Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Wyzwolenie
Might & Magic: Legacy - Wyzwolenie
Garnizon Czarnej Straży - Porozmawiaj by wywołać dywersję.
Początek Podziemi
Klucz na następny poziom
Drzwi otwierające przejście na niższy poziom
Początek Poziomu
Dźwignia podnosząca kraty po drugeiej stronie rozgałęzienia
Kraty otwarte przez dźwignię
Boss minotaur który upuszcza klucz
Drzwi do których pasuje klucz który wypada z bossa
Kraty - Dźwignia jest obok
Więzień, do jego uwolnienia potrzeba postaci z dużą Mocą.
Kanały którymi można uciec.
Okruch Ciemności
Powiększ mapę

Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Garnizon Czarnej Straży - Porozmawiaj by wywołać dywersję.

Początek Podziemi

Klucz na następny poziom

Drzwi otwierające przejście na niższy poziom

Początek Poziomu

Dźwignia podnosząca kraty po drugeiej stronie rozgałęzienia

Kraty otwarte przez dźwignię

Boss minotaur który upuszcza klucz

Drzwi do których pasuje klucz który wypada z bossa

Kraty - Dźwignia jest obok

Więzień, do jego uwolnienia potrzeba postaci z dużą Mocą.

Kanały którymi można uciec.

Okruch Ciemności

Wyzwolenie

Mając już wszystkie potrzebne ci informacje oraz klucz do kanałów jesteś gotów włamać się do miejscowego garnizonu w celu uwolnienia Informatora Morgana. Podobno twoi towarzysze w tym czasie odwrócą uwagę części żołnierzy.

Dowódca Straży przed wejściem do Garnizonu - Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Dowódca Straży przed wejściem do Garnizonu

Ruszaj do Slumsów i tam zacznij rozmowę z kapitanem Czarnych Strażników(1). Nieważne, co mu powiesz nagły pożar odwróci ich uwagę.

Wejdź głównym wejściem, a będąc na początku lokacji(2) ruszaj na drugi koniec holu. Otwórz drzwi po lewej i po zabiciu czających się tam magów zabierz klucz(3), który leży na ziemi obok magicznego kowadła. Wyjdź na hol i okaże się że na korytarzu aż roi się od przeciwników. Najlepiej wejść w róg lub miedzy ścianę i filar, ponieważ tym sposobem będą atakowali cię tylko z dwóch stron, a nie z trzech. Pamiętaj by najpierw zdejmować magów, bo ci są silniejsi od samych strażników, ale też mniej wytrzymali.

Po pokonaniu ich wejdź do pokoju naprzeciwko pomieszczenia, z którego wyszedłeś i po chwili pojawią się kolejne drzwi(4). Za pomocą klucza dasz radę je otworzyć i niedaleko będziesz miał zejście na 1 poziom.

Tren Minotaur strzeże więźnia - Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Tren Minotaur strzeże więźnia

Na tym poziomie(5) na pierwszym rozdrożu skręć w lewo i na końcu korytarza pociągnij za dźwignię(6), która otwiera kraty niedaleko. Dodatkowo możesz od razu otworzyć kraty do kanałów(12), dla późniejszej ucieczki.

Wróć się teraz i wybierz prawą odnogę idąc przez otwarte kraty(7). Idź cały czas prosto i gdy będziesz miał pokój z dwoma korytarzami skręć w ten po lewej. Po otworzeniu drzwi powinieneś mieć walkę z bossem minotaurów(8). Najlepiej atakuj go na dystans, ponieważ jego ciosy są dosyć silne.

Po jego pokonaniu, otrzymasz klucz, który możesz użyć w jego pomieszczeniu(9), a następnie użyj dźwigni koło samych krat(10). Dodatkowo, na jego biurku możesz znaleźć Okruch ciemności (przydatny przy zadaniu: "Kuźnia bohaterów").

Po przejściu tylu drzwi czekają cię jeszcze ostatnie kraty, które może wyważyć tylko postać z dużą mocą. Po zniszczeniu porozmawiaj z Falagarem(11), a on zajmie miejsce twojego towarzysza. Ucieknij do kanałów(12), a tam zaczniesz rozmowę o przekrętach i polityce. Po rozmowie zostanie ci tylko zaraportowanie o sytuacji Morganowi.