Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Po przedostaniu się na tereny Dunwall Tower musisz odblokować bramę, dzięki której dostaniesz się do zamku. Skieruj się więc do budynku po prawej stronie, zabierz pojemnik na tran i napełnij go, by potem włożyć do skrzynki zasilającej. Na końcu otwórz bramę za pomocą przycisku na głównej rozdzielni. Po lewej stronie znajdziesz także konającego rewidenta, z którym będziesz mógł chwilę porozmawiać. Po rozmowie skieruj się do głównej bramy, która zaprowadzi cię na tereny Dunwall Tower.
W trakcie przechodzenia przez bramę zauważysz kilka "roślin" postawionych przez wiedźmy. Możesz je zniszczyć za pomocą bełtów zapalających będąc w odpowiedniej odległości od nich lub też przemknąć się niezauważonym na rurach pod sufitem, po prawej stronie. Korzystając z bełtów zapalających nie otrzymasz żadnego zabójstwa, które mogłoby cię pozbawić statusu "litościwy" pod koniec misji.
Skieruj się teraz tą samą drogą do zablokowanego przejścia i wejdź na rury po prawej stronie. Dostaniesz się nimi na górny dziedziniec, w którym znajdziesz dwie wiedźmy (jeżeli nie korzystałeś z mikrofonu w poprzedniej misji wiedźm tych będzie cztery). Za zablokowanym przejściem znajdziesz także płonące czaszki ogarów, które musisz zniszczyć za pomocą kuszy.
Po przedostaniu się na górę znajdziesz pomieszczenie, w którym kilka wiedźm odprawia rytuał. Możesz je zlikwidować za pomocą dobrze ustawionej miny ogłuszającej trzeciego poziomu. Wystarczy, że zakradniesz się do stołu stojącego na środku pomieszczenia i postawisz ją w taki sposób, by objęła wszystkich wrogów. Ostatniego, czyli czwartego przeciwnika będziesz mógł wyeliminować w standardowy sposób poprzez podduszenie. W tym samym pomieszczeniu, w misce leżącej w rogu znajdziesz kolejny kościany amulet.
Po wyczyszczeniu pomieszczenia wejdź na dach tego samego budynku i spójrz w stronę podwórza (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj kilka wiedźm oraz patrolującego teren ogara. Po lewej stronie znajdziesz kolejną sekcję, w której znajdują się trzy wiedźmy oraz płonąca czaszka ogara. Na początku strzel w czaszkę za pomocą kuszy, a wiedźmy, które się tam znajdują pobiegną patrolować teren. Będzie to twoja okazja do wyeliminowania ich, ponieważ w każdym przypadku będą one rozdzielone.
Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów wróć na dach i daj się zobaczyć ogarowi patrolującemu teren obok ogniska. Spowoduje to, że ogar do ciebie pobiegnie dając ci tym samym szansę na zabicie go z kuszy. Pamiętaj, że zabójstwo ogara mieczem będzie liczone jako skrytobójstwo, a zabójstwo z kuszy nie. Musisz także pamiętać, że po strzeleniu z kuszy trzeba zniszczyć jego płonącą czaszkę, w przeciwnym razie odrodzi się on po kilku sekundach.
Żeby unieszkodliwić wiedźmy znajdujące się na środku, możesz pomóc sobie szklanymi butelkami znalezionymi w pomieszczeniu. W ten sposób możesz wyciągać wiedźmy pojedynczo i eliminować je bez przeszkód. Ciała wszystkich wrogów możesz ukrywać na dachu.
Niezależnie od tego w jaki sposób poradziłeś sobie z wiedźmami, skieruj się do lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Możesz udać się do doków znajdujących się po lewej stronie i zabrać stamtąd kolejny kościany amulet, oraz złożyć hołd Jessamine przy tabliczce znajdującej się na wprost, w ogrodzie. Znajdziesz tam także twój pierwszy obraz w tej misji.
Skieruj się na początku do ogrodu, w miejsce gdzie zabita została Jessamine w pierwszej części Dishonored i wskocz na murek pokazany na obrazku. Na dole znajdziesz dwie wiedźmy oraz ogara. Tak jak we wcześniejszym przypadku, daj się "zobaczyć" ogarowi, żeby nad jego głową pojawił się szary znacznik i wskocz na kopułę znajdującą się nad tobą. Jak tylko ogar przybiegnie sprawdzić teren, wyeliminuj go korzystając z kuszy. Wiedźmy, które ze sobą rozmawiały rozdzielą się dając ci możliwość ich szybkiej eliminacji. Na dole po prawej stronie znajdziesz obraz - Luca, jego oczy spoczywają na mnie. Zanim jednak po niego pobiegniesz, zniszcz wszystkie płonące czaszki ogarów.
Przed ruszeniem do dalszej części Dunwall Tower, udaj się do doku i wskocz na pokazane na obrazku rury, z prawej strony budynku. Zaprowadzą cię one do kolejnego kościanego amuletu. Uważaj jedynie na dwie wiedźmy, które się tam znajdują.
Po zebraniu wszystkich sekretów wróć na tereny ogrodu, w którym zamordowana została Jessamine i przeskocz nad murkiem z lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Naprzeciwko ciebie znajduje się jedna wiedźma, a po lewej stronie wejście do budynku, w którym znajdziesz kolejne dwie.
Po wyeliminowaniu wiedźm będziesz mógł zebrać kolejną runę. Wskocz na podest i wpadnij we wnękę między ścianą, a podestem, by dostać się do zablokowanego pomieszczenia z runą schowaną między rurami.
Po wyjściu z budynku zostanie ci jedynie wyczyszczenie centralnej części podwórza. Znajdziesz tutaj trzy wiedźmy, z czego dwie obrócone są plecami do twojej pozycji, a jedna patroluje teren. Poczekaj aż patrolująca teren wiedźma będzie skierowana do ogniska i wyeliminuj tą pokazaną na obrazku. Czynność powtórz z pozostałymi wiedźmami i skieruj się do głównego wejścia do Dunwall Tower.
Istnieją dwie drogi prowadzące do środka. Jedną z nich są główne wrota znajdujące się po lewej stronie, a drugą jest kanał znajdujący się nieco dalej. Korzystając z kanału będziesz mógł zebrać kilka monet leżących przy zwłokach w środku, ale uważaj na ogara, który kręci się w tej okolicy. Niezależnie od wyboru wejdź do środka i rozpocznij poszukiwania wejścia do sali tronowej, w której znajduje się Delila.