Misja 7 "Caen: Próba ogniowa" (1) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci poradnik Kompania Braci: Na linii frontu
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Misja 7 "Caen: Próba ogniowa"
Główne zadania: (1) Oczyść Caen z oddziałów wroga (2) Powstrzymaj kontratak Osi Dodatkowe zadania: (1) Zniszcz baterię dział Hummel (2) Zniszcz skład i ciężarówki zaopatrzenia "Medalowe" zadania: (M) Ucisz niemiecką propagandę |
Paskudna misja. Większość budynków Fryce zaminowali - każde wejście drużyną piechoty do takiej chałupy to straty. Zostać na otwartym terenie? To znowu dają się we znaki snajperzy, a przede wszystkim moździerze. Drogi również są zaminowane. Trafisz także na kilka niemieckich armat ppanc znienacka i chamsko spawnujących (pojawiających się) w różnych spotach (miejscach), ale mimo wszystko radziłbym ci postawić w tym scenariuszu na czołgi. Wóz dowodzenia zostaw w sektorze, w którym stoi, pozostałe dwa proponuję rozesłać w cztery strony świata by zapewnić sobie większe dostawy zasobów. I tak: wóz dowodzenia sił pancernych można posłać do wysokiego punktu amunicyjnego na południowym zachodzie. Niby daleko od linii frontu ale przecież produkuje on czołgi, a te to nie piechota i mogą szybko dojechać na front (szczególnie Cromwelle). Z kolei wozem wsparcia pojedź kawałek na wschód, do najbliższego sektora amunicyjnego.
W tym czasie twoje wojsko (Cromwell, Churchill - wyposaż w trał do usuwania min, dwie drużyny saperów - wyposaż w wykrywacze min, porucznik i drużyna piechoty - uczyń z niej pododdział zwiadu) postara się opanować pierwszy ze średnich punktów amunicyjnych na północy, ten (1) przy wschodniej krawędzi planszy (#1). Churchillem (2) można podjechać pod ścianę jednego ze zrujnowanych budynków i otworzyć ogień do ckmu MG-42 w budynku naprzeciw (3). Nie pchaj czołgu dalej za ruiny bo po prawej znienacka pojawia się 50mm armata ppanc (4)! Postaraj się jak najszybciej wyeliminować MG-42 w budynku (3), by móc podciągnąć bliżej, za ogrodzenie (5), piechurów (zwiadowców, oficera i jedną sekcję saperów), którzy zajmą się unieszkodliwieniem Fryców z panzerschreckiem (6) swobodnie biegających po placu, a potem stanowiska niem. ppanca (4). Kolejny cel dla Churchilla - po wyeliminowaniu ckmu (3) - to 81mm moździerz za murkiem (7). Pomóc może Cromwell (8) atakujący bardziej z lewej. Uważaj jednak, wąskie przejście pomiędzy ruinami przez które będzie musiał przejechać jest zaminowane (miny = białe pola z literkami M na mojej mapie). Dlatego warto mieć przy nim sekcję saperów do rozminowania i zrobienia drogi dla czołgu. Tym Cromwellem (8) zmuś do ucieczki, a najlepiej zabij, obsadę kolejnego ckmu (9) na drodze. Potem ruszaj drogą by pomóc rozwalić wkurzający moździerz (7), staraj się nie wjeżdżać w pole ostrzału niemieckiego działa ppanc (4). To ostatnie załatw piechurami (5), gdy uciszysz ckmy i moździerz. Jeśli trzeba zacznij naprawiać oba czołgi, przejmij oficerem punkt ammo na placu (1). Gdy to zrobisz drogą od wschodu wjadą na planszę pierwsze posiłki - czołg Churchill AVRE uzbrojony w potężny moździerz kal. 290mm. Sprowadź do tego sektora wóz wsparcia stojący niedaleko na południu i wystaw obóz przy stanowisku rozbitego ppanca (4). Armatę tą, jak również drugą, która powinna się znajdować przy ogrodzeniu (5), możesz obsadzić piechurami - obie przydadzą się za chwilę.
# 1
| # 2
|
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie