Miecz Łowcy Nagród | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt II - Morska Ostoja Mapa i Questy Poprzednia Akt I - Sorpigal Wyboista droga do Portmeyron Wejście do Kryjówki Początek Podziemii Wejście na 2 Poziom - hasło: Miecznik Początek 2 Poziomu Miecz w skrzyni - uwaga, po zabraniu pojawia się przeciwnicy Miecz Łowcy NagródBy otrzymać ten quest musisz wcześniej wykonać zadanie "Ciemność w Latarni Morskiej". Zleci ci go Naga, którego uwolniłeś w tym zadaniu przy wyjściu z latarni. Schodzisz trochę na południe od Morskiej przystani, przez most (za nim jest karczma w terenie gdzie możesz zakupić 20 prowiantu), a następnie idziesz na zachód obok Karthalu. Przechodzisz przez kawałek gaju Halloth. Po chwili powinna pojawić się pustynia o nazwie Spustoszone Ziemie. Czyli bardziej południowy zachód od Morskiej Przystani. Lokacja, do której zmierzasz nazywa się "Skała Czaszki"(1) i jest niedaleko od miejsca upadku Meteorytu w zadaniu "Upadła Gwiazda". Jeśli jesteś w mieście Grań wystarczy zejść trochę na południe. Przed wejściem przywita cię jeden Kenshi, więc na pewno będziesz wiedział, że jesteś na miejscu. Te wodne stworzenia najwyraźniej potrzebują łódek.. W środku(2) zastaniesz całą zgraję Kapłanek, Dowódców oraz Kenshi. Możesz od razu skierować się do przejścia na kolejny poziom(3) lub też wykopać klucz do skrzyni ze skrabem. Uważaj jednak, gdyż gdy tylko otworzysz kufer na tym poziomie to zrespisz z ośmiu przeciwników i będziesz miał ciężką przeprawę do przejścia. Pamiętaj by wtedy pierwsze zabijać kapłanki, ponieważ one walą czarami obszarowymi. Kenshi i dowódcy nie są tacy silni, jeśli nie zablokują wielu twoich ataków wiec ich możesz zostawić na koniec. Hasło na drugi poziom to: Miecznik/ Swordfish. Boss w pełnej krasie. Nie musisz go atakować podczas tego zadania Na dole(4) będzie trudnej niż dotychczas, ponieważ pojawią się Elity. Możesz pójść pierw na północ i zabrać(warto) tajemniczą skrzynkę Czarnego Kła(potrzebny do zadania: "Bracia w Zbrodni") z kufra lub też polecieć na południe(5) do innego pomieszczenia, by znaleźć w nim poszukiwany miecz. Możesz tez zrobić obie te rzeczy i jeszcze zabić bossa, który jest po środku(Dla zadania "Wielki Mistrz Łucznictwa). Tylko uważaj, bo gdy tkniesz którąkolwiek ze skrzyń na tym poziomie to za twoimi plecami pojawi się pełno przeciwników. Należy pamiętać, że ci przeciwnicy są odporni na manipulacje umysłem wiec wszystkie ataki takie jak Wyzwanie, czy Rozłupanie Czaszki. Następna Akt II - Morska Ostoja Mapa i Questy Poprzednia Akt I - Sorpigal Wyboista droga do Portmeyron