Mistrz Zabójców | Akt IV | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Poprzednia Akt IV Bitwa o Karthal Początek Podziemi Zejście na Poziom 2 Początek Poziomu 2 Drzwi prowadzące dalej Zejście na Poziom 3 Początek 3 Poziomu Wejście do Ker-Thal Początek Ker-thal Zejście na Ker-Thal 2 Poziom Początek Ker-Thal 2 Poziomu Zejście na Ker-Thal 3 Poziom Początek Ker-Thal 3 Poziomu Pierwsza Kartka - niewymagane Druga Kartka - niewymagane Pierwszy Fragment Słonecznej Pieczęci. Drugi Fragment Słonecznej Pieczęci. Trzeci Fragment Słonecznej Pieczęci. Trzecia Kartka - niewymagane. Czwarty Fragment Słonecznej Pieczęci. Miejsce na Słoneczną Pieczęć.Hasło: Michał. Po pokonaniu Markusa Wilka(1) rozpocznie się wstawka filmowa. Teraz musisz iść tropem Kapitana Craga. Będąc koło zwłok Markusa cofnij się i wybierz jedną z dróg na 2(2) Poziom Strażnicy. Będąc na drugim(3) poziomie idź cały czas środkiem(4), ponieważ drogi po bokach będą zamknięte. Ponownie pojawia się Elfowie i tym razem będą mieli przy sobie magów. Staraj się likwidować ich jako pierwszych. Idąc dalej na pewno dotrzesz do jednego(5) z dwóch wejść na trzeci poziom. Pierwsza walka z bezimiennym, nie jest tak źle Tutaj(6) prócz Elfów spotkasz Bezimiennego oraz Cichych Obserwatorów. Na samym środku będzie czekał na ciebie Bezimienny. Pokonaj go gdyż nie jest to ciężki przeciwnik dla drużyny koło 30 poziomu i przejdź obok(7) do zejścia niżej. Będąc w Ker-Thal(8) od razu natkniecie się na zwłoki Kapitana Craga. Możecie iść pierw w lewo, ale znajdziecie tam tylko kapliczkę odporności na Magię Ciemności lub w prawo by dojść do przejścia na 2 poziom Ker-Thal(9). Na drugim poziomie nie ma zbyt wielu rozwidleń Na drugim poziomie(10) nie ma żadnych zagadek do pokonania. Jednakże korytarz który musisz przebiec jest długi i na każdym kroku będą cię spotykać walki z całymi batalionami. Każda walka będzie wyglądała tak samo. Najlepiej używać obszarowych zaklęć oraz obszarowego leczenia. Wszelkie zaklęcia wzmacniające tez pomogą ci pokonać przeciwników. Nie żałuj mikstur, ale oszczędzaj odpoczynki na 3 poziom, ponieważ tam się przydadzą. Idź cały czas główna drogą, a dojdziesz do zejścia na trzeci poziom. (11) Tam wreszcie ujrzysz Dunstuna(12), który już nie wygląda tak miło i niepozornie jak na początku gry. Udaj się w prawo i z rogu weź jedną z podartych stron(13). Erebos/Dunstan w swojej prawdziwej postaci Teraz musisz uważać, bo na moście, na jaki wchodzisz nie będziesz bezpieczny i często będzie się koło ciebie pojawiał Erebos. Kilka mocnych ataków i przeciwnik znika, ale sam też może napsuć ci krwi. Pójdź do pierwszej komnaty i pokonaj czających się tam elfów. Zabierz drugą stronę(14) i przejdź do pomieszczenia dalej by zabrać pierwszy fragment słonecznej pieczęci(15). Należy tu nadmienić, że tylko w takich pomieszczeniach będziesz bezpieczny i będziesz mógł wyleczyć rany odpoczynkiem. Wyjdź teraz znów na most i udaj się do pokoju na południowym wschodzie(16), następnie na południu(17) od poprzedniego i na zachodzie(19). W tej ostatniej będziesz mógł znaleźć jeszcze trzecią stronę(18). Należy pamiętać, że w każdym takim pokoju będzie czekał na ciebie batalion około dwudziestu przeciwników. Ich siła jest taka jak wcześniej jednakże liczba przytłacza, więc musisz się przygotować do długiej batalii. Tak wygląda Aktywator pieczęci Mając wszystkie części musisz udać się na platformę po środku(20) by aktywować pieczęć. Przy samym mechanizmie czeka cię jeszcze czterech bezimiennych, ale przed włożeniem pieczęci będziesz mógł odpocząć. Gdy ci się uda i włożysz pieczęć. Teraz wystarczy wprowadzić imię, by system się aktywował To imię to: Michał Gratulacje, właśnie ukończyłeś główny wątek fabularny. Możesz teraz dalej przemierzać świat w poszukiwaniu niewykonanych jeszcze zadań. Poprzednia Akt IV Bitwa o Karthal