Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Podstawy] Uzbrojenie w Max Payne 2 The Fall Of Max Payne poradnik Max Payne 2: The Fall Of Max Payne

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Uzbrojenie

W MP2 mamy do wyboru bogaty arsenał uzbrojenia. Od preferencji gracza (i aktualnej sytuacji) zależy, co wybierze jako siłę wspomagająca pertraktację z przeciwnikami. Każdy rodzaj broni ma swoje wady i zalety, które postaram się poniżej troszkę Wam przybliżyć.

9MM Pistol

Desert Eagle

Najlepszym sposobem strzelania z tych pistoletów jest opcja użycia ich w obu rękach. Wtedy siła rażenia znacznie się zwiększa, jednak cierpi na tym skuteczność. W połączeniu z bullet time Desert Eagle jest świetnym pistoletem i warto się mu bliżej przyjrzeć, jeśli tylko skąpa ilość napotykanej amunicji do niego w grze na to powoli.

Ingram

MP5

Szybkostrzelne karabinki. Ingram przypomina troszkę Uzi, może też być trzymany w dwóch rękach naraz, podobnie jak pistolety. Siła ognia jest wtedy potworna, ale wtedy pozbywamy się naboi w horrendalnym tempie. A celność jest bardzo niska na odległość większą niż kilka metrów. MP5 jest już dużo lepszy, celniejszy i skuteczniejszy. Niestety daleko mu do Kałasza czy M4, jednak dzięki lunecie można z niego celnie strzelać nawet do oddalonych celów.

Pump-Action Shotgun

Sawed-Off Shotgun

Striker

Strzelby, broń doskonała na niewielkie dystanse. Jeśli uda Ci się zastać lub zwabić przecieka w wąski zaułek, użycie strzelby gwarantuje najlepszy efekt. Szczególnie jest to widoczne przy starciach z większymi grupami, gdzie kilka strzałów potrafi zdjąć nawet oddział. Użycie karabinków spowodowało by tylko masowe pozbycie się naboi, a dzięki wielkiemu rozrzutowi strzelba ma w swoim zasięgu niezła okolicę. Sawed-Off Shotgun ma dużą silę rażenia, ale wolno zmienia się w nim magazynki. Pump-Action Shotgn natomiast jest już lepszym narzędziem jeśli chodzi o dłuższe pojedynki. Striker jest strzelbą niemalże doskonałą - wypluwa naboje w zastraszający tempie i jest w stanie w szybkim tempie sprowadzić do parteru sporą grupę oponentów.

M4 Carbine

Kalashnikov

Stary dobry Kałasz. Sprawuje się znakomicie na bliskie i średnie dystanse. Potrafi w szybkim tempie zdejmować pojedyncze cele. Minusem jest szybko kończąca się amunicja, więc należy korzystać z tej borni umiejętnie. M4 jest skuteczniejszy na bliskie odległości, na średnie staje się bardzo niecelny.

Sniper Rifle

Dragunov

Karabin snajperski to doskonała broń do zdejmowania oponentów na większe odległości. Celność tej broni zapewnia doskonałe rezultaty w każdych starciach, a odpowiedni strzał (najlepsze są oczywiście w głowę) potrafi za pierwszym razem powalić niemalże każdego przeciwnika.

Grenade

Molotov Cocktail

Granaty i koktajle mołotowa to broń dodatkową, z której można korzystać bez względu na trzymane w rękach karabiny. Po wybraniu interesującej nas opcji naciskamy klawisz "F" i Max wyrzuca przedmiot we wskazanym kierunku. Granaty spisują się bardzo dobrze - po otwarciu drzwi można wrzucić do sali granat, który jeśli nie zabije od razu siedzących w środku przeciwników, wysadzi w powietrze baki z benzyną czy wybuchowe beczki, powodując dodatkowe szkody. Koktajl mołotowa jest znacznie mniej skuteczny, ale palący się przeciwnik jest dużo łatwiejszym do trafienia celem.