Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona

Wskocz na dach po lewej stronie. - Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wskocz na dach po lewej stronie.

Twoim głównym zadaniem w tej misji jest znalezienie sposobu na dostanie się do posiadłości Aramisa Stiltona. Wejście znajduje się w neutralnej części dzielnicy pyłu i chronione jest zagadkowym mechanizmem stworzonym przez Jindosha. Są trzy główne sposoby na dostanie się do środka:

  • Odgadnięcie kombinacji - Odgadnięcie kombinacji zamka Jindosha może sprawić pewną trudność, ponieważ skonstruowana została w nielogiczny na pierwszy rzut oka sposób. Po przybyciu do głównego wejścia zauważysz wskazówkę w postaci opisu po prawej stronie i to dzięki niej będziesz musiał odgadnąć całą kombinację (więcej o niej dowiesz się w rozdziale zatytułowanym Zamek Jindosha). Za odgadnięcie kombinacji otrzymasz działanie specjalne - Zamek Jindosha.
  • Pomoc jednej z frakcji - Pomoc Wyjcom lub Rewidentom będzie drugim sposobem na przedostanie się przez bramę. Zadanie polega na zabraniu ciała jednego z liderów do przywódcy drugiej frakcji. W ten sposób, niezależnie czy jest to Paolo czy Byrne, otrzymasz w nagrodę klucz do zamka Jindosha.
  • Odnalezienie kombinacji - Kombinacja zapisana została także na kartce, która schowana jest w gabinecie Durante'a, nad barem Paola. Klucz do gabinetu posiada wicerewident Byrne. Możesz w takim razie wykraść klucz Durante'a i zabrać notatkę z jego biura.

Przed podjęciem decyzji będziesz musiał jednak przedostać się przez strzeżony teren (patrz obrazek), którego wejście chronione jest ścianą światła. Na początku kucnij, by przejść na lewą stronę i użyj mignięcia, by dostać się na dach. Na dachu znajduje się dwóch strażników. Jeden patroluje, a drugi stoi oparty o barierkę. Poczekaj na moment, w którym patrolujący strażnik się odwróci i zajmij się tym, który oparty jest o barierkę, po czym zlokalizuj wiatrak, dzięki któremu odłączysz zasilanie ściany światła.

Wyeliminuj strażników na dole. - Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wyeliminuj strażników na dole.

Zanim jednak je odłączysz warto zająć się strażnikami na dole. Na obrazku widać idealną sytuację, w której strażnik w niebieskim mundurze skierowany jest na ścianę światła, a drugi oparty o barierkę. Na początku skocz i znokautuj strażnika w czerwonym mundurze i zabierz jego ciało w bezpieczne miejsce. Czynność powtórz ze strażnikiem patrolującym teren, po czym zajmij się trzecim, którym ogląda widoki. Ostatni, czyli czwarty strażnik będzie zlokalizowany zaraz obok ściany światła. Możesz zakraść się do niego od tyłu, lub wyłączyć zasilanie ściany światła i zmusić go do patrolowania okolicy.

Wskocz na górę, by dostać się do Meagan. - Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wskocz na górę, by dostać się do Meagan.

Niezależnie jednak od tego w jaki sposób poradziłeś sobie ze strażnikami, wyłącz zasilanie ściany światła i udaj się na spotkanie z Meagan. W trakcie drogi będziesz mógł zebrać pierwszą runę, dlatego wyciągnij serce, dzięki któremu poznasz jej dokładną lokalizację. Na powyższym obrazku widać przejście, które zaprowadzi cię do Meagan.

Główna część dzielnicy pyłu. - Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Główna część dzielnicy pyłu.

Po wyjściu z budynku znajdziesz się w strefie neutralnej. Po prawej stronie znajdziesz wejście do posiadłości Stiltona, wraz z zamkiem Jindosha, który je chroni, a po lewej wejście na terytorium wroga. W tym momencie możesz zakończyć misję poprzez rozwiązanie zagadki Jindosha. Zagadka ta jest za każdym razem inna, dlatego niemożliwym jest wskazanie rozwiązania, ale posiada ona także stały schemat, którym możesz się posłużyć. Więcej o sposobie rozwiązania zagadki Jindosha znajdziesz w temacie "Zamek Jindosha".