Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Morska Ostoja
Might & Magic: Legacy - Morska Ostoja
Wyjście z Miasta
Dom - Ekspert: Uników, Wytrzymałości
Wejście do Zapomnianego Miasta - Odblokować można tylko od drugiej strony
Laboratorium Astronoma - Zleceniodawca zadań: "Uciekające Horyzonty"
Kowal - Sprzedaje broń podróżnym, oraz ją naprawia. Zleceniodawca zadań: "Upadła Gwiazda"
Karczma - Oferuje odpoczynek dzięki któremu możesz odzyskać siły. Karczmarz może sprzedać ci 13 sztuk prowiantu.
Ekspert: Magia Ciemności
Heame - Zleceniodawca zadań: Haart ma swoje powody.
Posiadłość Haart - Arcymistrz: Miecz
Świątynia - Kapłan zaoferuje ci następujące usługi: Odnowienie, Uzdrowienie, Wskrzeszenie.
Mistrz: Magia Światła.
Zleceniodawca Zadań: "Zakazana Saga"
Świątynna Biblioteka - Kapłanka uczy zaklęć, Ekspert: Wzmacniacz Magii
Runy i Ryty - Sprzedaje swoje zwoje, mikstury i kusze podróżnym oraz je identyfikuje. Mistrz: Kusza
Bank Naga - Ekspert: Broń Dwuręczna
Mistrz: Maczuga
Dojo w Morskiej Ostoi - Ekspert: Mistycyzm, Wiedza Tajemna,Miecz, Średnia Zbroja, Walka Dwiema Broniami;
Ekspert Magii: Wody, Powietrza, Pierwotnej
Płatnerz - Sprzedaje swoje zbroje podróżnym oraz ją naprawia za 50 szt. złota.
Mistrz(w grze jest błąd): Średnia Zbroja
Dom Eldgrima - Mistrz: Włócznia
Zleceniodawca Zadań: "Promocja na Lorda Run"
Szybka Podróż - Sorpigal, Karthal
Miejski garnizon w Morskiej Ostoi - Ekspert: Tarcza, Włócznia, Średni Pancerz;
Mistrz: Broń Dwuręczna
Powiększ mapę

Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wyjście z Miasta

Dom - Ekspert: Uników, Wytrzymałości

Wejście do Zapomnianego Miasta - Odblokować można tylko od drugiej strony

Laboratorium Astronoma - Zleceniodawca zadań: "Uciekające Horyzonty"

Kowal - Sprzedaje broń podróżnym, oraz ją naprawia. Zleceniodawca zadań: "Upadła Gwiazda"

Karczma - Oferuje odpoczynek dzięki któremu możesz odzyskać siły. Karczmarz może sprzedać ci 13 sztuk prowiantu.
Ekspert: Magia Ciemności

Heame - Zleceniodawca zadań: Haart ma swoje powody.

Posiadłość Haart - Arcymistrz: Miecz

Świątynia - Kapłan zaoferuje ci następujące usługi: Odnowienie, Uzdrowienie, Wskrzeszenie.
Mistrz: Magia Światła.
Zleceniodawca Zadań: "Zakazana Saga"

Świątynna Biblioteka - Kapłanka uczy zaklęć, Ekspert: Wzmacniacz Magii

Runy i Ryty - Sprzedaje swoje zwoje, mikstury i kusze podróżnym oraz je identyfikuje. Mistrz: Kusza

Bank Naga - Ekspert: Broń Dwuręczna
Mistrz: Maczuga

Dojo w Morskiej Ostoi - Ekspert: Mistycyzm, Wiedza Tajemna,Miecz, Średnia Zbroja, Walka Dwiema Broniami;
Ekspert Magii: Wody, Powietrza, Pierwotnej

Płatnerz - Sprzedaje swoje zbroje podróżnym oraz ją naprawia za 50 szt. złota.
Mistrz(w grze jest błąd): Średnia Zbroja

Dom Eldgrima - Mistrz: Włócznia
Zleceniodawca Zadań: "Promocja na Lorda Run"

Szybka Podróż - Sorpigal, Karthal

Miejski garnizon w Morskiej Ostoi - Ekspert: Tarcza, Włócznia, Średni Pancerz;
Mistrz: Broń Dwuręczna

Mapa i Questy

Uszy i Oczy Morgana

Wieża Kilbuna - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Wieża Kilbuna

Quest będzie dostępny zaraz po wykonaniu "Wyboista droga do Portmeyron". Zleca go gubernator Jon Morgan i prosi cię byś dowiedział się, kto stoi za atakiem na zamek.

Wystarczy odnaleźć Kilburna, który ukrywa się w lesie (w lewitującej w wieży), aby zadanie zostało zaliczone. Dokładną lokalizacje możesz zobaczyć na mapie zadania "Polowanie na Montbarta".

Poszukiwania Kilburna

Jon Morgan chce poznać tożsamość przywódcy rozbójników by potem móc zniszczyć ich wszystkich. Jedynym, który może rozpoznać to pismo jest Lord Kilburn.

