Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Arcymag
Might & Magic: Legacy - Arcymag
Wejście do Wieży Enigmy
Początek Podziemi
Wejście na 2 Poziom. Hasło: 0451
Początek 2 Poziomu
Pokój z płytami
Pokój z kaflami
Pokój z teleportami
Wejście na 3 Poziom
Początek 3 Poziomu
Statua na hasło: Strach
Powiększ mapę

Promocja na Arcymaga | Questy na Klasy prestiżowe | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wejście do Wieży Enigmy

Początek Podziemi

Wejście na 2 Poziom. Hasło: 0451

Początek 2 Poziomu

Pokój z płytami

Pokój z kaflami

Pokój z teleportami

Wejście na 3 Poziom

Początek 3 Poziomu

Statua na hasło: Strach

Promocja na Arcymaga

Zadanie to jest dostępne dopiero po ukończeniu głównego questa: "Wyzwolenie". Zleca ci go córka Falagara i każe ci się udać do Wieży Enigmy, która jest położona na północ od Khartalu.

Zadanie jest dostępne w Grani w lokacji: "Duży Dom" o współrzędnych: (31,17).

Prosi cię byś odnalazł dla niej pewne zwoje, które są tam ukryte. Ruszaj do Karthalu, a potem na północ. Wieża(1) będzie naprzeciwko Kuźni Żywiołów. Wejdź do środka.

W ostatnim pokoju najpierw zapal te fioletowe płyty - Promocja na Arcymaga | Questy na Klasy prestiżowe | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
W ostatnim pokoju najpierw zapal te fioletowe płyty

Po wejściu(2) zmierzaj na środek Sali gdzie będzie postawiona bariera. Musisz wpisać odpowiednie hasło by przejść dalej(3).

Hasło: 0451

Na poziomie drugim(4) będziesz miał więcej problemów. Najpierw będziesz musiał chodzić po kaflach tak by wszystkie się zapaliły(5). Właściwa kombinacja:

Góra, góra, prawo, lewo, lewo, prawo, tył, góra, góra, prawo, lewo, lewo, prawo, tył, prawo, tył, lewo, góra, tył, góra, góra.

Kolejnym pokojem będzie taki gdzie musisz stąpać odpowiednio na kaflach by nie zostać zabitym. Dobre kafle symbolizują niebieskie obramowania na mapie(6).

Następnie znajdziesz się w trzecim pokoju(7) gdzie cały czas ucieka ci teleport. Najpierw podejdź do obu drzwi i naciśnij dwa fioletowe przyciski. Potem wróć się na początku i zrób:

Góra, Prawo, Góra i wejdź do teleportu. (Także niebieskie obramowania na mapie). Portal przeniesie cię do wejścia na kolejne piętro(8).

Na następnym piętrze(9) idź prosto i wpisz hasło do statuy(10):

Hasło: Strach

Teraz możesz wrócić do Grani i zostać Arcymagiem.