Wyeliminuj Delilę Copperspoon | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniżej znajdziesz dokładny opis eksploracji Dunwall Tower wraz z eliminacją Delili Copperspoon.
- Główne lobby Dunwall Tower i piwnica
- Kaplica i pierwsze piętro
- Komnata cesarskiego obrońcy i Azyl
- Eliminacja Delili Copperspoon
Główne lobby Dunwall Tower i piwnica
Po wejściu do zamku będziesz mógł wybrać spośród dwóch dróg, które prowadzą do Delili. Jedną z nich jest winda znajdująca się po twojej lewej stronie, a druga dostanie się do Azylu, który znajduje się na najwyższym piętrze zamku. Winda aktualnie będzie nieczynna i jedynym sposobem na jej uruchomienie jest dostanie się do piwnicy, w której znajdziesz zasilanie całego przybytku. Warto się tam udać ze względu na runę, która się tam znajduje. Na początku jednak podejdź do pierwszego pomieszczenia, w którym znajdziesz dwie wiedźmy i pozbądź się ich.
Po wyeliminowaniu wrogów podejdź do zablokowanego przejścia i zabierz mapę Dunwall Tower wiszącą po lewej stronie, po czym przeskocz nad blokadą i dostań się do sali głównej. Zaraz po przedostaniu się nad blokadą popatrz na zwłoki wiszące na środku i zniszcz za pomocą kuszy płonącą czaszkę ogara. Zwłoki należą do Nadrewidenta, który ma przy sobie dwa kościane amulety.
Skieruj się teraz do piwnicy, w której znajdziesz schody prowadzące do kuchni. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz dwie wiedźmy, które wyeliminuj. Po wykonanej robocie skieruj się do pomieszczeń sąsiednich i wyjdź na korytarz, w którym znajdziesz dwie kolejne wiedźmy. Zanim je jednak wyeliminujesz, wskocz na rury znajdujące się nad nimi i podejdź do nich, by te zaczęły rozmawiać. Na końcu korytarza znajdziesz także mechanicznego żołnierza, który patroluje teren, dlatego udaj się tam i umieść za rogiem minę ogłuszającą, by się go pozbyć. Po tej czynności wróć do wiedźm i pozbądź się ich. Jeżeli wiedźmy się nie rozejdą, możesz posłużyć się znalezioną w kuchni butelką i zdekoncentrować je.
Przejdź teraz przez korytarz i skręć w prawo przy pierwszej okazji. Znajdziesz tutaj zejście do piwnicy, w której będziesz mógł włączyć zasilanie windy.
Twoim zadaniem będzie zabranie pojemnika na tran, napełnienie go i włożenie go do trzeciej skrzynki. Jak tylko wykonasz zadanie wskocz na rury na górze i poczekaj w miejscu pokazanym na obrazku. W miejscu tym znajdziesz także kolejną runę. Do piwnicy przybędą dwie wiedźmy, z czego jedna zacznie przeszukiwać teren obok pojemników na tran. Druga wiedźma będzie siedzieć na skrzyniach w miejscu pokazanym na obrazku. Dostań się do niej za pomocą mignięcia lub dalekiego chwytu i spróbuj poddusić. Wiedźma ta przeteleportuje się na środek i będzie to twoja okazja do jej eliminacji. Z drugą postąp w ten sam sposób.
Uwaga! Po włączeniu zasilania będziesz mógł wrócić na początek lokacji i dostać się za pomocą windy na dach skąd prowadzi droga prowadząca prosto do Delili. Jeżeli natomiast chcesz eksplorować kolejne części Dunwall Tower oraz przeprowadzić bezkrwawą eliminację Delili przeczytaj poniższe wskazówki.
Kaplica i pierwsze piętro
Wyjdź z piwnicy i skieruj się w prawą stronę, a dojdziesz do pokazanego na obrazku miejsca. Obok schodów znajduje się mechaniczny żołnierz, którego musisz zniszczyć. Posłuż się sprężynowym ostrzem (ulepszonym) lub miną ogłuszającą trzeciego poziomu, by wyeliminować go w prosty sposób. Po prawej stronie znajdziesz jadalnię, w której znajduje się kilka wiedźm oraz kolejny mechaniczny żołnierz.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie