Kuźnia Bohaterów | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt II - Morska Ostoja Haart ma swoje powody Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Kłopoty z Żywiołami Klucz do pomieszczenia z okruchem wody Okruch Wody Wejście do Pomieszczenia z Okruchem (wymagane zadanie: "Klątwa") Okruch Ognia Okruch Powietrza - Trzeba zabić bossa Tryb do dźwigni otwierającej pomieszczenie z okruchm Dźwignia otwierająca pomieszczenie z okruchem Okruch Światła Okruch Ciemności - Opis dojścia w rozdziale "Wyzwolenie" Zadanie możesz otrzymać od Gralkora, Pana Ziemi po wykonaniu zadania "Kłopoty z Żywiołami". Poleci ci żebyś zebrał wszystkie odpryski każdego żywiołu i przynieść tutaj. Dopiero wtedy zostaniesz bohaterem. Odpryski do znalezienia to: - Wody Okruch wody możesz znaleźć w Zapomnianym Mieście niedaleko Morskiej Ostoi. Sam przedmiot spoczywa na 4 poziomie podziemi w sarkofagu(2). Musisz znaleźć złoty klucz(1), który otwiera drzwi do niego. Spoczywa w jednej ze skrzyń. Piękna i zabójcza Władczyni Wody Gdy już go będziesz miał musisz udać się do kuźni żywiołów i otworzyć barierę. W środku będzie czekała cię mała zagadka. Musisz ustawić dwa tunele tak by kierowały się na fontannę, prawym przełącznikiem zmień kolor podstawy na biały, a lewym spraw by woda leciała jak najmocniej. Wtedy podejdź do samego zbiornika i użyj go. Za tobą pojawi się Władczyni Wody. Najlepiej rzucić czary wzmacniające przed interakcją. Walka jest o tyle trudna, że przeciwniczka cały czas atakuje obszarowo i bije całkiem mocno. Nie sprawdzają się tutaj czary oparte na powietrzu. Po pokonaniu jej, ta udzieli wam błogosławieństwa, dzięki któremu możesz chodzić po wodzie. - Ognia Okruch Ognia możesz znaleźć na 3 poziomie Zapomnianego Miasta, ale drzwi(3) otworzą się tylko wtedy gdy weźmiesz zadanie "Klątwa" i będziesz musiał iść zabić Kryształowego Pająka. Cytat z zadania "Klątwa": "Po wejściu do Sali na 3 poziomie miasta, którą otwiera się od dołu mapy czeka cię kilka nieumarłych i Widm, z którymi na poziomie 20+ powinieneś dać sobie radę. W następnym pomieszczeniu czeka na ciebie kryształowy Pająk. Ogromny potwór atakuje z zasięgu za 150-200 obrażeń na czysto i do tego obszarowo. Nie żałuj wiec mikstur leczniczych i regeneracji by posuwać się do przodu. Najważniejsze by wejść z nim w bliski zasięg. Nie bije wtedy obszarowo, a pojedyncze jednostki, chociaż tak samo mocno. W pewnym momencie będzie się teleportował i ogólnie będzie bardzo ruchliwy. Ma bardzo dużą Odporność, ale życia niezbyt wiele. Dodatkowo dwa razy zamknie cię w klatkach, które trzeba zniszczyć by walczyć z nim dalej. Najgorszy jest pierwszy moment, w którym musisz dążyć do walki w zwarciu." Po zabiciu go Okruch(4) będzie w tej Sali po prawej stronie od wejścia. Władca Ognia... nie posiada niczego nowszego, czego nie mieliby jego słabsi koledzy Udaj się z nim do kuźni by aktywować kolejną zagadkę. Po pokonaniu żywiołaków ognia cofnij się do wejścia twarzą do komnaty i przełącz dźwignię: Druga prawa Pierwsza Lewa Druga Lewa Potem przejdź przy ścianie prawą stroną i w górę i przełącz ostatnią dźwignię. Wtedy będziesz miał już ułożona drogę do ołtarza. Po wykonaniu interakcji pojawi się boss który jest wielkim Żywiołakiem Ognia. Musisz uważać, bo atakuje krytykami po 300+ i często blokuje. Najlepiej jest tu używać magii wody oraz ataków, których nie może zablokować. Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Akt II - Morska Ostoja Haart ma swoje powody Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Kłopoty z Żywiołami