Ghost of Tsushima: Pokonany kowal (The Broken Blacksmith) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020
Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Pokonany kowal. W naszej solucji wyjaśniamy jak zinfiltrować Zatokę Azamo, jak śledzić Mongoła z pochodnią pozostając w ukryciu, jak uratować Takę, jak uciec z miasta i jak unikać Mongołów w drodze do miejsca spotkania z Kenjim.
- Podróżuj z Kenjim i Yuną
- Schowaj się w wozie Kenjiego
- Podążaj za Yuną
- Podążaj za łowcą niewolników
- Dotrzyj do północnej bramy Zatoki Azamo
- Spotkaj się z Kenjim na rozstajach dróg
Podróżuj z Kenjim i Yuną
Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Kodeks wojownika. Na potrzeby rozpoczęcia questu dotrzyj do gospodarstwa w południowym Azamo. Spotkaj się tam z Yuną i jej przyjacielem Kenjim.
Po obejrzeniu scenek przerywnikowych dotrzyj do wozu wypełnionego sake i rozpocznij spacer przez las.
Schowaj się w wozie Kenjiego
Po dotarciu w pobliże miasta musisz udać się na tyły wozu i wejść w interakcję z nim. Jin schowa się w wozie i nie trzeba nic więcej robić. Wóz nie zostanie przeszukany i musisz po prostu zaczekać aż dostaniecie się na teren okupowanego przez Mongołów miasta Zatoka Azamo (Azamo Bay).
Podążaj za Yuną
Począwszy od tego miejsca nie możesz przyczynić się do wszczęcia alarmu, bo doprowadzi to do zawalenia misji. Jeśli masz już ubiór ronina z questu Krew na trawie, to koniecznie go załóż. Poruszaj się też w pozycji przykucniętej i nie zbliżaj do przebywających w mieście Mongołów.
Wdrap się na pierwszy dach i dotrzyj do punktu widokowego, z którego trzeba przeprowadzić rekonesans. Zainteresuj się przeciwnikiem z pochodnią, który będzie przyglądał się jeńcom.
Podążaj za łowcą niewolników
Musisz zacząć śledzić łowcę niewolników z pochodnią i tak samo jak w przypadku poprzedniego celu misji nie możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu. Rozwiązanie tego problemu jest na szczęście dość proste - podróżuj po dachach budynków, które nie są w ogóle pilnowane przez przeciwników. Nie wszystkie dachy są ze sobą połączone i do tych bardziej oddalonych musisz doskakiwać.
Po podsłuchaniu przesłuchania jednego z niewolników dowiesz się, że więziony kowal Taka zostanie wkrótce stracony. Przed tobą trudniejszy fragment - musisz przekraść się po placu pozostając niezauważonym. Polecamy przejść przez lewą część placu skradając się tuż za plecami wrogów. Na szczęście kawałek dalej powrócisz na dachy.
Dokończ śledzenie łowcy niewolników - przez ostatni budynek możesz przejść. Po dotarciu do lokacji z Taką obejrzysz cut-scenkę i kowal zostanie uratowany.
Dotrzyj do północnej bramy Zatoki Azamo
W drodze do północnej bramy nie powinniście napotkać żadnych nowych przeciwników i nie trzeba też skradać się po dachach. W miejscu z powyższego obrazka możesz wspiąć się po skrzyniach i przeskoczyć przez mur celem opuszczenia miasta.
Spotkaj się z Kenjim na rozstajach dróg
Musisz wyruszyć w stronę oddalonego miejsca spotkania z Kenjim i będzie ono utrudniane napotykaniem patroli Mongołów przeszukujących okolicę. Cenną informacją jest to, że z Mongołami nie musisz walczyć. Po zauważeniu patrolu możesz szybko schować się w trawie i zaczekać aż wrogowie przejdą obok lub oddalą się.
Kontynuuj podróż do miejsca, w którym pojawi się Kenji i podprowadzi konie bohaterów. Dotrzyj ze sojusznikami do punktu widokowego, na którym zakończy się quest.
Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Młot i kuźnia, odblokowanie pobocznego zadania Niedokończone porachunki, odblokowanie pobocznego zadania Sługa ludu.