Ciemność w Latarni Morskiej | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt I - Sorpigal Wyboista droga do Portmeyron Poprzednia Akt I - Sorpigal Rozbójnicy Garnizon Wyjście z miasta Początek drogi poza miastem Wejście do Latarni Początek pierwszego piętra Płyta naciskowa otwierająca drzwi (7) Wejście na drugie piętro Początek drugiego piętra Teleport na drugą stronę Miejsce do którego się teleportujesz Wejście na trzecie pietro Początek trzeciego piętra Płyta naciskowa, pierwsza z dwóch Płyta naciskowa, druga z dwóch Teleport do Bossa - (nie zadziała póki nie wykonasz 13 i 14), przed wejściem przygotuj się Ciemność w Latarni MorskiejWidok na latarnię morską otoczoną przeciwnikami By odblokować to zadanie należy mieć ukończone zadanie z pająkami. (zaleca się zrobić wcześniej zadanie "Rozbójnicy" dla wyższego levelu.) Zaczynasz go udając się do szeryfa w garnizonie(1). Ten poprosi cię o zbadanie, co się dzieje w latarni morskiej, która ostatnio zgasła. By tam się dostać musisz wyjść z bramy główna bramą(2). Udaj się poza mury(3) i skieruj się w prawo i idź cały czas przy morzu. Niedługo potem zobaczysz przed sobą twój cel podróży(4). Zabij tych, którzy torują ci drogę do celu i wejdź do środka. Tam będziesz musiał przejść przez pierwsze piętro(5). Uwięziony Harmato na końcu pierwszego piętra Należy wspomnieć, że twoimi przeciwnikami będą Coral Queen, które atakują na dystans, oraz Kenshin, którzy walczą z dystansu. Należy szczególnie uważać na tych drugich, bo ci jednym atakiem mogą walnąć jednego bohatera nawet pięć razy! Na nich należy stosować taktykę taką, że twój mag posłuży się zaklęciem "Gust of Wind", który będzie odrzucał przeciwnika i jego akcja skończy się na ruchu do przodu lub używaniu przez tanka "Challenge" by skupił na sobie ciosy wroga. By dojść na drugie piętro musisz przejść przez most, postem skręcić w lewo przy drzwiach na wprost i potem już cały czas tak jak kieruje korytarz. Na końcu spotkasz kolejnego wężowatego, który okaże się więźniem swoich pobratymców, oraz odblokujesz wejście wyżej(6).Dodatkowo obok zobaczysz ukryte przejście, które ukaże ci kufer do otworzenia, jeśli któraś z twoich postaci będzie potrafiła je otworzyć. Na ostatniej klatce aktywujesz przełącznik, pojawią się tez nowi wrogowie Odwróć się i idź cały czas prosto, a koło właściwych drzwi pojawi się kolejny przeciwnik. Po pokonaniu go przejdź przez nie by znaleźć się piętro wyżej(7). Gdy będziesz na piętrze numer dwa(8) skręć w lewo i wyjdź na balkon, po czym skieruj się w dół tak jak patrzysz na mapę. Po chwili dojdziesz do portalu(9), przez który musisz przejść by przenieść się dalej. Dalej musisz iść cały czas prosto(10), po czym skręć w prawo by znaleźć się na trzecim piętrze(11). Tam będziesz miał dwie ścieżki w prawo i w lewo(12). Przejdź najpierw w tą w prawo, po czym gdy wyjdziesz na zewnętrzną część znów w prawo i dojdź do końca(13). Tym sposobem aktywujesz jedną z dwóch płyt, które aktywują Teleport wyżej. Po pokonaniu go wróć się i obierz drugą ścieżkę i zrób to samo skręcając w lewo tym razem na zewnętrznej części(14). Mamushi, chyba najsilniejszy przeciwnik we wczesnej fazie gry Wtedy też odblokuje się portal(15) na ostatnie piętro gdzie czekał będzie na ciebie Mamushi, który jest bossem. Musisz uważać by nigdy nie stać przy krawędziach, bo inaczej ci zepchnie i to będzie koniec. Gdy będziesz stal w środku i on cię przesunie to używaj strzał i magii, bo on straci turę na ponowne podejście. Pamiętaj jednak by zaczynać tę walkę z przynajmniej 10 miksturami życia, jeśli walczysz z nim na 2-3 lvlu, bo inaczej nie wytrwasz za długo. Warto jest też mieć w swoim zespole druida który posiada zaklęcie "Regeneracja" gdyż to pozwoli ci dłużej przetrwać spotkanie z bossem. Po pokonaniu go musisz przywrócić światło w latarni. Użyj do tego czterech przycisków. Kolejność ich wciskania zaczynając od portalu, którym przyszedłeś to: prawo, prosto, po przekątnej, prosto. Gdy już to zrobisz jedyne, co zostanie to wrócić do Maximusa. Następna Akt I - Sorpigal Wyboista droga do Portmeyron Poprzednia Akt I - Sorpigal Rozbójnicy