Bitwa o Karthal | Akt IV | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt IV Mistrz Zabójców Poprzednia Akt IV Grobowiec Tysiąca Trwóg Początek Podziemi Walka ze Smokiem Walka(lub nie) z przywódcą Mrocznych Elfów Wejście do Strażnicy Początek Strażnicy Tryb Pierwszy Tryb Drugi Dwie Dźwignie po bokach Walka z Markusem Po zakończeniu wizyty w Grobowcu Morgan będzie chciał zacząć wojnę o Karthal i uratowanie własnej wnuczki. Ruszaj do Grani by poprosić Wodza Piratów o wsparcie. Będąc na miejscu kup wszystko, czego będzie ci potrzeba, bo do końca misji nie będziesz mógł wrócić. Warto zainwestować w zwoje Wskrzeszenia. Warto też wziąć ze sobą kapłankę, jako towarzysza z Morskiej Ostoi byś miał możliwość szybkiego wskrzeszenia drużyny. Warto też wydać całe złoto na mikstury leczenia i many gdyż potem będą używane ciągle. Prowiantu też kup największą ilość i używaj ostrożnie aż do rozpoczęcia questa "Mistrz Zabójców". Crag słysząc, że chodzi o jego wnuczkę od razu zmobilizował wojska i będzie czekał na ciebie na przystani. Ruszaj na Przystań w Grani i porozmawiaj z tamtejszym orkiem. Kiedy wejdziesz na pokład statku zacznie się bitwa. Pierwszy Boss, smok Pojawisz się w Karthalu(1) ogarniętym pożogą, a za przeciwników będziesz miał Mroczne elfy. Sztyleciarze są mocno podatni na magię światła, więc jeśli masz takie zaklęcia to używaj ich jak najczęściej. Te od razu zaatakują a po pokonaniu pierwszej fali idź naprzód. Tam będziesz musiał stoczyć walkę z Wielkim Smokiem(2). Smok bije mocno, a także zatruwa, więc dobrze jest używać regeneracji by nie marnować czasu na leczenie każdego za każdym razem. Po pokonaniu go idź dalej, a tam czeka na ciebie kolejny batalion żołnierzy. Najlepiej wejść w kąt by atakowali cię tylko z jednej lub z dwóch stron. Po pokonaniu ich będziesz miał rozmowę z elfem(3), którego spotkałeś kiedyś w kuźni żywiołów. Jeśli odpowiesz numerami od 1 do 4 to rzuci się na ciebie. Jeśli jednak wybierzesz opcję 5 wtedy fabularnie sam popełni samobójstwo. Na obecnej wersji jest to niestety zbugowane, ponieważ wtedy dalej stoi i nie da się go minąć. Wybierz opcję 1-4. W walce tutaj, warto wejść pod drzwi świątyni Walka z nim nie jest problemem. Dobrze działają na niego zaklęcia, a słabiej ciosy fizyczne. Za każdy blok dostaje dodatkowy atak więc dobrze używać ciosów których nie da się uniknąć. Po walce wejdź do Strażnicy(5). W środku zastaniesz władcę miasta Markusa Wilka. Ten jednak ucieknie od razu i was powita Czarna Straż i magowie. By udać się dalej musisz dwa tryby(6 i 7), dzięki którym uda cię się uruchomić dźwignie(8) otwierające drzwi dalej. Po wejściu do kolejnego pomieszczenia znów powita was Markus, po czym ucieknie prowadząc dialog. Jak zwykle zawoła Straż. Oto wielki Markus Wilk, który pada po jednym ciosie z twojej strony Tutaj zaleje cię praktycznie armia przeciwników. Staraj się mieć ścianę, chociaż z jednej strony gdyż, jeśli cię otoczą to będzie ciężki orzech do zgryzienia. Warto też używać takich czarów jak "Ognisty Podmuch", który wali wszystkich w jednej linii co pomoże trochę szybciej pozbyć się wrogów. Regeneracja to oczywiście podstawa by przeżyć. Po wybiciu tej armii idź cały czas na południe. Po drodze możesz napić się wody z fontanny. Po przejściu korytarzu i wybiciu niedobitków będziesz mógł stoczyć wreszcie bój z Markusem Wikiem(9). Niestety padnie po pierwszym ciosie. Wtedy będziesz mógł zdecydować czy go ogłuszyć czy zabić. Następna Akt IV Mistrz Zabójców Poprzednia Akt IV Grobowiec Tysiąca Trwóg