożar odwróci ich uwagę. Wejdź głównym wejściem, a będąc na początku lokacji(2) ruszaj na drugi koniec holu. Otwórz drzwi po lewej i po zabiciu czających się tam magów zabierz klucz(3), który leży na ziemi obok magicznego kowadła. Wyjdź na hol i okaże się że na korytarzu aż roi się od przeciwników. Najlepiej wejść w róg lub miedzy ścianę i filar, ponieważ tym sposobem będą atakowali cię tylko z dwóch stron, a nie z trzech. Pamiętaj by najpierw zdejmować magów, bo ci są silniejsi od samych strażników, ale też mniej wytrzymali. Po pokonaniu ich wejdź do pokoju naprzeciwko pomieszczenia, z którego wyszedłeś i po chwili pojawią się kolejne drzwi(4). Za pomocą klucza dasz radę je otworzyć i niedaleko będziesz miał zejście na 1 poziom. Tren Minotaur strzeże więźnia Na tym poziomie(5) na pierwszym rozdrożu skręć w lewo i na końcu korytarza pociągnij za dźwignię(6), która otwiera kraty niedaleko. Dodatkowo możesz od razu otworzyć kraty do kanałów(12), dla późniejszej ucieczki. Wróć się teraz i wybierz prawą odnogę idąc przez otwarte kraty(7). Idź cały czas prosto i gdy będziesz miał pokój z dwoma korytarzami skręć w ten po lewej. Po otworzeniu drzwi powinieneś mieć walkę z bossem minotaurów(8). Najlepiej atakuj go na dystans, ponieważ jego ciosy są dosyć silne. Po jego pokonaniu, otrzymasz klucz, który możesz użyć w jego pomieszczeniu(9), a następnie użyj dźwigni koło samych krat(10). Dodatkowo, na jego biurku możesz znaleźć Okruch ciemności (przydatny przy zadaniu: "Kuźnia bohaterów"). Po przejściu tylu drzwi czekają cię jeszcze ostatnie kraty, które może wyważyć tylko postać z dużą mocą. Po zniszczeniu porozmawiaj z Falagarem(11), a on zajmie miejsce twojego towarzysza. Ucieknij do kanałów(12), a tam zaczniesz rozmowę o przekrętach i polityce. Po rozmowie zostanie ci tylko zaraportowanie o sytuacji Morganowi. Następna Akt III - Karthal Dunstan Poprzednia Akt III - Karthal Bracia w Zbrodni