Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Zniszcz szklane okno na suficie i użyj mignięcia, by dostać się na górę. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zniszcz szklane okno na suficie i użyj mignięcia, by dostać się na górę.

Uwaga! Są dwie główne metody na eliminacje Jindosha. Pierwszą z nich jest bezpośrednie uruchomienie dźwigni w głównym holu, zaraz po wejściu do jego domu, odbycie z nim rozmowy, a potem przechodzenie przez kolejne pomieszczenia i użeranie się z mechanicznymi żołnierzami. Jest to opcja przeznaczona szczególnie dla graczy, którzy preferują tryb otwartych zabójstw i zniszczeń. Jeżeli jednak cenisz sobie finezję i chcesz przy tym wypełnić działanie specjalnie polegające na eliminacji Jindosha bez uruchamiana jakiejkolwiek dźwigni czy wszczynania alarmu, zalecanym jest, by podążać ścieżką opisaną poniżej.

Żeby otrzymać działanie specjalne nie możesz uruchomić żadnej dźwigni czy zaalarmować strażników. Zrobisz to poprzez dostanie się na ostatnie piętro, do laboratorium Jindosha ścieżką wskazaną poniżej. Na początku wejdź do pomieszczenia po prawej, popatrz w górę i zniszcz za pomocą kuszy okno na suficie. Wskocz na górę za pomocą mignięcia lub dalekiego chwytu i udaj się na wprost (miejsce pokazane na obrazku).

Zeskocz w dół. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zeskocz w dół.

Będąc na końcu skręć w prawo i zeskocz między rurami na dół, po czym skieruj się do lewego korytarza.

Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj dźwigni. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj dźwigni.

Po dotarciu do końca korytarza znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Nie uruchamiaj dźwigni po prawej stronie stołu bilardowego i zamiast tego wskocz na czarny podest na górze, by dostać się na wyższe piętro.

Okno zaprowadzi cię do mieszkalnych kwater Jindosha, a na dole znajdziesz amulet. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Okno zaprowadzi cię do mieszkalnych kwater Jindosha, a na dole znajdziesz amulet.

Po dostaniu się na górę skręć w prawo i dostań się do miejsca pokazanego na obrazku (korytarz jest tylko jeden więc nie możesz się zgubić). W tym miejscu nie możesz biegać (ani chodzić na najwyższych poziomach trudności), dlatego kucnij i podejdź do widocznego na obrazku okna. Pod nogami znajdziesz małą wnękę, w którą możesz spaść, a na końcu drogi znajdziesz pierwszy kościany amulet, którego strzegą krwiogzy. W trakcie drogi zauważysz także pojemnik na tran, który wyciągnij z maszyny żeby odłączyć zasilanie pylonu strażniczego, który będzie ci uprzykrzał życie w dalszej części misji. Na końcu drogi wskocz na windę i dostań się za jej pomocą na ostatnie piętro.

Przejdź do kwater mieszkalnych Jindosha. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejdź do kwater mieszkalnych Jindosha.

Niezależnie jednak od decyzji, zabierz ciała unieszkodliwionych wrogów i schowaj je za oknem. W ten sposób po wyeliminowaniu Jindosha, jego mechaniczny żołnierz nie będzie aktywny jeżeli nie zauważy ciał strażników. Po wykonanej robocie udaj się w prawo, do mieszkania Jindosha. W pokoju, w którym się znajdujesz leżą klucze elektryczne. Jeden zawieszony jest na mechanicznym żołnierzu, którego akurat składa Jindosh, a drugi leży na stoliku obok.

Użyj mignięcia lub zeskocz w dół i dostań się po rurach na drugi balkon. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia lub zeskocz w dół i dostań się po rurach na drugi balkon.

Po zebraniu tych rzeczy skieruj się na balkon, wskocz na widoczny na obrazku czarny podest i przeskocz nad przepaścią (mignięcie albo daleki chwyt). Po drugiej stronie znajdziesz kilka monet oraz klucz do poziomu konserwacyjnego, a po ich zebraniu wejdź przez mały właz w ścianie.

