Grobowiec Tysiąca Trwóg | Akt IV | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019 1515 Następna Akt IV Bitwa o Karthal Poprzednia Akt IV Questy Początek Podziemi Zejście na 2 Poziom Poczatek 2 Poziomu Pierwszy Teleport Drugi Teleport Trzeci Teleport Zejście na 3 Poziom Początek 3 Poziomu Pierwszy Teleport 3 Poziomu Drugi Teleport 3 Poziomu Trzeci Teleport 3 Poziomu Czwarty Teleport 3 Poziomu Piąty Teleport 3 Poziomu Szósty teleport 3 Poziomu Przejście na 4 Poziom Początek 4 poziomu Pierwszy Teleport 4 poziomu Drugi Teleport 4 poziomu 1 Płyta trzeci Teleport 4 poziomu 2 Płyta Czwarty Teleport 4 poziomu Piąty Teleport 4 poziomu Szósty Teleport 4 poziomu 3 Płyta 4 Płyta 5 Płyta Dziennik Dunstuna i Odłamek Snów Przejście na 6 poziom Początek 5 Poziomu Pierwszy Teleport 5 Poziomu Drugi Teleport 5 Poziomu Trzeci Teleport 5 Poziomu Czwarty Teleport 5 Poziomu Eruina Wyjście na Półwysep Gdy tu wstąpisz(1), zakończysz Akt 3 i zacznie się ostatni rozdział. Wejście zostanie zatrzaśnięte, a ty zostaniesz uwieziony i zmuszony szukać wyjścia. Ruszaj przed siebie a walki tutaj oczywiście na zabraknie. Twoimi przeciwnikami będą stwory ciemności słabo odporne na magię światła. W poszukiwaniu wyjścia idź na zachód i teleportem zjedź na drugie piętro(2). Wcześniej możesz znaleźć statuetkę, która może wskrzesić ci towarzyszy, jeśli któryś ci umarł. Na drugim piętrze(3) będzie więcej teleportów, ale nie będzie tam nic szczególnego prócz skrzyni na północy, do której trzeba znać hasło. Najdziwniejsza dźwignia jaką świat widział Hasło do skrzyni: Erebos By wydostać się dalej przejdź przez pierwszy portal(4), potem drugi(5), a na końcu w trzeci(6). Gdy już to wykonasz idź cały czas na wschód po drodze przedzierając się przez kolejne zastępy synów ciemności(7). Na trzecim poziomie(8) to już będzie lekkie zagmatwanie. A to wszystko przez dużą ilość teleportów. Idź na wprost przez pierwszy portal(9). Następnie drugi(10) i trzeci(11). Czwarty (12) będzie na północnym końcu labiryntu. Piąty(13) po lewej na południu mapy, a ostatni(14) niedaleko czwartego. Wtedy też kraty na kolejny poziom(15) staną otworem. Smok Cienia, w pewnym momencie zaatakują cię dwa na raz Na czwartym Poziomie(16) to już totalny labirynt. Mimo wszystko idź pierw na przód do teleportu na wprost(17). Potem wejdź do następnego(18) i naciśnij pierwszą płytę(19). Musisz nacisnąć takich pięć. Charakteryzują się żółtym połyskiem. Musisz być czujny ponieważ na tym poziomie pojawiają się Smoki Cienia dlatego warto odpoczywać po każdej walce i często zapisywać grę. Wróć się teraz i wejdź do teleportu na południu(20) od wejścia i potem naciśnij drugą płytę(21). Znów się wróć na początek i podejdź do portalu na zachodzie(22). Przejdź przez następne dwa portale(23, 24) i naciśnij trzecią płytę(25). Teraz pójdź tak jak do pierwszej płyty i obok niej uaktywni się czwarta(26). Wejdź na nią i znów cofnij się do wejścia na ten poziom. Teraz skieruj się na południowy wschód i już bez użycia portali zejdź do piątej płyty(27). Przed nią będzie boss, który paraliżuje ofiary wiec na początku walki włącz Płomienną Determinację, jeśli taka posiadasz. Po pokonaniu tego bossa będziesz miał ostatnia płytę, oraz zwłoki znajomego Dunstana obok Po pokonaniu go stań na płycie, a także po prawej będziesz miał zwłoki(28). Przeszukaj je, a znajdziesz książkę "Ostatnia przygoda Dunstana" oraz Odłamek Snów. Teraz już możesz przejść na piąty poziom(29). Tutaj(30) zacznie się kolejna zabawa z teleportami (znaczniki koloru żółtego). Idź do przodu(1), potem użyj tego na wschodzie(2), następnie tego na północy(3), a na koniec znów na wschodzie(4). Na rozwidleniu skręć w prawo i porozmawiaj z tamtejszą mroczną Elfką(5). Ta zaprowadzi cię do obozu i powie jak opuścić to miejsce(6). Dodatkowo osoby w obozie mogą cię wyszkolić w paru umiejętnościach. Gdy będziecie na zewnątrz wystarczy, że zameldujecie się u Jona Morgana. Następna Akt IV Bitwa o Karthal Poprzednia Akt IV Questy