Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Informator Morgana
Might & Magic: Legacy - Informator Morgana
Wejście do Kanałów
Początek Podziemi
Spotkanie z Informatorką
Dźwignia do krat na północy
Kraty na północy
Wejście na 1 Piętro
Początek Poziomu
Ripley
Wyjście do Miasta
Powiększ mapę

Informator Morgana | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wejście do Kanałów

Początek Podziemi

Spotkanie z Informatorką

Dźwignia do krat na północy

Kraty na północy

Wejście na 1 Piętro

Początek Poziomu

Ripley

Wyjście do Miasta

Informator Morgana

Po pokonaniu Montarda i powrocie do Jona Morgana, ten zleca ci kolejne zadanie. Musisz dostać się do miasta Karthal i zobaczyć, co się stało z jego informatorem. W kanałach ma cię oczekiwać jego inna agentka.

Problem tkwi w tym, że bramy miasta są zamknięte i nikogo nie wpuszczają do środka. Nie jest to jednak problemem gdyż koło miasta znajduje się wejście do kanałów(1).

Orczyca w kanałach... miodny widok - Informator Morgana | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Orczyca w kanałach... miodny widok

Wejdź do środka(2), a tam spotkasz się z kobietą(3), która miała na ciebie czekać w zastępstwie. Dowiesz się od niej, że te kanały prowadzą prosto do domu Falagara, jej ojca który jest właśnie tym zaginionym informatorem. By dojść do drugiego wyjścia musisz najpierw podnieść kratę(5) za pomocą dźwigni(4).

Dalej już jest prosto, lecz czekają na ciebie Twarzołapy oraz Gigantyczne Pająki Elity. Dobrze mieć ze sobą kogoś, kto potrafi leczyć zatrucie magią ziemi, lub posiadać antidotum.

Po krótkim spacerku dotrzesz do schodów prowadzących do willi(6). W środku jednak nie jest kolorowo i prawie od razu zostaniesz zaatakowany przez Mrocznych Magów oraz Czarnych Strażników. Oczywiście ci są dosyć odporni na magię Ciemności, a także Powietrza, więc zaleca się używanie innych zaklęć jak i ciosów niepozwalających rzucać magom zaklęć.

W holu czeka na ciebie kapitan Ripley(7). Podczas walki zachowuje się tak samo jak czarny strażnik, ale walka z nim nie jest konieczna. Dowiesz się od niego, że Falafar został aresztowany. Gdy wyjdziesz z domu do miasta(8) usłyszysz od Dunstana, że bramy miasta zostały otworzone, a wy powinniście poszukać człowieka imieniem Hamza, który może wam pomóc uwolnić polityka z więzienia.