Dunstan | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt IV Questy Poprzednia Akt III - Karthal Wyzwolenie Karczma w Karthalu - Karczmarz powie ci że Dunstan niedawno udał się do Dżungli. Najlepiej wynająć statek z Karthalu do Grani Grań - stąd jest najbliżej Teleport Pierwszy Teleprot Drugi Namiot Shivy Morska Ostoja - stąd blisko do Grobowca Grobowiec Tysiąca Trwóg - Zabrać dużo jedzenia, dużo mikstur, 25+ lvl DunstanPo wykonaniu zadania mającego na celu uwolnienie Falagara Morgan prosi cię byś dowiedział się wszystkiego, czego możesz o Dunstanie. Ten podobno stoi ponad Markusem Wilkiem, czyli tym, który obecnie jest władcą miasta na południu. Wejście do Namiotu Shivy Pierwszą wskazówkę otrzymasz w Karthalu, a dokładniej w karczmie(1), która znajduje się w dzielnicy Portowej. Tamtejszy karczmarz powie ci, że Dunstan należał kiedyś do grupy Shivy i byli poszukiwaczami przygód. Kiedy ostatni raz go widział, ten szedł w stronę Dżungli Wyslin. Najlepiej użyć szybkiej podróży statkiem do Grani(2), gdyż Dżungla jest na północ od tego miasteczka. Wyjdź z twierdzy i podejdź do teleportu na wschodzie(3), potem tego obok(4) i już jesteś w Dżungli. W niedaleko jest namiot Shivy(5), do której zdążasz. Ta ci powie, że Dunstan zmienił charakter po ich wizycie w Grobowcu Tysiąca Trwóg. Sam Grobowiec znajduje się wysoko w górach na północny wschód(6) od Morskiej Przystani(5). Idąc tam przygotuj się gdyż tam skończy się Akt 3. Dodatkowo po drodze będziesz walczył np. z trzema cykopami. Preferowany poziom to 25+. Dodatkowo przed wejściem do Grobowca kup dużo mikstur i przygotuj się dobrze, gdyż, gdy już wejdziesz to nie będziesz mógł wyjść. Tysiac trwóg Skrzynia: Erebos Następna Akt IV Questy Poprzednia Akt III - Karthal Wyzwolenie