Rozbójnicy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt I - Sorpigal Ciemność w Latarni Morskiej Poprzednia Akt I - Sorpigal Pająki w Studni Rosalie Wyjście z miasta Początek drogi Kryjówka bandytów Wejście na pierwsze piętro Pomieszczenie ze skrzynią w której jest klucz Pomieszczenie z kluczem Wejście na drugi poziom Początek drugiego poziomu Klucz do drzwi z bossem Boss i księga RozbójnicyRosalie dająca questa W świątyni oprócz kapłanki, który oferuje ci uzdrowienie można spotkać inną kobietę o imieniu Rosalie(1), która prosi nas o pomoc. Chce abyś wraz z nią wytropił szajkę złodziei, po czym rozprawił się z nimi i odzyskał pewną księgę. Zgadzasz się pomóc jej, a następnie ruszaj poza miasto(2 i 3). Początek podziemi, skręć w lewo Idź w stronę latarni, miń ją, a dojrzysz ścieżkę. Zabij wszystkich, którzy staną ci na drodze i wejdź do lasu. Przed wejściem będzie stała tabliczka z tekstem do przeczytania. Po niej będziesz wiedział że idziesz w dobrą stronę. Nie ma tutaj za dużo kluczenia i w końcu dotrzesz do niepozornie wyglądającej siedziby w środku drzew(4). Dodatkowo kapłanka, która ci towarzyszy zacznie rozmowę. Gdy skończycie pogawędkę wejdź do środka. Będąc we wnętrzu(5) od razu skieruj się do pomieszczenia po lewej(6). Będzie tam na ciebie czekał jeden przeciwnik, który jest prosty do zabicia. Ze skrzyni weź klucz. W pokoju po prawej jest także skrzynia ze zwyczajowym skarbem. Dzięki kluczowi możesz przejść dalej przez drzwi na wprost. Przejdź przez nie i gdy dojdziesz do rozwidlenia skręć w lewo, a potem w prawo znów dochodząc do pomieszczenia z potrzebnym ci kluczem(7). Wróć się do pierwszego rozwidlenia i wybierz drugą odnogę. Po czym skręć w lewo, a dojdziesz do zamka, który otworzysz dzięki posiadanemu przedmiotowi. Wejdź na kolejny poziom budynku(8). Po przejściu na kolejne piętro(9) idź cały czas korytarzem i na skrzyżowaniu skręć w prawo i idź tunelem, który jest wykopany pod budynkiem. Idź przez większą komnatę, po czym kolejnym, jedynym tunelem w górę mapy. Nie skręcając nigdzie po drodze dojdziesz do kolejnej skrzyni z kluczem(10). Cofnij się teraz i skręć w pierwszą odnogę, jaką napotkasz aż w końcu dotrzesz do drzwi, które możesz otworzyć tym kluczem. Walka z bossem, ciężka jak w większość z nich W tym też pomieszczeniu napotkasz przywódcę bandy(11). Możesz go albo puścić, albo zabić wybierające jedną z dwóch opcji (jest powiązany z zadaniem "Zaginione owieczki"). Jeśli będziesz chciał walczyć to uważaj, ponieważ jest dość silnym przeciwnikiem. Na pewno będziesz potrzebował wypoczętej drużyny oraz paru mikstur leczenia. Po zabiciu go weź księgę, która leży w widocznym miejscu za nim i wróć do miasta. Następna Akt I - Sorpigal Ciemność w Latarni Morskiej Poprzednia Akt I - Sorpigal Pająki w Studni