Dishonored 2: Sekrety Misja 8 - Wielki Pałac
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji ósmej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Audiograf #1 i #2
- Kościany amulet #1
- Kapliczka odmieńca oraz runa #1 i #2
- Runa #3 i obraz #1
- Kościany amulet #2
- Schemat #1, kościany amulet #3 i sejf #1
- Kościany amulet #4
- Runa #4
- Kościany amulet #5
- Schemat #2
- Kościany amulet #6
- Runa #5 i sejf #2
- Obraz #2, schemat #3 i audiograf #3
- Obraz #3 i kościany amulet #7
- Audiograf #4
Audiograf #1 i #2

Oba audiografy znajdziesz na Groźnej Wrędze, jeszcze przed rozpoczęciem misji Wielki Pałac. Pierwszy audiograf leży w kajucie Antona Sokołowa, a drugi na mostku.
Kościany amulet #1

Pierwszy kościany amulet znajdziesz w mieszkaniu na pierwszym piętrze, naprzeciwko sklepu z sejfami Winslowa. Sam amulet został zaciśnięty w imadle.
Kapliczka odmieńca oraz runa #1 i #2

Kapliczka odmieńca znajduje się niedaleko czarnorynkowego sklepu. Jeżeli jesteś na tyłach, wskocz na podest po prawej stronie i zniszcz widoczne na obrazku deski blokujące dostęp do piwniczki. Tak jak we wcześniejszych przypadkach, kapliczka zawiera w sobie dwie runy.
Runa #3 i obraz #1

Runę oraz obraz schowano w mieszkaniu na Ravina Boulevard, w mieszkaniu, w którym roiło się od krwiogzów. Mieszkanie jest bezpośrednio nad mieszkaniem, w którym znalazłeś skonfiskowane rzeczy z łajby i bezpośrednio pod wiatrakiem zasilającym ścianę światła.
Kościany amulet #2

Kolejny kościany amulet znajdziesz w pokazanym na obrazku mieszkaniu, w łazience pod zlewem. Postać na obrazku stoi na metalowym wsporniku, obok wielkiego drzewa na środku Ravina Boulevard.
Schemat #1, kościany amulet #3 i sejf #1

Schemat wraz z kościanym amulet znajdują się w mieszkaniu sklepikarza zlokalizowanego w północnej części, po lewej stronie od ściany światła. Klucz do mieszkania znajdziesz w kasie fiskalnej, w sklepie z sejfami Winslowa. Schemat leżeć będzie w centralnej części mieszkania, na biurku, a kościany amulet w sypialni, pod poduszką. Sejf będzie chroniony zamkiem szyfrowym, do którego kod znajduje się na obrazie wiszącym nad biurkiem (123).
Kościany amulet #4

Czwarty kościany amulet leżeć będzie na tronie, w Wielkiej Sali Tronowej diuka Abele, w lewej części posiadłości.
Runa #4

Czwarta runa znajduje się w zalanym magazynie. Łatwo ją ominąć, ale na obrazku powyżej widnieje jej dokładna lokalizacja. Runa leży na skrzyniach po lewej stronie, jeszcze przed przepłynięciem przez zablokowaną część piwnicy.
Kościany amulet #5

Kolejny kościany amulet znajduje się na tyłach skarbca. Dostaniesz się tutaj przez zalany magazyn lub od strony kuchni.
Schemat #2

Drugi schemat leży przed skarbcem diuka Abele, na stole. Dojdziesz tu od strony kuchni lub przez zalany magazyn.
Kościany amulet #6

Kolejny kościany amulet znajdziesz w pokoju przyjemności, po prawej stronie od głównej jadalni. Sam kościany amulet znajduje się obok zwłok leżących na łóżku.
Runa #5 i sejf #2

Ostatnia runa znajduje się w sejfie Starszego Kapitana, który zlokalizowany jest w jego gabinecie na parterze (pomieszczenie sąsiadujące z jadalnią). Kod do sejfu zapisany został na kartce, która leży na biurku w gabinecie Luci Abele na piętrze drugim.
Obraz #2, schemat #3 i audiograf #3

Wszystkie te rzeczy znajdziesz w gabinecie Luci Abele na drugim piętrze. Audiograf leży na jego głównym biurku, obraz wisi na ścianie nad kominkiem, a schemat schowany został w kredensie zlokalizowanym między półkami.
Obraz #3 i kościany amulet #7

Obie rzeczy znajdziesz na drugim piętrze, w prywatnych komnatach Delili Copperspoon. Obraz wisieć będzie na ścianie przy oknie, obok fortepianu, a kościany amulet schowany został pod zlewem w łazience.
Audiograf #4

Ostatni audiograf znajdziesz w prywatnej sypialni diuka Abele, na najwyższym piętrze jego posiadłości.
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
