Mapa Grani | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wyjście - Na Spustoszone Ziemie
Centrum Treningowe - Ekspert: Włócznia, Wzmacniacz Magii, Wytrzymałość, Łuk, Maczuga, Sztylet, Tarcza, Broń Dwuręczna
Mistrz: Magia Powietrza, Topór
Kowal - Sprzedaje broń podróżnym, oraz ją naprawia.
Mistrz: Sztylet
Szybka Podróż - Sorpigal, Karthal
Karczma - Oferuje odpoczynek dzięki któremu możesz odzyskać siły. Karczmarz może sprzedać ci 12 sztuk prowiantu.
Ulagan - Zleceniodawca Zadań: "Promocja na Grasanta"
Dom Mojo - Sprzedaje swoje zwoje, mikstury podróżnym oraz je identyfikuje. Ponadto uczy zaklęć. Szkolenie: Wiedza tajemna
Chata Uzdrowiciela - Szaman zaoferuje ci wyleczenie przypadłości.
Mistrz: Magia Ziemi
Fort - Mistrz: Magia Wody
Zleceniodawca Zadań: "Klątwa"
Płatnerz - Sprzedaje swoje zbroje podróżnym oraz ją naprawia.
Mistrz: Uniki
Dom Tao - Arcymistrz: Maczuga
Kei - Zleceniodawca Zadań: "Wielki Mistrz Magii Wody"
Duży Dom
Zleceniodawca zadań: "Promocja na Arcymaga"
Arcymistrz: "Mistycyzm" (po ukończeniu zadania: "Wyzwolenie")
Mapa Grani
Grań jest to miasto położone na zachodzie półwyspu. Na początku gry nikt nie będzie chciał cię tam zabrać, ponieważ jest to miasto Pirackie, pełne szumowin oraz innych podejrzanych typów. Dopiero, gdy Jon Morgan zleci ci zadanie "Piracki Rozejm" warto się tam udać, by władca miasta przystał na zawieszenie broni. Po wykonaniu tej misji każdy statek będzie dawał ci możliwość popłynięcia do tego Portu.
Co do samego miasta to nie jest one zbyt duże, a zadań jest niewielka ilość. Można spotkać tam różnych trenerów, którzy mogą oferować nawet trening Arcymistrza. Jedyny długi quest, jaki możesz tam otrzymać to "Klątwa"
Należy pamiętać, że tamtejszy szaman w Chacie Uzdrowiciela nie jest wstanie wskrzeszać towarzyszy.