Znajduje on się w lesie, na zachód od Morskiej Ostoi, w lewitującej wieży. Podczas rozmowy zostanie także wzięte nowe zadanie o nazwie "Polowanie na Montbarta".

Piracki Rozejm

Jon Morgan zleca ci udanie się do Króla Piratów i przekazanie mu ważnego listu propagującego rozejm. Odbiorca znajduje się w twierdzy, która nazywana jest "Granią".

By tam dotrzeć musisz iść cały czas na zachód od Morskiej Ostoi, aż dojdziesz na Spustoszone Równiny. W okolicach morza znajdziesz fort zamieszkały przez orków.

Musisz wejść do budynku na samym szczycie i poczekać aż przywódca skończy czytać. Bez większych problemów zgodzi się na rozejm i będziesz wolny.

Niezbadany Półwysep

Wieża, w której przesiaduje Lord - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Wieża, w której przesiaduje Lord

Kilburn poprosi cię o odpowiedź na kilka pytań dotyczących miejscowego terenu. Odpowiedziami są(wielkość liter nie ma znaczenia):

1.Tirya / Tirya bay

2.Navea / Navea

3.Oko / The Eye

4.Menthil / Menthil

5.Irisus / Irisus

6.Malyn / Malyn

7.Cienista Knieja / shadow woods

8.Dżungla Wyslin / wyslin jungle

Dzięki tym odpowiedziom staniesz się właścicielem relikwii, którą jest tarcza.

Upadła Gwiazda

Irnel ze sklepu Srebrne Ostrza dowiedziała się, że w pobliżu spadł meteoryt zawierający w sobie Gwiezdne srebro. Prosi cię o przyniesienie go do niej, a wykuje najdoskonalszy miecz.

Meteor - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Meteor

Okazuje się, że wcale nie jest to w pobliżu, a na Spustoszonych Ziemiach pełnych Orków i Goblinów. Wychodząc z miasta skieruj się na poludniowy zachód, a po pewnym czasie krajobraz zmieni się na lekko pustynny. Na południu tego obszaru powinieneś szukać meteorytu. Jest to duża, czerwono czarna kula, której możesz użyć. Jak widać na screenie w pobliżu jest obelisk, możesz tego użyć do punktu odniesienia.

Gdy otrzymasz już kawałek metalu wróć do elfki, a ta wykuje ci z tego surowca przedmiot. Jedyne, co musisz zrobić to poczekać tydzień. Quest się sam zaktualizuje, gdy nadejdzie odpowiednia pora.

Uciekające Horyzonty

Astronom Edwin prosi cię byś eskortował go do starej, imperialnej strażnicy. Zajmie on miejsce przeznaczone na towarzysza i będziesz mógł ruszać.

Wejście do strażnicy, okupione krwią. - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Wejście do strażnicy, okupione krwią.

Musisz udać się daleko na północny zachód. Wiedz że do wykonania zadania potrzebne będzie ci błogosławieństwo od boga żywiołu powietrza (patrz zadanie "Kuźnia Bohaterów"). Gdy będziesz je posiadał idź cały czas na zachód od Morskiej Ostoi. Staraj się dostać do Dżungli która leży nad twierdzą Grań.

Strażnica jest w dżungli, niebieska ramka pokazuje lokalizację(nad Granią) - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Strażnica jest w dżungli, niebieska ramka pokazuje lokalizację(nad Granią)

Gdy będziesz na miejscu szukaj teleportu. Ten przeniesie cię w górę i na południu dróżki znajdziesz białą wieżę a Edwin zacznie rozmowę, po czym cię opuści.

Wielki Mistrz Magii Wody

Kei, stojąca w Grani będzie chętna cię nauczyć Arcymistrzostwa w magii wody jeśli przejdziesz sto kroków po wodzie. Najłatwiej to zrobić w samej grani, ponieważ jest tam duży kawałek wody. Wystarczy chodzić kilka razy tą wodna ścieżką, a misja zostanie zaliczona, a ty będziesz mógł się wyszkolić w Magii Wody.

Wymagane jest do tego błogosławieństwo Boga Wody z zadania "Kuźnia Bohaterów".

Wielki Mistrz łucznictwa

Yumiko, sławna łuczniczka, która stoi na Spustoszonych Ziemiach prosi cię abyś odszukał jej łuk, a wtedy będzie chętna nauczyć cię Arcymistrzostwa w posługiwaniu się łukiem.

Syrena, która ukradła łuk - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Syrena, która ukradła łuk

Okazuje się, że łuk ukradła królowa Syren i zaszyła się w "Skale Czaszki". Lokalizacja jest dostępna w rozdziale "Miecz Łowcy Nagród". Sama syrena jest na drugim Poziomie kompleksu: "Hasło: Miecznik/Swordfish". Walka z nią przejdzie bez przeszkód, jeśli tylko będziesz miał zaklęcie chroniące przed paraliżem.

Gdy ją pokonasz to otrzymasz łuk, który będziesz mógł zwrócić właścicielce.

