Działania specjalne | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniżej znajdziesz pełną listę działań specjalnych dostępnych w misji drugiej. Zawarto tutaj również porady dotyczące ich realizacji.
- Działanie #1 - Czarnorynkowy włam
- Działanie #2 - Gniazdostróż
- Działanie #3 - Świeży grób
- Działanie #4 - Mieszkanie dr. Hypatii
- Działanie #5 - Spróbuj mnie otworzyć
- Działanie #6 - Czas działania
Działanie #1 - Czarnorynkowy włam
Żeby zdobyć to działanie musisz znaleźć klucz do czarnorynkowego sklepu, który schowany został w sekretnym pokoju w budynku z krwiogzami. Znajduje się on na ostatnim piętrze, w miejscu pokazanym na obrazku (jest to pomieszczenie z fortepianem). Przeskocz przez małą wnękę nad szafą, by dostać się do pomieszczenia, a sam klucz leżeć będzie w akwarium na wyższym piętrze.
Uwaga! Pomieszczenia będzie pilnował Gniazdostróż. Jeżeli chcesz uzyskać status ducha, koniecznym jest użycie strzałki usypiającej w momencie, w którym przeciwnik będzie obrócony do ciebie plecami.
Działanie #2 - Gniazdostróż
Działanie odblokujesz poprzez zabicie lub ogłuszenie Gniazdostróża w sekretnym pokoju, w budynku w krwiogzami. Działanie te przeplata się z działaniem pierwszym, odnoszącym się do czarnorynkowego włamu.
Działanie #3 - Świeży grób
Działanie trzecie powiązane jest z zadaniem opcjonalnym "Skorzystaj z pomocy Mindy". Po wykradzeniu ciała dla niej, działanie zostanie automatycznie zaliczone.
Działanie #4 - Mieszkanie dr. Hypatii
Czwarte działanie odnosi się do przeszukania zamkniętego mieszkania dr. Hypatii. Mieszkanie znajduje się naprzeciwko stacji Addermire, nad sklepem z sejfami Winslowa. Klucz do mieszkania znajdziesz na stole, na tyłach sklepu Winslowa.
Działanie #5 - Spróbuj mnie otworzyć
Działanie piąte odnosi się do odnalezienia kombinacji i otwarcia sejfu w sklepie Winslowa. Kombinacja do sejfu jest za każdym razem inna, dlatego nie ma tej właściwej. Kombinację odnajdziesz schowaną w kasie fiskalnej w sklepie Winslowa.
Działanie #6 - Czas działania
Ostatnie, czyli szóste działanie odnosi się do wydarzeń przedstawionych przy ścianie światła. Jeżeli się tam zakradniesz, zauważysz jak dwóch strażników próbuje wepchnąć cywila na ścianę, by ten spalił się w agoniach. Musisz obezwładnić strażników i uratować cywila, którego czekała pewna śmierć.
Uwaga! Jeżeli chcesz uzyskać status ducha, najlepszym rozwiązaniem jest użycie strzałek usypiających do pozbycia się strażników.