Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przejęcie lobby było ważnym strategicznym punktem do twoich kolejnych działań. W ten sposób będziesz mieć wstęp do głównej części budynku, w tym windy oraz schodów, dzięki którym możesz udać się bezpośrednio do biura dr. Hypatii zlokalizowanego na przedostatnim piętrze. Zanim to jednak zrobisz, wykonaj opcjonalne zlecenie - Zdobądź mapę instytutu, która wisi w miejscu pokazanym na powyższym obrazku. W momencie zabierania mapy uważaj na strażnika schodzącego z półpiętra. Będzie się on kierował do prawych drzwi, dlatego pozbądź się go przed tym jak zdąży przez nie przejść, będzie to przydatne przy okazji czyszczenia kolejnej lokacji.
Jeżeli chcesz udać się bezpośrednio do biura, możesz skorzystać z windy i wybrać czwarte piętro lub iść schodami. Uważaj jednak na strażników krążących po klatce schodowej. Jeżeli natomiast chcesz zacząć eksplorować dolne sekcje instytutu, przeczytaj poniższe wskazówki.
Uwaga! Kolejny krok najlepiej wykonać jest, w momencie, w którym posiadasz 4-5 usypiających strzałek. Tylko w ten sposób będziesz mógł pozbyć się wściekłych psów bez utracenia statusu ducha (wykrycia).
Jeżeli chcesz eksplorować kolejne sekcje instytutu, najlepszym wyborem jest skierowanie się do prawych drzwi. W momencie pokazanym na obrazku zauważysz jak strażnik dręczy zamknięte w pokoju psy. Podejdź na odpowiednią odległość, ale ciągle bądź za lewą ścianą i strzel usypiającą strzałką w strażnika. Jeżeli pies wybije szybę i wyskoczy do holu, musisz go uśpić drugą strzałką. Po wykonanej akcji przejdź do drzwi pomieszczenia, w którym są uwięzione psy i otwórz je, po czym uśpij je wszystkie za pomocą strzałek. W ten sposób nie tylko zachowasz status ducha, ale także wypełnisz działanie specjalne.
Po wyeliminowaniu psów, wróć do przejścia głównego i skorzystaj z drzwi po prawej stronie. W pomieszczeniu, na łóżku śpi ostatni strażnik w tej sekcji. Pozbądź się go zanim zaczniesz eksplorować teren. W pomieszczeniach znajdziesz kilka ciekawych i przydatnych przedmiotów takich jak monety czy amunicja. Na stoliku obok łóżka znajdziesz także strzałki usypiające.
Następną częścią instytutu, którą możesz wyczyścić będzie jadalnia i kuchnia. Masz dwie główne drogi, które prowadzą do tych pomieszczeń. Jedna jest od strony windy, a druga od strony lobby. Najlepszym wyborem będzie droga od strony lobby, ponieważ będziesz mógł dostać się od razu do kuchni, dlatego wróć tam i ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku. Poczekaj aż strażnik patrolujący hol opuści miejsce, albo ustawi się do ciebie plecami i rusz do kuchni. Znajdziesz tam trzech cywilów, których musisz poddusić, by nie zobaczyli jak krążysz po jadalni. Jak tylko pozbędziesz się kucharzy, udaj się do miejsca pokazanego na obrazku i pozbądź się krążącego po holu strażnika. Od strony kuchni nie ma nikogo kto mógłby cię zobaczyć, dlatego masz wolne miejsce do składowania nieprzytomnych ciał. Strażnik patrolujący hol robi to długo, dlatego zalecana jest cierpliwość.
Do wyeliminowania zostało czterech strażników w jadalni. Najlepiej jest pomagać sobie znalezionym w kuchni szkłem i rzucać w miejsce pokazane na obrazku. W ten sposób tylko jeden pobiegnie sprawdzić co się stało. W taki sposób wyeliminuj trzech strażników, a do ostatniego udaj się sam. Po wyczyszczeniu lokacji wróć do kuchni, a w zlewie znajdziesz kość wieloryba oraz kilka kosztwności, a zanim udasz się w dalszą drogę, przeszukaj całą jadalnię. W centralnej jej części, na filarze wisieć będzie runa.
Do kolejnej sekcji możesz dostać się z poziomu centralnej części jadalni. Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu żeby dostać się na widoczny na obrazku balkon. Po prawej stronie znajdziesz pracującego strażnika, którego obezwładnij. Po lewej stronie balkonu znajdziesz małe biurko, a na nim pudełko do cygar z krwawej żywicy (100 monet).
Przed wejściem na klatkę schodową będziesz musiał kucnąć. Patrolujący teren strażnik może cię z łatwością usłyszeć. Na klatce schodowej musisz uważać także na dwóch grających w karty strażników. Warto się nimi zająć przed przystąpieniem do eksploracji tego miejsca. Możesz wspomóc się szklankami czy butelkami, które znaleźć możesz na stolikach. Jak tylko uporasz się z przeciwnikami, skieruj się na kolejne piętro. Znajdziesz tu małe pomieszczenie z krwiogzami, dlatego bądź czujny podczas jego przeszukiwania. Po skończonych przeszukiwaniach możesz wyjść na dach i rozprawić się w kilkoma przeciwnikami, albo skierować się od razu na czwarte piętro. Możesz także zacząć ten dach przeszukiwać i wskoczyć na kopułę. Tą drogą dostaniesz się do drugiego wejścia prowadzącego do biura dr. Hypatii. Musisz jednak uważać na elitarnego strażnika, który wyjdzie patrolować dach.
Jak tylko wejdziesz do biura, przeszukaj regał na książki zlokalizowany po prawej stronie drzwi. Za jedną z książek po prawej stronie znajdziesz ukrytą sztabę złota (150 monet). Sam klucz dr. Hypatii leżeć będzie na jej biurku. Zanim jednak stamtąd wyjdziesz, przeszukaj biuro, a znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów takich jak eliksiry many, wachlarz (40 monet), pryzmat (100 monet), sole do kąpieli (15 monet) czy audiograf.
Po wyjściu z gabinetu, skręć w lewo i wyjdź głównym wyjściem na dach. Zaraz nad tobą znajduje się dach, na którym znajdziesz kolejny kościany amulet. Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu żeby się po niego dostać. Pod miejscem znajduje się także sekretny pokój, w którym znajdziesz kolejną runę. Możesz także przywołać z tego miejsca windę i zniszczyć jej zaczepy, by odblokować dostęp do piwnicy (zobacz działanie specjalne żeby dowiedzieć się więcej na ten temat).