Klątwa | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt II - Morska Ostoja Zakazana Saga Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Tajemnica Obelisków Wdowie Jagody Elficki Muchomor Kryształowy Pająk Sprzedawca Rtęci Siarka KlątwaW forcie grani możesz usłyszeć, że kapitan jest bardzo chory i tylko Nekromanta, który szkolił się w leczeniu klątw może go uratować przed śmiercią. Ciele prosi cię byś udał się do Karthalu i odnalazł tam Kaspara, który może uleczyć Władcę Piratów. Biały kwadrat z niebieską obwódką to miejsce pobytu Kaspara By wykonać to zadanie musisz udać się do tego miasta, a więc dopiero w trzecim akcie będzie to dostępne. Gdy już będziesz w środku udaj się na lokację Slumsy i tam znajdź Hospicjum. Kaspar dołączy do ciebie, jako twój towarzysz. Wróć z nim do Grani, a ten powie, że by uleczyć króla potrzebuje: - Wdowie Jagody (1) - Można je znaleźć w Cienistym Lesie, na południowy wschód od Khartalu. Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Akt II - Morska Ostoja Zakazana Saga Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Tajemnica Obelisków