Drzwi po prawej to główne wejście do laboratorium. Po lewej znajdziesz windę. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Drzwi po prawej to główne wejście do laboratorium. Po lewej znajdziesz windę.

Po przejściu przez właz będziesz mieć dwie drogi prowadzące do Jindosha. Możesz wejść drzwiami po prawej stronie do laboratorium, albo przywołać windę, którą dostaniesz się na wyższy poziom. Niezależnie jednak od decyzji musisz uważać na kręcącego się tam mechanicznego żołnierza. Żołnierze ci widzą także z tyłu, dlatego bądź ostrożny. Jeżeli korzystasz z windy, musisz wybrać czwarte piętro, by dostać się do Jindosha.

Jindosh znajduje się po prawej stronie, ale patrolujący teren mechaniczny żołnierz z pewnością cię zauważy. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Jindosh znajduje się po prawej stronie, ale patrolujący teren mechaniczny żołnierz z pewnością cię zauważy.

Jak tylko dostaniesz się do laboratorium, skręć w lewo, dostań się za pomocą mignięcia na czarne szafy.

Niczego niespodziewający się Jindosh. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Niczego niespodziewający się Jindosh.

Na końcu drogi poczekaj aż mechaniczny żołnierz po prawej stronie pójdzie w drugą stronę i wykonaj mignięcie albo daleki chwyt, by dostać się do biurka, przy którym siedzi Jindosh. Sam Kirin nie zauważy cię, bo jest pochłonięty swoją pracą i będziesz mógł go bez problemu wyeliminować.

Wskocz na fotel, by otrzymać opcję podduszenia przeciwnika. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wskocz na fotel, by otrzymać opcję podduszenia przeciwnika.

Żeby pozbyć się Jindosha po cichu musisz wskoczyć na jego fotel i udusić go od górnej strony, tak jak pokazano na obrazku. Jeżeli wybrałeś cichą eliminację, zabierz jego ciało, wskocz na czarne szafy po prawej stronie i połóż go w cieniu. Po wykonanej akcji podejdź do mechanicznego żołnierza po lewej stronie (ten, który jest aktualnie nieaktywny) i za pomocą znalezionego wcześniej elektrycznego klucza przeprogramuj go. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że podczas walki twojego żołnierza z żołnierzem Jindosha, twój sojusznik wygra. Jeżeli jednak tak się nie stanie, użyj ulepszonej miny ogłuszającej trzeciego poziomu, by wyeliminować drugiego mechanicznego żołnierza.

Jak już będzie po wszystkim, wróć do biurka Jindosha i zabierz stamtąd schemat oraz obraz wiszący na ścianie. Na biurku znajdziesz także wskazówkę gdzie schowany został Sokołow - Notatka do Kirina Jindosha, a obok niego klucz elektryczny, który przyda ci się do pozbywania się mechanicznych żołnierzy.

Posadź Jindosha w maszynie do elektrowstrząsów. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Posadź Jindosha w maszynie do elektrowstrząsów.

Po eksploracji całego górnego poziomu i zebraniu mnóstwa monet, zabierz ciało Jindosha i zeskocz z nim na niższy poziom, do głównego laboratorium. Obok generatora mocy znajdziesz maszynę do elektrowstrząsów, na której musisz posadzić Jindosha, by otrzymać bezkrwawą eliminację. Obok maszyny znajdziesz włącznik do niej, który aktualnie będzie nieaktywny ze względu na niską moc, tablicę, na której wypisane zostały wszystkie działy laboratorium wraz z ilością prądu jakie pobierają oraz audiograf.

Żeby uruchomić maszynę musisz z jednego stanowiska wybrać pozycję pierwszą, czyli anatomy, a z drugiego optics. W ten sposób na generatorze ujrzysz siedem stopni naładowania generatora, które potrzebne są do uruchomienia elektrowstrząsów. Po wybraniu anatomii, z dołu wyłoni się także platforma z runą. Po naładowaniu generatora przełącz dźwignię i użyj maszyny na Jindoshu. Następnym krokiem będzie uratowanie Antona Sokołowa, ale zanim to zrobisz, warto zainteresować się eksploracją mieszkania Jindosha.