Wyboista droga do Portmeyron | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt I - Sorpigal Miecz Łowcy Nagród Poprzednia Akt I - Sorpigal Ciemność w Latarni Morskiej Maximus Wyjście z miasta Początek drogi Wejście do zamku Początek pierwszego piętra Pomieszczenie z dźwignią Drugie pomieszczenie z dźwignią Pomieszczenie z trzecią dźwignią Wejście na drugi poziom - bez przełączenia dźwigni nie uda ci się przejść Początek drugiego piętra Pomieszczenie z pierwszą dźwignią Druga dźwignia Trzecia dźwignia Pomieszczenie z trzema dźwigniami - przesuń środkową Wejście na trzecie piętro Początek 3 piętra Pokój z pierwszym kluczem Pokój z drugim kluczem Pokój z Bossem - (musisz mieć klucz) Jon Morgan - kończy twego questa Wyboista droga do PortmeyronDźwignia, w zamku jest ich na pęczki Po wykonaniu questa z latarnią i bandytami Maximus(1) poprosi cię abyś udał się do zamku na północ. Wyjdź z miasta(2 i 3) i gdy tylko będziesz miał możliwość rusz na północ. Gdy dojdziesz do zamku(4) okaże się, że ten został napadnięty i przejęty przez bandytów. Wejdź do środka(4 i 5) i przejdź w lewą odnogę (by otworzyć drzwi musisz przesunąć dźwignię w pierwszym pokoju po prawej(7)). Musisz iść korytarzem, a na końcu znajdziesz dźwignie(6), która otwiera drzwi po drugiej stronie. Cofnij się do wyjścia i teraz skręć w prawą odnogę. Bandyta mag sprawi, że dosłownie zakręci ci się w głowie Następnie zmierzaj cały czas korytarzem aż dojdziesz do drzwi, których otworzyć nie możesz. Podejdź do tych, które są obok i przełącz tamtejszą dźwignię(8). Wtedy drzwi się otworzą i będziesz mógł przejść na kolejny poziom(9). Będąc na drugim piętrze(10) skręć w korytarz, który prowadzi na lewo i w pierwszej salce, w której przywita cię pierwsi przeciwnicy przełącz dźwignię(11). Wróć się i skręć prawo. W jednym z wgłębień masz dźwignię(12). Przełącz ją, a otworzą się drzwi obok. Przejdź przez nie, a potem skieruj się na południe dochodząc do przejścia zawalonego gratami. Obróć się w prawo i pociągnij dźwignię(13). Niedaleko otworzą się drzwi, więc na pierwszym rozwidleniu skręć w prawo i wejdź do komnaty z zamordowanym żołnierzem, który leży na łóżku. Przejdź przez pomieszczenia, aż w końcu dotrzesz do magazynu(14). Po prawej będziesz miał trzy dźwignie do pociągnięcia. W ostateczności dźwignie musza być pociągnięta lewa - 2 razy, prawa - 2 razy, i środkowa raz by otworzyć te kraty. Zaczynaj zawsze od lewej. Idź cały czas prosto aż w końcu dojdziesz do schodów prowadzących na trzeci poziom(15). Iven, boss trzeciego piętra Na początku poziomu(16) pójdź w prawo(na mapie), a potem do pokoju, który będzie prawie obok. W skrzyni tam znajdziesz jeden z kluczy(17). Idź teraz na północ i w pierwszym pomieszczeniu, w którym będzie troje przeciwników znów weź kolejny klucz(18). Za pomocą zebranych klucz otworzysz drzwi, które są najbardziej na południe oraz ten na prawym korytarzu. Skieruj się do tego na południu(19) i wejdź do środka. Zastaniesz tam Ivena, który jest bossem. Sam nie jest zbyt silny i zachowuje się jak Elity łucznicy, ale ma obstawę, którą najlepiej byś wykończył w pierwszej kolejności. Sam główny boss nie opuszcza pokoju wiec można najpierw wywabić jego obstawę, a potem zając się nim samym. Rycerz w pięknej, lśniącej zbroi Po zabiciu go skręć w prawo, a tam napotkasz tego, którego miałeś odnaleźć(20). Rycerz zakończy ci zadanie i dostaniesz nagrodę. Następna Akt I - Sorpigal Miecz Łowcy Nagród Poprzednia Akt I - Sorpigal Ciemność w Latarni Morskiej