Diablo 2 Resurrected: Wola Khalima - solucja, opis przejścia Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected znajdziecie solucję zadania 3 Aktu: Wola Khalima.
Ostatnia aktualizacja: 12 października 2021
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected znajdziecie informacje jak rozpocząć i ukończyć zadanie w Akcie 3: Wola Khalima.
Po rozmowie z Hratli i rozpoczęciu zadania Ostrze Dawnej Religii, zadanie będzie mieć dla Was również Deckard Cain. Jest to misja kluczowa, która wiedzie do dalszego rozwoju fabuły. W tym zadaniu znaleźć musicie cztery artefakty: trzy narządy Khalima - oko, mózg i serce, oraz korbacz.
Oko Khalima
Oko Khalima znajdziecie w Jaskini Pająków. Prowadzi do niej odnoga z głównej ścieżki Lasu Pająków. Podziemia mają jeden poziom i są wypełnione jedynie przez leniwe pajęczaki - artefakt znajdziecie przy skrzyni skarbów oznaczonej na mapie.
Mózg Khalima
Dżungla Łupieżców - to druga lokalizacja, do której musicie się udać. W jednej z odnóg lasu odnaleźć musicie wejście do podziemi: Podziemia Łupieżców. Wewnątrz lochów znajduje się Mózg Khalima w świecącej skrzyni skarbów.
Serce Khalima
Kolejny przedmiot - Serce Khalima - znajdziecie w Kanałach, do których wejścia znajdują się w na Bazarze w Kurast. Musicie wcześniej przejść przez Dolny Kurast, by się tu dostać.
Kanały mają 4 wejścia i 2 poziomy. Są bardzo rozległe, dlatego warto od razu szukać przejścia na kolejny poziom. Może być to nieco kłopotliwe, gdyż jest słabo widoczne na mapie. Obok włazu znajduje się dźwignia, która go otwiera. Na 1 poziomie znajdziecie jedną świecącą skrzynię skarbów. Drugi poziom jest dla odmiany niewielki.
Korbacz Khalima
Ostatni przedmiot - Korbacz Khalima - znajduje się w Travincal, za Bazarem w Kurast i Górnym Kurast. Uważajcie - jest to bardzo niebezpieczna lokacja. Poruszajcie się powoli i nie pędźcie do końca lokacji, gdyż czekają tam na Was potężni magowie-czempioni. Ogólnie, w Travincal mocno liczy się Wasza umiejętność wykonywania uników i odporności na magię - napotkacie tam licznych Hierofantów, którzy posługują się magią wysokiego poziomu, wykorzystując także czary obszarowe. Korbacz Khalima znajdziecie przed ostatnimi mini-bossami lokacji - ci strzegą Kuli Zniewolenia, którą zniszczycie dopiero łącząc wszystkie przedmioty z zadania.
Kula Zniewolenia
Kulę Zniewolenia odnajdziecie w Travincal - przedostatniej lokacji Aktu 3. Strzeże jej Wysoka Rada - potężni mini-bossowie, magowie, używający wysokopoziomowych czarów. Warto przygotować się do tej walki i najpierw wyeliminować wszystkich pomniejszych wrogów nieopodal końca miasta.
Aby jednak można było zniszczyć Kulę, najpierw musicie wytworzyć Wolę Khalima - magiczny korbacz, który będzie w stanie zniszczyć ową kulę.
Aby go wytworzyć, umieśćcie w Kostce Horadrimów wszystkie przedmioty zebrane w ramach zadania:
- Oko Khalima,
- Mózg Khalima,
- Serce Khalima,
- Korbacz Khalima.
Zniszczenie Kuli Zniewolenia odblokuje zejście do podziemi - Kazamatów Nienawiści, gdzie zmierzycie się z bossem Aktu 3 - Mefisto.
Miejcie na uwadze, że po użyciu broni na Kuli Zniewolenia, zostanie ona zniszczona.