Po przebudzeniu | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zaraz po przebudzeniu będziesz musiał rozejrzeć się po swojej kajucie i spróbować otworzyć drzwi główne. Po pierwszej nieudanej próbie obróć się o 180 stopni i rusz w stronę szczeliny w ścianie. Dojdziesz tą drogą do momentu uruchomienia przerywnika filmowego, po którym będziesz musiał podjąć bardzo ważną decyzję, a mianowicie wybrać czy chcesz przyjąć znak odmieńca czy też go odrzucić. Miej na uwadze fakt, iż bez znamienia odmieńca nie będziesz mógł używać nadprzyrodzonych mocy, w tym mignięcia. Decyzja oczywiście należy tylko i wyłącznie do ciebie i jeżeli uważasz, że podniesienie poprzeczki przy grze bez mocy będzie dla ciebie dobrym wyborem, zrób to. Miej także na uwadze, że do wielu sekretów można się dostać tylko za pomocą mignięcia lub odpowiednika dla postaci Emily.
Jeżeli przyjmiesz znamię odmieńca automatycznie otrzymasz pierwszą zdolność - Mignięcie (Daleki chwyt w przypadku Emily). Przemieszczaj się za pomocą wyżej wspomnianej umiejętności i dotrzyj na miejsce spotkania. Po krótkiej rozmowie z duchem żony/matki, otrzymasz znane z pierwszej części gry serce, które będzie wskazywać ci położenie ukrytych kościanych amuletów, kapliczek odmieńca czy magiczne runy. Pierwszą taką kapliczkę odnajdziesz na końcu drogi, a tym samym otrzymasz pierwsze runy.
Po ponownym przebudzeniu, na stole w twojej kajucie leżeć będą dwa kościane amulety. To jakie amulety dostaniesz zależne jest od czystego przypadku. Obok pojemnika z runami możesz zebrać także dziennik. Po przeszukaniu kajuty otwórz drzwi, na których zawieszona jest kusza, twoja nowa broń i spotkaj się w głównej kajucie z Meagan Foster. Zanim jednak to zrobisz, warto zainteresować się zablokowanym magazynem po prawej stronie od twojej kajuty. Będzie to też jeden z opcjonalnych celów dostępnych w misji drugiej. Drzwi nie da się otworzyć konwencjonalnymi sposobami, ale jeżeli zajrzysz przez okno, dostrzeżesz otwarty właz nad magazynem. Skieruj się więc na schody i na pierwszym piętrze skorzystaj z prawych drzwi. Po wyjściu na zewnątrz zauważysz na dole otwarty właz, przez który możesz wskoczyć. W magazynie znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów takie jak bełty, mikstura many czy trzy zwoje miedzianego drutu (10 sztuk monet każda).
Po rozmowie z Meagan udaj się do kajuty Sokołova, gdzie znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów oraz audiograf - Porwanie Antona Sokołowa. Zanim udasz się na łódkę, wyciągnij serce, które wskaże ci miejsce położenia runy i zanurkuj po nią, ponieważ nie będziesz mieć okazji wrócić później do tego miejsca. Jeżeli zbierzesz wszystko co miałeś zebrać, wróć do Meagan i popłyń z nią do miasta.