Dishonored 2: Działania specjalne Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji czwartej. Zawarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Duch pośród trybów
- Działanie #2 - Ukryty magazyn
- Działanie #3 - Człowiek z ludu
- Działanie #4 - Czarnorynkowy włam
- Działanie #5 - Obrabowano stację Aventa
- Działanie #6 - Idealna absorpcja
Działanie #1 - Duch pośród trybów
Działanie pierwsze odnosi się do mechanicznej rezydencji. Żeby je wypełnić musisz dostać się do Kirina Jindosha bez wszczynania jakiegokolwiek alarmu w posiadłości, a tym samym nie alarmując samego Jindosha. Nie możesz w takim razie aktywować żadnej dźwigni przed dostaniem się do laboratorium. Opisane to zostało ze szczegółami w misji Wyeliminuj Kirina Jindosha.
Działanie #2 - Ukryty magazyn
Działanie to polega na odnalezieniu ukrytego magazynu Jindosha w pokojach mieszkalnych. Sprawdź misję Uratuj Antona Sokołowa, by dowiedzieć się więcej.
Działanie #3 - Człowiek z ludu
Działanie to polega na pokonaniu lub ogłuszeniu przywódcy Wyjców - Paola, który wymusza haracz w czarnorynkowym sklepie.
Działanie #4 - Czarnorynkowy włam
Żeby mieć możliwość włamania do sklepu musisz przejść przez budynek krwiogzów nad czarnorynkowym sklepem i dostać się do piwnicy. Znajdziesz tam dwa zbiorniki z tranem, ale do zniszczenia ściany potrzebujesz jeszcze jednego. Znajdziesz go na stacji Aventy.
Działanie #5 - Obrabowano stację Aventa
Żeby wykonać to zadanie musisz albo kupić klucz w czarnorynkowym sklepie, albo go po prostu okraść. Magazyn na stacji Aventa znajduje się na parterze.
Działanie #6 - Idealna absorpcja
Działanie to polega na uwolnieniu Antona Sokołowa nie alarmując, ani nie niszcząc mechanicznego żołnierza, który go pilnuje. Więcej szczegółów znajdziesz w misji pod nazwą Uwolnij Antona Sokołowa.
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dishonored 2: Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie
- Dishonored 2: Dotrzyj do mechanicznej rezydencji
- Dishonored 2: Wyeliminuj Kirina Jindosha
- Dishonored 2: Uwolnij Antona Sokołowa
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dishonored 2: Sekrety Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dishonored 2: Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
