Kłopoty z Żywiołami | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt II - Morska Ostoja Kuźnia Bohaterów Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Mapa Grani Lev - stąd możesz polecieć do kuźni Początek Dungeonu Zejście na 3 Poziom Poczatek Poziomu Początek Poziomu Zejście na 2 Poziom Zejście na 1 Poziom początek Poziomu Rozmowa z Elfem Walka z Bossem Kłopoty z ŻywiołamiBy zapoczątkować to zadanie musisz uratować Morgana w queście "Wyboista droga do Portymorn". Porozmawiaj z Levem(1), który jest na dachu zamku, a on zabierze cię do kuźni. Nie możesz mieć ze sobą konia, ponieważ jest za ciężki. Tutaj lądujesz po locie gryfem Będąc na miejscu(2) po prawej będziesz miał portal(3). Wejdź do niego, a przeniesie cię na trzeci poziom kuźni(4). W środku będzie wiele Mrocznych Elfów, ale idź cały czas do przodu, a odkryjesz kolejny portal na drugi poziom(5). Nie ma tu wiele kluczenia, za to jest pełno przeciwników. Nie martw się, że nie możesz wejść do drzwi, które są zapieczętowane różnymi symbolami zostanie ci do nich przypisane oddzielne zadanie o nazwie "Kuźnia Bohaterów". Na drugim poziomie(6) idź cały czas w dół, a potem skręć by dotrzeć do kolejnego portalu(7). Po drodze czeka na ciebie trochę walki z dobrze znanymi przeciwnikami. Warto mieć do dyspozycji jakiś czar obszarowy oraz zaklęcie leczenia, bo wiele razy zdarzy ci się walka, w której będziesz otoczony. Poleca się tutaj kulę ognia oraz Regenerację. Musisz zabijać wszystkie elfy, ponieważ jeden z nich posiada kawałek ziemi, który na końcu pozwoli ci oczyścić kaplicę. Będąc na pierwszym piętrze(8) idź w górę mapy, a następnie skręć w lewo, na rozwidleniu. Spotkasz tam tajemniczego elfa(9), z którym odbędziesz krótką pogawędkę. Po rozmowie z nim ruszaj do przodu, a dzięki zdobytemu kawałkowi ziemi otworzysz przejście do kaplicy. Zaklęcia wzmacniające wymagane, facet umie przywalić Uważaj jednak, bo gdy wejdziesz w interakcje z ołtarzem(10) to pojawi się boss który jest władcą Ziemi. Będziesz musiał z nim walczyć, ale lepiej nie zaczynać w ogóle walki bez czarów Regeneracja, Płomienna Determinacja, która powstrzyma bossa przed zmiana twoich towarzyszy w kamień, oraz Kamienna skóra. Posiadając te zaklęcia nie powinno być większych problemów z wygraniem pojedynku. Po walce otrzymasz błogosławieństwo bogini Ziemi oraz będziesz mógł wrócić do Morgana by zdać raport. Następna Akt II - Morska Ostoja Kuźnia Bohaterów Poprzednia Akt II - Morska Ostoja Mapa Grani