Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warrior's Code) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020
Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Kodeks wojownika. Quest ten dotyczy odblokowania opcji ataków skrytobójczych. Z naszej solucji dowiesz się jak przeprowadzić zwiad mongolskiego obozu, jak zakraść się do wrogiego fortu, jak eliminować po cichu Mongołów oraz gdzie więziony jest Taka.
- Dotrzyj do mongolskiego obozu więziennego
- Znajdź dziurę obok bramy fortu
- Flashback - samouczek ze skrytobójstwa i tropienia
- Znajdź Takę
Dotrzyj do mongolskiego obozu więziennego

To jeden z 2 głównych questów, którymi możesz zająć się po ukończeniu prologu kampanii. Musisz spotkać się z Yuną w pobliżu wioski rybackiej. Wsiądź na konia i dotrzyj do punktu widokowego sąsiadującego z obozem więziennym.
Ustaw się w oznaczonym przez grę miejscu i wciśniJ R2 żeby rozpocząć zwiad. Musisz poruszać lewą gałką analogową i wykorzystywać pojawiające się półokręgi do odkrywania interaktywnych obszarów. Wciskaj X i wysłuchuj komentarza.
Znajdź dziurę obok bramy fortu

Po zapadnięciu zmroku wyrusz w stronę wrogiego fortu. Przeciśnij się przez dziurę w płocie. Zakradnij się od tyłu do pierwszego Mongoła i wciśnij Kwadrat żeby wykonać na nim atak z zaskoczenia.
Flashback - samouczek ze skrytobójstwa i tropienia

Po tym jak zabijesz pierwszego Mongoła załączy się nowy flashback i ponownie będziesz grał jako młody Jin trenujący pod czujnym okiem Lorda Shimury. Główna część tego samouczka to podstawy tropienia. Musisz odnajdywać na ziemi ślady zwierząt i podążać za nimi. Jest to prostsze, niż by się wydawało - po prostu nie schodź z małej ścieżki otoczonej trawą. Dotrzyj do zwłok niedźwiedzia i obejrzyj je. Zainicjuje to atak wrogiego skrytobójcy, ale nie musisz w żaden sposób na niego zareagować.
Znajdź Takę

Po raz pierwszy możesz skorzystać ze skupionego słyszenia (Focused Hearing), które aktywuje się wciśnięciem panelu dotykowego. Tryb ten skanuje okolicę w poszukiwaniu przeciwników. Może ci to ułatwić omijanie ich lub zachodzenie ich od tyłu z zamiarem odpalania cichych egzekucji. Warto dodać, że w dalszej części gry możesz kupić umiejętności zwiększające skuteczność skupionego słyszenia.

Fort jest lokacją ze stosunkowo niewielką liczbą wrogów. Polegając na skupionym słyszeniu możesz łatwo zachodzić ich wszystkich od tyłu i po cichu zabijać. Opcjonalnie polecamy też rozglądać się po obozie za lootem i znajdźkami.

Taka więziony jest w klatce z powyższego obrazka (opcjonalnie możesz też otworzyć i przeszukać inne klatki).
Po uwolnieniu Taki powróć do dziury w płocie żeby wydostać się z fortu. Oddal się od wrogiej lokacji i obejrzyj scenki przerywnikowe kończące quest.
Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie mechanik skrytobójstwa, odblokowanie Skupionego słyszenia, odblokowanie głównego zadania Pokonany kowal.