Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniżej znajdziesz dokładny opis eksploracji Wielkiego Pałacu, czyli posiadłości diuka Abele.
- Kolejka i wejście do Wielkiego Pałacu
- Zachodnia część Wielkiego Pałacu i Wielka Sala Tronowa
- Tylny dziedziniec Wielkiego Pałacu
- Pokój gier i główna jadalnia
- Gabinet starszego kapitana
- Komnaty Delili i diuka Abele
Kolejka i wejście do Wielkiego Pałacu
Po przybyciu do nowej lokacji skieruj się na wprost, a zauważysz dwóch strażników przy stoliku. Schowaj się za bagażami na środku i podsłuchaj ich rozmowę. Po rozmowie strażnicy rozdzielą się, a ty będziesz mógł ich bez problemu wyeliminować. Zanim udasz się do kolejki (jeżeli działa) zabierz mapę, która wisi na tablicy ogłoszeń. Możesz także zainteresować się ogłuszeniem dwóch strażników przy wodze, ponieważ posiadają oni kilkadziesiąt monet, które mogą ci się przydać. Jeżeli okradłeś czarnorynkowy sklep w Ravina Boulevard lub po prostu zakupiłeś notatkę inżyniera, zasilanie kolejki będzie wyłączone. Możesz zatem wskoczyć na szyny i dostać się na teren Wielkiego Pałacu na piechotę.
Podczas rozmowy z Meagan na początku misji dowiedziałeś się, że diuk używa dublera, co daje mu pewien rodzaj zabezpieczenia przed zamachami na jego życie. Skieruj się na teren Wielkiego Pałacu i przejdź na prawe schody. Zauważysz tam strażnika, który rozmawia z cywilem, a z rozmowy dowiesz się najważniejszej rzeczy, która pomoże ci w identyfikacji prawdziwego diuka Abele. Rzeczą tą jest fakt, iż prawdziwy diuk Abele ma przy sobie klucz do skarbca. Po rozmowie strażnik wróci patrolować dalszą część posiadłości i będzie to twoją okazją do przeprowadzenia ataków ogłuszających na tych dwóch osobach.
Przejdź teraz na schody, w miejsce pokazane na obrazku. W oddali zauważysz kilku strażników, a za nimi znajdują się kolejni. Jeżeli kroczysz ścieżką ducha, wskocz na skały po prawej stronie i dostań się na ich łączenie z dachem.
Dojdziesz w końcu do momentu pokazanego na obrazku. Na dole znajduje się dwóch strażników, na podwyższeniu kolejny, a w dalszej części, pod dachem pies oraz elitarna strażniczka. Jeżeli grasz na najwyższych poziomach trudności, bardzo dobrym sposobem na ich wyeliminowanie jest zakradnięcie się na ich tyły.
Przejdź maksymalnie pod prawą ścianą, a wartownik stojący obok wejścia cię nie zauważy.
Jak tylko przejdziesz za filar, użyj mignięcia lub dalekiego chwytu, by dostać się za plecy psa i strażnika. Dokładne miejsce skoku pokazane zostało na powyższym obrazku. Po przedostaniu się w wymagane miejsce zajdź strażnika od tyłu celując ciągle strzałką usypiającą w psa. Jak tylko zauważysz szarą ikonę "wykrycia" nad głową psa, uśpij go za pomocą strzałki i doskocz do strażnika, by go ogłuszyć. Możesz oczywiście wykorzystać dwie strzałki usypiające, ale przydadzą ci się w dalszej części misji. Po wyeliminowaniu wyżej wymienionego zagrożenia możesz wrócić do strażników stojących przed zadaszeniem. Wszyscy będą obróceni do ciebie tyłem, dlatego ogłuszenie ich to czysta formalność.
Uwaga! Jeżeli masz do dyspozycji kościany amulet, który powoduje, że psy "wyczuwają cię" z bliższej odległości, skorzystaj z niego. Całość akcji będzie dużo łatwiejsza do przeprowadzenia.
Zachodnia część Wielkiego Pałacu i Wielka Sala Tronowa
Po eliminacji i schowaniu ciał wszystkich wrogów udaj się w lewą stronę od miejsca pokazanego na obrazku i przeskocz pod ścianą przez żywopłot. Znajdziesz tam dwóch rozmawiających ze sobą cywilów, których możesz ogłuszyć. W momencie, w którym ze sobą rozmawiają możesz zająć się strażnikiem opartym o murek.
Skieruj się teraz na schody i wejdź na wyższy poziom. Znajdziesz się w sekcji z basenem, przy którym zauważysz dwóch cywilów, którymi warto zająć się przed wejściem na pierwsze piętro. Jak tylko to zrobisz, wskocz na drewniane zadaszenie i przedostań się na dach basenu. Znajdziesz się wtedy w miejscu pokazanym na obrazku. Poczekaj aż patrolujący teren strażnik podejdzie do twojej pozycji, by móc go wyeliminować bez alarmowania służących znajdujących się w dalszej części dachu.
Po wyeliminowaniu strażnika skieruj się do przejścia pokazanego na obrazku. Znajdziesz tu dwóch rozmawiających ze sobą służących, a na dole po lewej stronie znajdziesz pierwsze miejsce, w którym może przebywać diuk Abele - Wielką Salę Tronową. Na potrzeby bezkrwawej eliminacji diuka oraz możliwości jego pobytu w sali na dole, musisz koniecznie pozbyć się tych dwóch służących. Poczekaj aż przestaną rozmawiać lub wychyl się, by im przerwać i zaatakuj jak tylko się rozdzielą.
Po wykonanej czynności wskocz na murek, by zajrzeć co dzieje się w sali tronowej. Możliwości są dwie. Będzie tam stała jedna służąca lub znajdziesz diuka Abele w obecności dwóch elitarnych strażników. Jeżeli w sali znajduje się diuk, poczekaj aż powie swoim strażnikom, by zostawili go w spokoju (tak dzieje się w każdej sytuacji napotkania diuka, niezależnie od miejsca jego pobytu).
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie