Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ucieknij z Dunwall Tower | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Skorzystaj z okna, by przedostać się przez przeszkodę. - Ucieknij z Dunwall Tower | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Skorzystaj z okna, by przedostać się przez przeszkodę.

Po krótkim wprowadzeniu do gry staniesz przed wyborem postaci, z którą spędzisz czas do końca rozgrywki. Do wyboru masz zawodowego zabójcę Corvo Attano, którego znamy z pierwszej części Dishonored oraz jego córkę, Emily Caldwin. Wybór nie ma tak naprawdę większego znaczenia, ponieważ fabuła będzie postępować w ten sam sposób. Postacie różnią się jednak umiejętnościami, które szczegółowo opisane zostały we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziesz się w pokoju, z którego na pierwszy rzut oka nie ma wyjścia. Musisz dostać się z niego do sąsiedniego pomieszczenia, a pomoże ci w tym otwarcie okna po prawej stronie.

Odbierz broń od Alexi Mayhew. - Ucieknij z Dunwall Tower | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Odbierz broń od Alexi Mayhew.

Po przedostaniu się do sąsiedniego pomieszczenia, podejdź do Alexi Mayhew i przeprowadź z nią krótką konwersację. Jeszcze przed wyruszeniem w dalszą drogę, zacznij eksplorować pomieszczenie, którym aktualnie przebywasz. Znajdziesz tutaj sekretne przejście do Azylu, które potrzebne będzie ci w dalszej części misji, stoliki z jedzeniem (dzięki niemu odnowisz utraconą wcześniej część punktów witalności), a także kredensy, w których znajdziesz kilka monet (więcej o monetach znajdziesz w rozdziale waluta). Po wyjściu z pomieszczenia znajdziesz po lewej stronie drzwi do małego pokoiku gdzie leżeć będą sole do kąpieli (15 monet). Ten sam przedmiot znajdziesz w łazience znajdującej się na końcu holu.

Schowaj się za prawym filarem i poczekaj aż Ramsey opuści salę tronową. - Ucieknij z Dunwall Tower | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Schowaj się za prawym filarem i poczekaj aż Ramsey opuści salę tronową.

Po eksploracji pomieszczenia udaj się na dół budynku, gdzie spotkasz swój pierwszy cel do eliminacji. Masz dwie główne drogi, którymi możesz podążać. Pierwszą z nich jest bezpośrednie starcie z Mortimerem Ramsayem. Stoi on w komnacie głównej z dwoma strażnikami, ale nie będzie to walka, która może przysporzyć ci problemów. Jeżeli jednak nie chcesz toczyć walki ze wszystkimi przeciwnikami na raz, schowaj się w pokazanym na obrazku miejscu i poczekaj aż sam Mortimer opuści salę tronową. Niezależnie jednak od decyzji, pierwszą drogą do wykonania zlecenia jest bezpośrednie zabójstwo Mortimera (dzięki niemu możesz odblokować złe zakończenie).

Drugą drogą jest obezwładnienie przeciwnika. Poczekaj aż Mortimer opuści salę tronową i zakradnij się do niego w sąsiednim pomieszczeniu w momencie, w którym przeciwnik będzie oglądał obraz zawieszony na ścianie. Po obezwładnieniu Mortimera otrzymasz przedmiot fabularny Cesarski Sygnet, którym otworzysz drzwi prowadzące do Azylu. Zanim jednak się tam udasz, możesz przeszukać wszystkie dolne pomieszczenia, w których znajdziesz dzienniki czy potrzebne w późniejszej rozgrywce złote monety. Po dokładnym przeszukaniu dolnej sekcji budynku zabierz ze sobą ogłuszonego Mortimera i zanieś go do Azylu. Eliminacja przeciwnika zakończy się sukcesem dopiero w momencie, w którym zamkniesz Azyl od środka. Miej także na uwadze, że w każdej chwili możesz zmienić zdanie i wbić sztylet w jego szyję.

Zabierz przedmioty ze stołu zanim ruszysz w dalszą drogę. - Ucieknij z Dunwall Tower | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zabierz przedmioty ze stołu zanim ruszysz w dalszą drogę.

Niezależnie jednak od twojej decyzji, podejdź do widocznego na obrazku stołu gdzie znajdziesz eliksir uzdrawiający, a w dalszej części pistolet oraz amunicję do niego. Po przeciwległej stronie znajdziesz także skarbiec, a w nim dwa sejfy. Sejf po lewej zawierać będzie małą sztabkę złota, która po zabraniu doda do twojego ekwipunku aż 150 złotych monet. Warto więc jest ją zabrać przed ruszeniem w dalsza drogę. W pokoju Emily, nad jej łóżkiem znajdziesz także swoją pierwszą rzeźbę - Rzeźba Samuela Beechwortha. Po dokładnym przeszukaniu wszystkich pomieszczeń w domu, skorzystaj z cesarskiego sygnetu, by udać się na ulice Dunwall. Drzwi znajdziesz naprzeciwko skarbca.