Wielki Mistrz Wojny

Sandor, zamieszkujący Spustoszone Ziemie może nauczyć cię Arcymistrzostwa w Sztuce Wojennej o ile przejdziesz jego test. Najlepiej rzuć sobie wszystkie zaklęcia wzmacniające przed rozmową.

Kiedy się zgodzisz na test zostaniesz wyrzucony na zewnątrz i zaatakuje cię pierwsza fala potworów złożona z Goblinów i Łupiezców. Na 20 poziomie nie powinieneś mieć z nimi problemów. Drugą falą są kroczący w Snach i Wojownicy jaguara. Ci są silniejsi, ale jedyne, czego musisz się obawiać to Regeneracji kroczących. Najlepiej byś miał coś, co im to blokuje.

Trzecia fala jest najgorsza, ponieważ staniesz oko w oko z dwoma cyklopami. Oczywiście najlepsze obrażenia wyciąga tutaj włócznia, a najlepszą obronę sprawuje Regeneracja. Po pokonaniu tych potworności wróć do namiotu, a ten będzie chciał cię uczyć.

Wielki Mistrz Dyscypliny Mistycznej

Mizuki, medytująca nad wodą - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Mizuki, medytująca nad wodą

Mizuki, która przebywa i medytuje na Spustoszonych Ziemiach może was uczyć. Jednakże prosi was o poczekanie jednego dnia. Żeby do niej podejść wymagane jest błogosławieństwo boga wody.

Najlepiej użyć odpoczynku kilka razy przy niej i znów pomówić z nią. Gdy znów z nią porozmawiasz poprosi cię o tydzień.

Wróć do Grani i prześpij się tydzień. Wystarczy cały czas klikać 1 na klawiaturze.

Gdy do niej wrócisz po tygodniu ta każe ci czekać jeszcze miesiąc! Teraz twój wybór czy chce ci się tyle klikać czy kiedy będzie to będzie. Mimo wszystko jak wrócisz do niej po miesiącu to dostaniesz doświadczenie i wreszcie zgodzi się cię nauczać na poziomie Arcymistrza.

Tajemnica Obelisków

Zadanie polega na znalezieniu wszystkich, rozsianych po świecie Obelisków. Quest aktywuje się poprzez znalezienie pierwszego z nich.

Koordynaty skarbu: 129,53. - Nie znajdziesz skarbu bez odnalezienia wszystkich 7 obelisków.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Tajemnica Obelisków".

Klątwa

W forcie grani możesz usłyszeć, że kapitan jest bardzo chory i tylko Nekromanta, który szkolił się w leczeniu klątw może go uratować przed śmiercią. Ciele prosi cię byś udał się do Karthalu i odnalazł tam Kaspara, który może uleczyć Władcę Piratów.

Najlepiej zrobić to zadanie po tym jak wykona się "Informator Morgana", gdyż wtedy wrota miasta zostaną otwarte.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Klątwa".

Kłopoty z Żywiołami

Jon Morgan prosi cię byś sprawdził, co się stało w Kuźni Żywiołów. Podobno elfy, które tam zauważono zaczęły strzelać do zwiadowców. Zabierze cię tam jeździec gryfów Lev, który stoi na dachu zamku, na 3 piętrze.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Kłopoty z Żywiołami".

Kuźnia Bohaterów

Jeden z kilku bossów kuźni - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Jeden z kilku bossów kuźni

Po walce z wielkim Władcą Ziemi w kuźni Żywiołów ten wyjaśni ci znaczenie tego miejsca. Okazuje się, że możesz otrzymać tutaj błogosławieństwa różnych bóstw. Jednakże by tego dokonać musisz znaleźć Okruchy żywiołów pasujące do barier. Gdy to zrobisz czeka cię jeszcze test.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Kuźnia Bohaterów".

Haart ma swoje powody

Rycerz Heame z Morskiej Ostoi opowie ci, że Lord imieniem Haart ukrywa jakąś mroczną tajemnicę. On sam nie wie co to jest i prosi cię byś śledził tego człowieka gdy ten nocą będzie opuszczał swój dom. Zgadzasz się na to i ruszasz w stronę domu Haarta.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Haart ma swoje powody".

Polowanie na Montbarda

Montbard, który wcale nie jest taki zły, na jakiego wygląda - Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Montbard, który wcale nie jest taki zły, na jakiego wygląda

Lord Kilburn rozpoznał pismo, które mu dostarczyłeś i rzekł że z cała pewnością należy ono do Montbarda. Po dłuższych przemyśleniach wpadliście na pomysł, że ten może nie ukrywa się w lesie, a pod nim.

Nie myśląc dłużej postanawiasz wyruszyć na poszukiwanie Zaginionego Miasta, w którym rzekomo ma się ukrywać przywódca Rozbójników.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Polowanie na Montbarda".

Zakazna Saga

Podczas wizyty w Morskiej Ostoi pastor Umberto prosi cię byś odnalazł wszystkie dziewięć heretyckich książek, które Inkwizycja chce spalić. Książki te są rozrzucone po całym świecie, a skompletować je możesz dopiero w akcie 4.

Całość zadania opisana jest w rozdziale "Zakazana Saga".