Zdobądź ciało Paola | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Kolejnym sposobem na dostanie się do posiadłości Stiltona jest ogłuszenie wybranego przez ciebie lidera frakcji i zaniesienie jego ciała liderowi drugiej frakcji. Możesz także wybrać bezkrwawą opcję na pozbycie się obu liderów, a żeby to zrobić musisz ich ogłuszyć i zanieść do sekretnego pokoju Mindy (więcej o tym znajdziesz w dalszej części misji). Poniże wskazówki możesz wykorzystać więc do przejścia misji w sposób krwawy i bezkrwawy. Na początku skieruj się do miejsca pokazanego na obrazku, a staniesz na rozstaju dróg. Lewa droga prowadzi do Paola oraz terytorium Wyjców, a prawa do wicerewidenta Byrne'a oraz terytorium Rewidentów.
Uwaga! Wybór strony Wyjców na początku nie jest tym jedynym właściwym, ponieważ nic nie stoi na przeszkodzie, by udać się do Rewidentów, a dopiero później zająć się Paolem. Mogłoby się wydawać, że najlepszym rozwiązaniem jest jednak udanie się na początek do Rewidentów, ponieważ to właśnie w biurze Byrne'a zlokalizowany jest klucz do gabinetu Durante, w którym ukryta została kombinacja do zamka Jindosha. W obu przypadkach jednak porwanie lidera jednej ze stron spotka się z przychylnym zachowaniem tej drugiej. Na przykład niosąc ciało Byrne'a, Wyjce w zachodniej części dzielnicy pyłu nie będą cię atakować i na odwrót. W ten sposób będziesz mógł przemykać między wrogami lub po prostu ich ogłuszać bez konieczności skradania się. Na potrzeby poradnika i różnych sytuacji związanych z tym zadaniem opis wyklucza posiadanie ciała jednej ze stron. W ten sposób będziesz mógł poznać wskazówki, które pomogą ci w rozprawieniu się z wrogami obu frakcji.
Skieruj się na balkon na górze, skąd będziesz mógł ominąć główne wejście prowadzące na terytorium Wyjców i oczyść budynek z krwiogzów. Znajdziesz w nim mnóstwo kosztowności oraz schowaną w kredensie runę, zlokalizowaną na tym samym piętrze.
Po wyczyszczeniu całego budynku, skieruj się na ostatnie piętro gdzie znajdziesz otwarte okno. Po wyjściu na zewnątrz znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Rura, która jest naprzeciwko ciebie poprowadzi cię do drugiego okna. W środku znajdziesz dwóch Gniazdostróży, dlatego miej strzałki usypiające w gotowości.
Jak tylko zbierzesz potrzebne rzeczy (w tym strzałki usypiające w łazience), wyjdź na mały balkon, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. W ten sposób ominąłeś całe główne wejście na terytorium Wyjców, a bar Paola znajduje się w budynku po lewej stronie. Na górze po lewej znajdziesz małe zadaszenie, na które możesz wskoczyć i dostać się za jego pomocą do środka. Zaraz po wejściu do budynku kucnij i wyeliminuj Wyjca, który stoi przy ścianie z prawej strony. Poczekaj aż obróci się do ciebie plecami i wtedy go ogłusz.
Po wyeliminowaniu Wyjca skieruj się do okna naprzeciwko, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Zalecanym jest, by wyczyścić cały budynek z Wyjców zanim udasz się na dół, do baru, w którym siedzi Paolo. W ten sposób unikniesz niepotrzebnego alarmu związanego ze wskrzeszeniem Paola w kapliczce odmieńca, po tym, jak go ogłuszysz za pierwszym razem. Spadnij więc na poniższy balkon i wejdź do środka.
Na tym samym piętrze, na końcu, znajdziesz gabinet Paola. Znajdziesz tutaj aż dwa obrazy (jeden wisi w jego gabinecie, a drugi w łazience) oraz kapliczkę odmieńca, która zawiera dwie runy.
Po zebraniu kosztowności skieruj się na niższe piętro gdzie znajdziesz dwóch strażników. Jeden śpi na pryczy, a drugi patroluje pomieszczenie. Jak tylko patrolujący teren strażnik się odwróci, zajdź go z tyłu i podduś. Ważnym jest tutaj fakt, iż musisz podnieść jego ciało zaraz po ogłuszeniu, ponieważ jeżeli będziesz zbyt blisko śpiącego strażnika, dźwięk opadającego ciała go obudzi. Na tym samym piętrze znajdziesz główną sypialnię Paola, w której znajduje się skrzynia z kosztownościami. W głównym pomieszczeniu znajdziesz kolejną skrzynię, a w niej schemat - Kolczasta skorupa granatu.
Udaj się teraz do piwnicy, gdzie znajdziesz jednego Wyjca strzegącego pojmanego rewidenta. Znajdziesz tutaj pierwszy kościany amulet oraz drugi schemat - Dodatkowe uzwojenie. Wyjdź małą wnęką z piwnicy i przejdź pod bramą, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Jest to część głównego dziedzińca, który możesz wyczyścić i zebrać kolejne monety. Na początku ogłusz trzy kobiety, które podpierają ściany. Po zlikwidowaniu kobiet wskocz na podest na środku i skocz na patrolującego teren wyjca. Ciała wszystkich wyjców możesz ukryć w wyczyszczonym przez ciebie budynku po prawej stronie. Zanim wrócisz do baru Paola możesz zająć się wyjcami patrolującymi ulicę, ale nie jest to koniecznością.
Wróć teraz na pierwsze piętro i wyjdź z mieszkania od strony baru, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Zlikwiduj Wyjca siedzącego przy stoliku i ukryj jego ciało w środku. Po jego lewej stronie znajdziesz wejście do biura Durante, w którym schowany został kościany amulet, klucz do studia srebrorytu oraz kombinacja do zamka Jindosha. Klucz niestety posiada wicerewident Byrne, dlatego będziesz musiał udać się do jego biura, by go wykraść w późniejszym etapie rozgrywki.
Zabierz teraz ze stolika butelkę i skieruj się na widoczne na obrazku zadaszenie. Musisz rzucić butelką, by przerwać muzykom ich czynność i umożliwić rozdzielenie się strażników wraz ze stojącym na środku Paolem. Nie ma z góry narzuconej, jednej możliwości ich rozdzielenia, ale jak tylko nadarzy się okazja, skocz na Paola i ogłusz go, po czym zabij wszystkie szczury, które cię zaczną atakować i udaj się do gabinetu Paola, w którym się odrodzi. Jak tylko nadarzy się druga okazja, ogłusz go ponownie, by uzyskać jego ciało. Ciało Paola możesz teraz zanieść na terytorium Rewidentów, by ci cię nie atakowali i zająć się drugą stroną konfliktu.
Jedna z możliwości pokazana została na powyższym obrazku. Pod tobą znajduje się jeden z muzyków, dwóch kolejnych (jeden strażnik) siedzi przy barze, drugi strażnik stoi przy ścianie, a Paolo znajduje się na środku. Na początku ogłusz cywila pod tobą, a potem użyj strzałki usypiającej na stojącej przy ścianie kobiecie, po czym doskocz do Paola i ogłusz go zanim ten zorientuje się co się stało.
Uwaga! Po drugim ogłuszeniu Paola zabierz mu jego "magiczną rękę", dzięki której odradza się w kapliczce. Po przeszukaniu Paola otrzymasz także aż trzy kościane amulety.