Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
MIght & Magic X: Legacy - Sorpigal
MIght & Magic X: Legacy - Sorpigal
Powiększ mapę

Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Port - Stąd możesz płynąć do innych miast

Garnizon - Nauczyciel, Zleceniodawca zadań: "Spiders of the Well", "Darkness in the Llighthouse" oraz "Rocky Road to Portmeyron"

Płatnerz - Nauczyciel, Sprzedaje swoje zbroje podróżnym oraz ją naprawia za 50 szt. złota.

Karczma – Karczma - Oferuje Odpoczynek dzięki któremu możesz odzyskać siły , Karczmarz może sprzedać ci 6 sztuk prowiantu wymaganego do odpoczynku w terenie, Zleceniodawca zadań: "Jaasad's Bestiary"

Świątynia - Nauczyciel, Kapłanka zaoferuje ci następujące usługi: Leczenie oraz Wskrzeszenie, Zleceniodawca zadań: "The Highwaymen"

Tunel – Dungeon związany z questem: "Spiders of the Well" oraz "Smuggler's Cove".

Zale - Zleceniodawca questa: "Smuggler's Cove"

Kowal - Nauczyciel, Sprzedaje broń podróżnym oraz ją naprawia za 50 szt. złota

Dom – Nauczyciel

Alchemiczka - Nauczyciel, Sprzedaje swoje mikstury i zwoje podróżnym oraz je identyfikuje

Dom Orlene – Zleceniodawca zadań: "Flowers for Fallen Heroes"

Kapliczka - Leczy rany gdy się jej użyje. By doprowadzić drużynę do pełni sił trzeba napić się wody z niej wielokrotnie.

Wyjście z miastaWyjście z miasta - Wyjście na tereny przyległe

Arkana - Nauczyciel, Sprzedaje zaklęcia dla bohaterów potrafiących się nimi posługiwać.

Sala Tren. – Nauczyciel

Sorpigal - mapa i questy

Z prochu powstałeś

Grę rozpoczynasz posiadając to zadanie. Twoi bohaterowie zostali poproszeni by prochy niejakiego Owena zostały zaniesione do kapliczki w Karthalu.

By się tam dostać musisz skończyć Akt 2 i zaliczyć zadanie "Informator Morgana". Wtedy dopiero wylądujesz w mieście Karthal i będziesz mógł zanieść prochy do tamtejszej świątyni, która jest ulokowana na północy dzielnicy.

Evangeline, którą tam zastaniesz z chęcią zajmie się jego prochami, które trafią do krypty jego rodziców. Twój mistrz wreszcie odnalazł drogę do domu.

Poszukiwanie Pracy

Twoim pierwszym zadaniu zaraz po rozpoczęciu gry będzie zdobycie pracy. Questa tego zleca Dunstan, który zagadnie cię, gdy tylko zejdziesz z kładki na suchy ląd. Zaleca też byście poszli do Szeryfa Maximusa, który ostatnio szukał pomocy do pracy.

Początek gry, Dunstan po lewej - Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Początek gry, Dunstan po lewej

Dodatkowo Dunstan powie, że może robić za przewodnika w tym mieście. Najlepiej byś się zgodził, a twoim pierwszym przystankiem będzie akurat Garnizon (opowie ci o nim, gdy się do niego zbliżysz).

Kwiaty dla Upadłych Bohaterów

Quest rozpoczynasz w jednym z domków w mieście. Kobieta Orlene chce, aby ktoś położył kwiaty na grobie jej brata, ponieważ w tym roku ona tego nie może zrobić. Prosi cię o pomoc, a ty jako mężny heros zgadzasz się pomóc białogłowie.

Wyjdź z miasta i udaj się na północ - Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Wyjdź z miasta i udaj się na północ. W połowie drogi do zamku, który wznosi się tam skręć w lewo i idź cały czas w tym kierunku zabijając po drodze potwory Rozglądaj się za piedestałem, który wygląda jak na screenie wyżej. Użyj go, aby zakończyć misję.

Miecz Łowcy Nagród

By otrzymać ten quest musisz wcześniej wykonać zadanie "Darkness in the Lighthouse". Zleci ci go Naga, którego uwolniłeś w tym queście przy wyjściu z latarni.

By go wykonać musisz udać się na zachód od miasta Morska Ostoja. Teren będzie nosił nazwę "Spustoszone Ziemie" i będzie to obszar pustynny. Lokacja, do której zmierzasz nazywa się "Skała Czaszki" i przed wejściem będzie stał jeden Kenshi.

