Przedostań się przez lobby | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Po przybyciu do instytutu Addermire, wyciągnij swoje serce, by odnaleźć kościany amulet schowany zaraz pod kolejką. Dostaniesz się do niego zeskakując na widoczny na obrazku odcinek rury kanalizacyjnej.
Jeżeli kroczysz ścieżką ducha, po zebraniu przedmiotu skieruj się na prawe schody i przykucnij, by przechodzący tam strażnik cię nie wykrył. W dobrym momencie podejdź do jego pleców i ogłusz go, po czym rzuć jego ciało w krzaki po prawej stronie.
Po pozbyciu się pierwszego przeciwnika skieruj się do wejścia głównego gdzie rozmawiać będzie ze sobą dwóch strażników. Poczekaj aż rozdzielą się i jeden pójdzie patrolować drugą stronę wejścia do lobby, a drugi, będący w środku recepcji obróci się do ciebie plecami. Możesz też wykonać mignięcie lub daleki chwyt, by dostać się do patrolującego drugą stronę strażnika, a później wrócić po przeciwnika znajdującego się w recepcji. Po wyczyszczeniu pierwszej sekcji możesz spokojnie przeszukiwać recepcję, gdzie znajdziesz dokument, żywność, bełty oraz mikstury i monetę.
Skieruj się teraz do głównego lobby, gdzie znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Strażnik widoczny po lewej stronie z łatwością może dostrzec twoją postać, dlatego kucnij czym prędzej i zajdź go od tyłu w celu szybkiej eliminacji. Musisz jednak uważać na strażnika wędrującego po korytarzu, więc poczekaj na dogodny momenty, w którym drugi strażnik będzie obrócony.
Uwaga! Strażnik, który patroluje hol, może w każdej chwili uznać, że coś tu nie gra, kiedy zobaczy, że przy barierkach nie ma drugiego strażnika. Jeżeli tak się dzieje w twoim przypadku, będziesz musiał zacząć od eliminacji strażnika siedzącego przy barierkach.
Po wyeliminowaniu strażnika przy barierkach, skieruj się w prawą stronę i wskocz na pokazany na obrazku balkonik. Znajdziesz tam zasilanie do ściany światła, dlatego wyciągnij z szafki pojemnik z tranem, by je odłączyć. W ten sposób uratujesz także przesłuchiwaną na dole kobietę, ale nie będzie mieć dla ciebie żadnej nagrody, czy informacji za twoją pomoc. Drugą opcją jest zabranie z recepcji pustej butelki i rzucenie jej w stronę znęcających się nad kobietą strażników. Sprawi to nie tylko, że zostanie uratowana, ale także nie zostanie znokautowana przez strażnika i ucieknie w bezpieczne miejsce.
Jak tylko uratujesz kobietę, wróć do wejścia głównego do lobby i spójrz w lewą stronę (miejsce, w którym wyeliminowałeś pierwszego strażnika). Wskocz na widoczną na obrazku ozdobę na suficie i przedostań się do recepcji, gdzie znajdziesz kolejnego strażnika siedzącego przy biurku. Poczekaj aż strażnicy obok ściany światła pójdą na patrol i pozbądź się go.
Ostatniego strażnika wyeliminuj w ten sam sposób i zabierz z miejsca pokazanego na obrazku kościany amulet, po czym zacznij eksplorować czyste lobby, gdzie znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów. Przechodząc przez ścianę światła nie zapomnij zabrać wiszącego z prawej strony obrazu, ale zanim to zrobisz, udaj się na górę (w miejscu gdzie wyłączyłeś zasilanie ściany światła) i udaj się do pokoju, w którym znajdziesz więcej kosztowności, w tym sejf, w którym leżeć będzie pierwszy schemat - Receptura bojowej strzałki usypiającej oraz kosztowności. Kod do sejfu zapisany jest na notatce, która leży na biurku w początkowej części pomieszczenia.