Zatoczka Przemytników

Zale(1) poprosi cię o to byś odnalazł skarb jego dziadka, który kiedyś zachowali gdzieś przemytnicy. Byś nie pracował za darmo proponuje ci podział w zyskach.

Skrzynia, w której jest kuferek Zalea - Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Skrzynia, w której jest kuferek Zale'a

Gdy tylko się zgodzisz, odwróć się i wejdź do studni(2), która powinna być niedaleko. Po wejściu do środka ruszaj przed siebie(3). By dojść do zatoczki przemytników idź tak jak wskazuje mapka(4) i otwórz skrzynię, która będzie na pomoście. Do twojego ekwipunku zostanie dodany odpowiedni przedmiot. Wróć teraz do Zale'a który uraduje się z twojego powrotu(1).

Bestiariusz Jassada

Zabijanie stworzeń powoduje dodanie ich do bestiariusza - Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Zabijanie stworzeń powoduje dodanie ich do bestiariusza

Quest rozpoczynasz rozmową w karczmie z niejakim Jassadem, który prosi cię o dokończenie jego bestiariusza. Prosi cię o wpisanie do niego dziesięciu różnych typów stworzeń, jakie spotkasz na swej drodze. By wykonać tego questa wystarczy pokonać dziesięciu różnych przeciwników, po czym wrócić do niego, aby otrzymać nagrodę.

Jednakże to nie koniec, ponieważ Jassad poprosi was o wpisanie kolejnych 20 stworzeń, potem 40, a następnie 50.

Herbata Nagów

Zadanie zaczyna ten Naga, którego uwolniłeś z Latarni Morskiej koło Sorpigal. Daje ci on wtedy paczuszkę z herbatą, którą ponoć tak uwielbia.

Herbatę też możesz kupić za 200 sztuk złota u wędrownego kupca między miastem a zamkiem na północy.

W domu na mokradłach możesz spotkać elfkę, która da ci trochę herbaty

Tamal, który ma swą karczmę na południe od Morskiej ostoi może dać ci paczkę herbaty.

Ostatnią z Herbat można dostać w dzielnicy portowej Karthalu od kobiety imieniem Manami.

Okazuje się, że herbaty te są potrzebne człowiekowi o imieniu Meleager, który mieszka w Karthalu, w dzielnicy Portowej. Żeby go odwiedzić musisz zrobić zadanie: "Informator Morgana" z 3 aktu.

Zagubione owieczki

Eileen prosi cię o znalezienie trzech ludzi: Luke'a Ripley'a oraz Kirka.

Luke'a spotkasz podczas zadania "Rozbójnicy". Jest on tam ostatnim bossem. Możesz go zaatakować lub pozwolić mu odejść. Jeśli zaczniesz atakować upewnij się, że masz wypoczętą drużynę. Przydatny jest tu czar regeneracji, który wspomoże leczenie.

Kirk znajduje się w Grani i tak jak ostatnim razem możesz go puścić lub spróbować zabić. Musisz uważać, ponieważ rzuca on zaklęcia paraliżu oraz wiązki błyskawic, które atakują cała twoja drużynę. Oprócz tego nie używa żadnych innych zaklęć, więc najważniejsza jest tu Płomienna Determinacja i jakieś czary leczące.

Ripley'a znajdziesz podczas misji "Informator Morgana", który informuje cię że ambasador którego szukałeś został aresztowany. Tak jak w przypadku innych możesz z nim walczyć lub go puścić. Nieważne, co zrobisz powinieneś udać się do Eileen by zakończyć zadanie.

Pająki w Studni

Quest rozpoczyna się rozmowa z Maximussem, oraz polega na zabiciu królowej Pająków w pobliskiej studni. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Pająki w Studni".

Rozbójnicy

Rosalie, którą można spotkać w świątyni prosi cię byś pomogli jej znaleźć książkę którą maja w swoim posiadaniu rozbójnicy, którzy obozują niedaleko miasta. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Rozbójnicy".

Ciemność w Latarni Morskiej

Maximus jest zaniepokojony sytuacją w Latarni Morskiej, ponieważ niedawno światło w niej zgasło. Prosi cię abyś ustalił, co się stało i zdał mu raport, oraz o ile to możliwe przywrócił światło w budynku. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Ciemność w Latarni Morskiej".

Wyboista Droga do Portmeyron

Po wykonaniu kilku wcześniejszych zleceń dowódca garnizonu Maximus mówi żebyś udał się do zamku na północy. Niestety dla ciebie, gdy tam dotrzesz okaże się, że zamek przejęli kolejni bandyci, z którymi będziesz musiał się rozprawić by dostać się na szczyt. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Wyboista Droga do Portmeyron".